Vois pitkästä aikaa tänne muutaman pienen lauseen kirjoittaa hommasta.
Viime kesällähä ei homma oikeastaan hirveesti edennyt hävyttömien työkiireiden takia, sekä erinäisten päänsisäisten vaivojen vuoksi. Homma kuitenkin on tässä pikkusteppeja ottanut.
Ahtimien sijoitus oli kohtuullisen tarkka ja paikat varmistettiin vielä käyttämällä paketti keulalla. Konehuonettaki vähä siistitty ja poistettu vähä peltejä, luodakseen vähä tilaa koneen ympärille.
Istui ihan näppärästi ja peltikin mahtui vielä kiinni.
Kannet ja alakerta oli Hemi motorsilla hoidossa ja siellä tasapainotus, nokkien hionta ja venttiilien upotus
työnkuvana. Nokista otettiin about milli perusympyrästä pois, eli nostoa sen vajaa milli lisää, kun keinujen vipusuhde melkein 1:2. Nyt en muista enään spekseja ulkoa, mut oisko ollut jotain 220 astetta nyt nokassa 1mm. No mutta kuitenkin. Venttiileita upotettiin kanteen saman verran eli sen n millin verran. Samalla toki varmaan myös hieman ruttu laski hieman. Mäntiä ei nyt muokattu vielä.
Viime kesällähä ei homma oikeastaan hirveesti edennyt hävyttömien työkiireiden takia, sekä erinäisten päänsisäisten vaivojen vuoksi. Homma kuitenkin on tässä pikkusteppeja ottanut.
Ahtimien sijoitus oli kohtuullisen tarkka ja paikat varmistettiin vielä käyttämällä paketti keulalla. Konehuonettaki vähä siistitty ja poistettu vähä peltejä, luodakseen vähä tilaa koneen ympärille.
Istui ihan näppärästi ja peltikin mahtui vielä kiinni.
Kannet ja alakerta oli Hemi motorsilla hoidossa ja siellä tasapainotus, nokkien hionta ja venttiilien upotus
työnkuvana. Nokista otettiin about milli perusympyrästä pois, eli nostoa sen vajaa milli lisää, kun keinujen vipusuhde melkein 1:2. Nyt en muista enään spekseja ulkoa, mut oisko ollut jotain 220 astetta nyt nokassa 1mm. No mutta kuitenkin. Venttiileita upotettiin kanteen saman verran eli sen n millin verran. Samalla toki varmaan myös hieman ruttu laski hieman. Mäntiä ei nyt muokattu vielä.
Comment