Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B7 2.0 TQ S-Line sdn -06

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Summasummarum samalla kun tykkään noitten nykyisten talvivanteitten mallista/ulkonäöstä ja kun noitten kesäversioiden paino ei oikein pysynyt spekseissä on pitkään elänyt aie hankkia hieman keviämpää kesästä alle, nyt näyttäisi siltä oheiset mennee tilaukseen, jos speksit pitää jää kesärengasvannekombinaation painoksi 16,7 kg, kumminkin 17 kg alitetaan (?).

    Luulenpa että noi jää sitten joskus mulle kun toi B7 löytää uuden omistajan.

    edit:Aika hyvin pitäis istua kärryyni, nykyisen 7,5" leviän et on 30, näiden 8" et on 32 eli ulkoreuna tulee muutaman millin ulospäin. :-)

    Viimeksi muokannut tontsa; 12.1.2012, 18:33.

    Comment


    • #62
      Saatiinpa toi kärry pitkästäaikaa pestyä, mielestäni noi Sparco:t sopii kyllä oikein hyvin tähän pu/mu-teemaan, ja kyllä sen -3,5 kg nurkkalaihtumisen (talvirengassetup) noteeraa auton neutraalimpana käytöksenä epätasaisessa maastossa ajaessa. Itseasiassa tilatut TSW-kesävanteet ovat myös toteutettu yhdeksällä kaposella puolalla - jarrut levyineen näkyvät niidenkin kanssa siis varsin mainiosti.

      (Kattoessa näitä projekti-topicin muita laitteita ois kait tän oikea paikka toi näyteikkuna- tai postimerkkeily-topic B-)

      Viimeksi muokannut tontsa; 15.1.2012, 00:54.

      Comment


        #63
        Kuvassa ei ehkä pääse noi vanteet oikeuksiinsa, mutta näyttää jotenki niin tosi pieneltä isoissa kaarissa. :) Musta vielä enemmin häivyttää tuota vannetta.

        Comment


        • #64
          No eipä se 16" vanne mikään hirveen iso olekkaan, ja kyllä musta vanne on 'huono' näyttelyvanne, ei pääs mihinkään.

          Comment


            #65
            Niin ne oli vielä 16", no ilmankos näytti vielä oudommalta. :)
            Itse meinasin päästä 9x18" vanteella siihen karvan yli 17kg renkaan kanssa.

            Comment


            • #66
              Hmmmm ..... mielenkiintoista - mikäköhän vanne painaa tuon n. 7 kiloa (tuonkokoiset renkaat painoltaan kaksinumeroisia ?) tuossa mainitsemassasi koossa ?

              Comment


                #67
                225/40 18" kumit on 9.5-11.x kg. Ihan valmistajasta riippuen. Vanne painaa jonkinverran 7kg päälle. Palataan siihen sitten kun vanne on käsissä. :)

                Comment


                • #68
                  Mikähän gummi painaa alle 10 kg mainitsemassasi koossa ?

                  Muutoinkin noista gummien painoista huonosti tietoa, onko jossain jotain taulukkoa valmiina ?

                  Kevennysmielessä ja varsinkin rotaatiovoimien suhteen sen ulkokehän eli juurikin renkaan paino on hyvinkin relevantti juttu.

                  Comment


                    #69
                    No tuossa juuri eilen puntaroin Ultralite vanteen joka painaa 10.2kg. 225/40 infinity kumi päällä 19.8kg. Ja puntaroin useempaan kertaan kun en meinannu uskoa. :) Pintaa on kumissa +7mm. Eli ei voi siitäkään olla kiinni että ois ihan loppuunajettu rengas.
                    Tirerack.com sivustolla on paino laitettu joka renkaalle mikä siellä näkyy.

                    Comment


                    • #70
                      Kiitti vinkistä, sivusto tuttu mutta enpä ole osannut 'kaivaa' tietoja ulos, ja samalla vahvistui käsitys siitä että laaturenkaista Contin renkaat ovat sieltä keveimmästä päästä, omat 205/50/17 Sport Contact kakkoset n. 9 kiloa, oheiset vielä vähemmän:

                      http://www.tirerack.com/tires/tires....=yes&tab=Specs

                      Comment


                      • #71
                        Aiemmin aprikoidut TSW:t tuli ja ei saatu katetta sanonnalle 'less is more', eli taas kerran speksit tai sitten myyjän tietoisuus petti sillä suoraan sanoen ripitin myyjää tilausvaiheessa että speksien ( 17 lbs= 7,8 kg) on syytä pitää sillä tasolla että käsiini tulee 7,xx vanne , vanteen paino on yli 8 kiloa, tarkemmin 8,4, eli 17 kilon nurkkapainon 'tavoite' jää alittamatta, muutoin vanne on asiallisen ja laadukkaan oloinen ( ainakin käsissä B-).

                        Kuvat saattavat sisältää tuotesijoittelua. B-)




                        Viimeksi muokannut tontsa; 18.2.2012, 18:32.

                        Comment


                          #72
                          Juuri tuollainen sarja 8x17" ja ET32 on hakusessa, mutta hopeisena. Mitä jäi kustantamaan kaikkinensa?

                          Comment


                          • #73
                            Ensin tsiikailin noita vetten takaa mutta onhan näille maahantuoja/ jälleenmyyjä meilläkin, UnderGroudMotorsport välitti nämä, kappalehinta + 200 e. Itsessään vanne ja viimeistely on mielestäni korkealuokkaista, pykälä pari aiempia Team Dynamics:eihin verrattuna parempi. Joskin on hintakin mutta n. kilon pudotus vanteessa on jo semmoinen josta hieman maksaakin (?).

                            Comment


                            • #74
                              Autotekistä saa mun mielestäni halvemmalla tsw vanteita kun on maahantuoja Kai mutta petikosta löytyy kyseinen pulju.

                              http://autotek.fi/index.php
                              Viimeksi muokannut Samii-; 18.2.2012, 18:59.

                              Comment


                                #75
                                Niin...onhan ne..painavat. :D

                                Comment


                                • #76
                                  Nyt on 'keijukaiset' rengastettuina noudettu, muistaakseni edellisen kevään ranking oli n. 18,2 kg, kesässä on näemmä CSC 2:set hieman laihtuneet sillä epävirallinen punnitus osoitti nyt lukemaa 17,2 kg, pentele kun vanteet olis hieman paremmin pitäneet speksinsä niin 16-alkunen luku olis tavoitettu ! :P
                                  Edelleen sitä mieltä että noissa on ihan hieno viimeistely, mikä oli yllättävää niin tämä 205/50-rengas on tämän leveämmän (8") vanteen päällä enemmän itseään kuin ed. TD:eitten (7,5").


                                  Pitihän sitä pikkumallauskin tehdä. ;)

                                  Comment


                                  • #77
                                    Vielä tekis mieli vähentää jousittamatonta massaa ( ja etenkin etupäästä), menevätkö nämä 'heittämällä' paikalleen ?

                                    Ja mitä eroa noilla kahdella variantilla on ?


                                    http://www.ecstuning.com/Audi-B6_A4-...CS_OE_2_Piece/


                                    Muita tippejä levyjen 'hoikentamiseksi' meinaa painon suhteen(?).

                                    Comment


                                      #78
                                      Alkuperäinen kirjoittaja tontsa Näytä viesti
                                      Vielä tekis mieli vähentää jousittamatonta massaa ( ja etenkin etupäästä), menevätkö nämä 'heittämällä' paikalleen ?

                                      Ja mitä eroa noilla kahdella variantilla on ?


                                      http://www.ecstuning.com/Audi-B6_A4-...CS_OE_2_Piece/


                                      Muita tippejä levyjen 'hoikentamiseksi' meinaa painon suhteen(?).
                                      Auton mallin ja moottorin mukaisesti ECS:ltä B7 2.0T vastaavat :)

                                      http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-...ke_OEM/ES4524/

                                      Comment


                                        #79
                                        Siinähän se tuotekuvauksessa lukee ero. Toinen pelkästään uritettu (slotted) ja toisessa kaverina vielä poraukset (slotted and drilled)

                                        Comment


                                        • #80
                                          Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viesti
                                          Auton mallin ja moottorin mukaisesti ECS:ltä B7 2.0T vastaavat :)
                                          Katoppa, kiitos vinkistä, ovat jopa inan huokeammat.
                                          Viimeksi muokannut tontsa; 25.3.2012, 19:58.

                                          Comment


                                            #81
                                            On näköjään niin, että 2007:assa ei ole enää tuota paljon parjattua oranssista vilkku-kupua? Omassa ei ainakaan ole, ja koodien perusteella meillä on samat valot.

                                            Joko olisi kuvia tarjota missä interlagokset on alla?

                                            Millainen tuo Servotronic on? Omastani on tuo jäänyt pois. Ainakin TM:än mukaan aakkosessa on hyvä ohjaus ihan vakiona enkä hyvänä merkkinä ole kiinnittänyt siihen huomiota. Onko sitten Servotronic vielä parempi, huomaakon sen olemassaolon?

                                            Comment


                                            • #82
                                              Tuossa parit huonot kuvatukset, hippasen erinäköä kuin ed. mustissa kesävanteistuksessa ( et + 2 eli sisään / vanteen ulkoreuna - 4 mm eli ulos):



                                              Omaan silmään oikeaalla tapaa terävämmän näköinen kuin edellisillä, luulenpa että se kirkasalumiini-versio voisi olla hit sun uuden pelin alla.

                                              Taitaa mulla olla se servotronic - paikallaan kevyt, liikkeessä ok, ajaa asiansa ja hyvin.

                                              Comment


                                                #83
                                                Onko muuten kuvissa oleva rekisterinumero oikeasti tuo, vai photosoppaatko joka kuvan?

                                                Olisi kiva nähdä kuvia vähän viistosti edestä ja takaa. Vaikea on kyllä hahmottaa noita vanteita tuosta kun ne ovat niin mustia :) Omaan kiiltopaketti ja kromi-työntökahvoihin sopii varmaan ne kiiltävämmät paremmin. Nyt alle olevat 16":et ovat kyllä niin kauhean näköiset minulla että jotain on keksittävä äkkiä!

                                                Comment


                                                • #84
                                                  Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
                                                  Onko muuten kuvissa oleva rekisterinumero oikeasti tuo, vai photosoppaatko joka kuvan?
                                                  Ei oo shoppailtuja kuvia, ihan on niin auto miten se tuolla liikenteessäkin etenee. B-)

                                                  Kyllä nuo vanteet tulee niin ulos kuin vaan voi tämmöseen herrasmieskäyttikseen ajatella tulevan, pistä mulle privana sun s-p.os. niin voin seuraavaksi autoni pestessä ottaa muutaman kuvasteen sulle.

                                                  Comment


                                                  • #85
                                                    Kääk, eilen meinaa tuli tehtyä apukuskin eturenkaan kera kanttarikosketusta tällä uudella setillä...... siinä sitten silmät siristäen katsomaan kuinka paljon sitä alumiinia tuli vanteeseen näkyviin mutta näemmä tuo hiuksen hieno vannesuojan määrä riitti tällä kertaa.

                                                    Tuli otettua kuvakin k.o. pysähdyspaikasta ( kun tuo autokin oli taas pitkästä aikaa puunattu ;-):



                                                    Menee vähän näyteikkunastooriksi, eilestäin tuli nollattua persdyno ainakin alustan suhteen, käväsin meinaa kojarilla uudella BMW 328 Sport Line:lla, akselivälihän tuossa on jo ratkaisevasti pidempi, bemmu tuntui varsin isolta autolta, alusta jotenkin limuusiniimainen ja raskaat pallot ( 225/45/18, varmaan 7 kiloa per nurkka omiani painavammat) eivät kyllä ainakaan parantaneet ajotuntumaa, eli mitä yritän sanoa niin oman kinnerin alustasta ( Eibach/ Bilstein/ kevyet pallot) tuntuu tulleen käyttäjälleen mieluinen.

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      Uudella TSW:n vanteistuksella saatiin jousittamatonta kokonaismassaa vähennettyä reilu 3 kiloa, ja seuraava reilu kolme kiloa on taasen kiikarissa sillä oheinen setti on juuri aloittanut matkansa ( joskin 'hitaan' semmoisen) vettentakaa, projektin hinta hieman hirvittää mutta samaa luokkaa vrt. TSW lisäpanos vs. ed. vannesetti, ja kun vielä laikkojen hyödyn saa pelkästään eteen ja ulosmitattua kaikkien alle laitettavien vanteitten kera :-) niin eiköhän se siitä.




                                                      http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-...tage_1/ES2691/

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        Onko peräkontin mustat rinkulat maalattu vai vaihdettu?

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          Kyllä on vaihdettu ja läpeensä 'paha' eli musta, ei siis ala kiiltämään missään vaiheessa.

                                                          En muista oliko se tämä myyjä mutta enkun ebay:stä omani tuli:


                                                          http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-BLACK...25926971181797

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Kilautin iltapäivällä katsastajakaverilleni, tapansa mukaan ei tietenkään vastannut :P mutta parin tunnin päästä tuli tekstari josta päättelin että onkin kotona, ei kun auton rattiin pelinkuoret takapenkillä ja niin siinä nätissä auringonpaisteessa sekä peilinkuoret että takalista löysivät paikallensa.




                                                            Alkaa olla mieleinen ulkokuori valmiina, se cupran lipan vois ruuvata joku päivä, keskiökupit editoitava ja luulenpa että sitten sen vakkariputkiston päät editoidaan niin siihen loppunee ulkokuoren tuunaus.

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              Nyt on sitten palattu vakkariputkistoaikaan, eihän tuo viriputkikan äänekäs ollut mutta hieman auto hiljeni, ja reagointi pikkukierroksilla palasi ennalleen. Vaikka ei tästä mitään viriviri-peliä olla tekemässäkään niin hyvän 'vakio muuten mutta lastutettu'-auton ajokokemuksella on nyt säätöaika tilattu kuun lopulle.

                                                              Ja jännä juttu, kiinni pultatun RS4-vakaajan olemassaolon huomasin heti ihan suoralla ajaenkin, nyt aamusta mutkatietä ajaessani suu oli entistä enemmän messingillä - tää oli hyvä up date !

                                                              PS.Viriputki meni jo.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X