Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 1.8TQ (Uusi vuosi ja uudet kujeet)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Onko ne nuo satteenkaari kajarit mistään kotosin ku ei oikein säväytä ku primasta saa saman merkkistä halappisruokaa :) Oon kyllä kuullu et ei ne huonojakkaa oo mut ku kuullu en oo vielä kertaakaa.

    Comment


    • #62
      Mulla on nyt kiinni rainbowin sax sarja ja se on paljo paremman kuulonen mitä esim. dls ms6 jonka soinnista en ite välitä, mut maku asioita on monia niinku on korviaki.

      T.Q, sillon pitää hommata lisää voimaa jos alkaa tulee painoakin autoon :D

      Comment


      • #63
        Teippailtiin tosa ajan kuluksi nuita listoja taas lisää.




        Alkaa oleen toinen puoli kohta maalausta vaille valmis.






        Ja toinen puoli alkaa hahmottuun. Seki on jo hionta vaiheessa.

        Comment


        • #64
          KalisKruising 2010
          Attached Files

          Comment


          • #65
            Uusia kuvia

            Vihdoin ja viimein sain kunnon kuvia ku kaveri fotaili.

            http://huville.1g.fi/kuvat/Alimon%20...0a4/?nosession

            Comment


            • #66
              Laitetaanpa tännekki uusia kuvia miten auto on muuttunut viime kesästä.

              Alko nii ihtiä jo tympäseen riegerin puskuri ja omp-penkit niin halusin pikkasen orginaali henkeä autoon (vanhuus kai tulosa) :D

              Elikkä autoon tullut S4 alkuperäinen etupuskuri josta on pesurin paikat muovihitsattu umpeen.

              OMP-penkit myin eteenpäin ja nyt on alkuperäinen sport sisusta paikoillaan.

              Eibachin pro-street s alusta tuli vaihettua ku meni hermot d2:een, ku se oli vähä mitä oli ja nyt sai stancenki vähä paremmin kohdilleen. Vielä pitää vähä sitä hakea koska ei raavi vielä mistään renkaat kaariin. :)

              Vanteiksi hommasin aidot BBS LM 8.5/18 kultaisilla keskioillä jotka on adaptereilla laitettu, koska vanteissa on 5x130 jako. eli edessä et30 ja takana et26
              Attached Files

              Comment


              • #67
                Melko makia peli alkaa olemaan!

                Comment


                • #68
                  Jep, hyvältä näyttää!

                  Mitä tapahtu sille rs4-puskurille minkä multa hommasit?

                  Comment


                  • #69
                    Tuola se tallisa ois viel. Osta pois :) Siihen pitäs tehdä ne puskurin pääty osat uusiksi mut ei jaksanu alkaa värkkään ja omaan silmään lopulta passaa toi ässän puskuri paremmin.

                    Comment


                    • #70
                      Hyvältä näyttää uusi lukki. On enemmän motorsporttia vaikka kuppipenkit läks. :)

                      Comment


                      • #71
                        Ässä normiin koriin much better. Jos meinaa rs4 laittaa, ni sitte widebody kit =)

                        Comment


                        • #72
                          Yks juttu mitä vois kokeilla vielä olis laittaa tota salmiakkiritilää mitä maskissa on niin tonne puskurin aukkoihin myös.

                          Comment


                          • #73
                            Tai toinen vaihto ehto ois vaihtaa ässän maski mustalla kehyksellä :)
                            Jotenki vaan omaa silmää häiritsee ku se rs style verkko ei oo ihan samanlaista kuin tuosa maskissa.

                            Comment


                            • #74
                              Sehän on muuttunu varsin ryhdikkään näköiseksi.

                              Comment


                              • #75
                                Nyt ois stance haettu kohdilleen. Parempia kuvia pitäs kävästä ottaan jossain.

                                Seuraava projekti onki sit moottorin osalta tähän.
                                Ruotsista tilaan toisen aeb motin jota aletaan tekeen täsä ennen syksyä.
                                Tehotavoite olis sellanen 320++

                                Tuli tuossa hommattua jo sx-powerin cat-back putkisto joka on audi s4 b5:n takoitettu.
                                Attached Files

                                Comment


                                • #76
                                  Päivitelläämpä tätäki välissä..

                                  Eli moottori tulikin englannin ebaystä kaverin avustuksella koska tuli halvemmaksi hommata sieltä mitä ruotsista. (MJF:lle kiitos)

                                  Kone alkaa oleen jo aika lihoina. Kannen saa kohta viedä pajalle josa sitä vähä hiplataan ja käytetään virtauspenkissä. Vaparin nokat pitäisi kans vielä löytää jostain.

                                  Kiertokanget on vielä vähä hakusessa et mitä sinne laitetaan. onko ideoita??
                                  Männiksi tulee aika varmasti wössnerin tekeleet.

                                  Kuvia tulee otettua aika paljon mutta lisään ne tänne vähän myöhemmin.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Löytyykö wössneriltä 9.5 rutulla olevia mäntiä?

                                    Comment


                                    • #78
                                      Sellaiseen "320++" (meinaako toi 322? :) ei tarvita kyllä vakiomäntiä kummempaa. Henkilökohtaisesti olen sangen skeptinen sille että kaikki aftermarketit olisivat millään tavalla edes parempia kuin vakiot.
                                      400hv autossa menee vakiomännät vielä ainakin ongelmitta.

                                      320++ ei kyllä itse asiassa oman näkemykseni mukaan edellytä mitään kajoamista moottorin sisälle, jos säädöt ovat turvalliset.

                                      Comment


                                      • #79
                                        Näitä 400hv 1.8t laitteitahan kumpuaa joka viikko nykyään :)

                                        Comment


                                        • #80
                                          Ennen se oli vitoskone, mitä laitettiin. Jumalmoottorit alkaa olla sisäänajettuja, viritys on siis voitu aloittaa.. =)

                                          Comment


                                          • #81
                                            Voipi olla et vakio männät pysyy mutta kanget vaihtuu ainaki parempiin. voi käyttää mäntäsatsista jäävät ylimääräset pennoset muualle :D

                                            mitä kankia porukka on todennu hyväksi?

                                            Comment


                                            • #82
                                              KiinaEagle

                                              Silmät kannattaa mittauttaa. Tapaa olla kireet, mutta parempi se kuin horot.

                                              Comment


                                              • #83
                                                Tuossa olisi muutamat kuvat.
                                                Attached Files

                                                Comment


                                                • #84
                                                  Mitäs kustanti AEB Briteistä ja tuliko pelkkä kone vai kaikki kilkkeet?

                                                  Comment


                                                  • #85
                                                    600€ oli kaikkineen kuluineen kotia asti. Moottorisa oli paikollaan kaikki muut oikeestaan paitsi turbo, pakosarja ja puolat.

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      heh mikä hintaero, Suomalaiset purkufirmat tarjosivat kokonaisedullisesti hintaan 1700e ja 1900e :)

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        Nyt on koko kone sit osina ja lauantaina menee teukkaan lohko sun muita hiluja että sää karstat ja paskat irti.

                                                        Kiertokangen laakereissa ja kampuran laakereissa oli jonku verran kulumaa havaittavissa kun purettiin.
                                                        Kampiakselin kaulat kannattaa ainaki hiotuttaa koneistamolla.

                                                        Männän tapitki ois varmaan hyvä vaihtaa uusiin samalla kun vaihtaa kangetki??

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          Olipa karsta ja muu töhkä lujasa, kun liotettiin teukassa 5 tuntia ja ei kaikki etes lähteny.
                                                          Pienimmät osat pitää liottaa viel ultraäänipesurissa nii jospa sit tulis puhasta.

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Kaveri mittas täsä illalla sylinterit ja männät nii melkonen välys oli, pitää varmaan jo alkaa miettii pitääkö alkaa mäntiä kahteleen isommalla porauksella. Sylinteri putket oli melko pyöreet, että ei ollut menny soikeeksi. Välys oli 0-10-0.12mm

                                                            Mikä on normi välys aeb koneessa??

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              AAN:n tehtaan speksi sylinterihalkaisijalle on max 81,09 mm, tavoitehalkaisijan ollessa 81,01 mm. Eka ylikoko 81,25 mm. Oletan, ettei mekaniikka ole niin paljon muuttunut tuossa välissä, eli noista saisi ihan hyvän referenssin. Millä muuten mitattu ja mistä kohtaa? Paljonko oli putken halkaisija ja mikä männän?

                                                              Sitä en osaa sanoa, pelaako tuo vielä viri käytössä. Normiajossa uskoisin vielä toimivan ihan ok. Mulle väitettiin, että sylinterihalkaisijalla 81,35 ei vielä syönyt öljyä, vaikka kaverina oli vakiomännät. Tiedä sitten, mitä muita mahdollisia lieveilmiöitä tuossa on ollut..

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X