Onko ne nuo satteenkaari kajarit mistään kotosin ku ei oikein säväytä ku primasta saa saman merkkistä halappisruokaa :) Oon kyllä kuullu et ei ne huonojakkaa oo mut ku kuullu en oo vielä kertaakaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 1.8TQ (Uusi vuosi ja uudet kujeet)
Collapse
X
-
Uusia kuvia
Vihdoin ja viimein sain kunnon kuvia ku kaveri fotaili.
http://huville.1g.fi/kuvat/Alimon%20...0a4/?nosession
Comment
-
Laitetaanpa tännekki uusia kuvia miten auto on muuttunut viime kesästä.
Alko nii ihtiä jo tympäseen riegerin puskuri ja omp-penkit niin halusin pikkasen orginaali henkeä autoon (vanhuus kai tulosa) :D
Elikkä autoon tullut S4 alkuperäinen etupuskuri josta on pesurin paikat muovihitsattu umpeen.
OMP-penkit myin eteenpäin ja nyt on alkuperäinen sport sisusta paikoillaan.
Eibachin pro-street s alusta tuli vaihettua ku meni hermot d2:een, ku se oli vähä mitä oli ja nyt sai stancenki vähä paremmin kohdilleen. Vielä pitää vähä sitä hakea koska ei raavi vielä mistään renkaat kaariin. :)
Vanteiksi hommasin aidot BBS LM 8.5/18 kultaisilla keskioillä jotka on adaptereilla laitettu, koska vanteissa on 5x130 jako. eli edessä et30 ja takana et26
Comment
-
Nyt ois stance haettu kohdilleen. Parempia kuvia pitäs kävästä ottaan jossain.
Seuraava projekti onki sit moottorin osalta tähän.
Ruotsista tilaan toisen aeb motin jota aletaan tekeen täsä ennen syksyä.
Tehotavoite olis sellanen 320++
Tuli tuossa hommattua jo sx-powerin cat-back putkisto joka on audi s4 b5:n takoitettu.
Comment
-
Päivitelläämpä tätäki välissä..
Eli moottori tulikin englannin ebaystä kaverin avustuksella koska tuli halvemmaksi hommata sieltä mitä ruotsista. (MJF:lle kiitos)
Kone alkaa oleen jo aika lihoina. Kannen saa kohta viedä pajalle josa sitä vähä hiplataan ja käytetään virtauspenkissä. Vaparin nokat pitäisi kans vielä löytää jostain.
Kiertokanget on vielä vähä hakusessa et mitä sinne laitetaan. onko ideoita??
Männiksi tulee aika varmasti wössnerin tekeleet.
Kuvia tulee otettua aika paljon mutta lisään ne tänne vähän myöhemmin.
Comment
-
Sellaiseen "320++" (meinaako toi 322? :) ei tarvita kyllä vakiomäntiä kummempaa. Henkilökohtaisesti olen sangen skeptinen sille että kaikki aftermarketit olisivat millään tavalla edes parempia kuin vakiot.
400hv autossa menee vakiomännät vielä ainakin ongelmitta.
320++ ei kyllä itse asiassa oman näkemykseni mukaan edellytä mitään kajoamista moottorin sisälle, jos säädöt ovat turvalliset.
Comment
-
Nyt on koko kone sit osina ja lauantaina menee teukkaan lohko sun muita hiluja että sää karstat ja paskat irti.
Kiertokangen laakereissa ja kampuran laakereissa oli jonku verran kulumaa havaittavissa kun purettiin.
Kampiakselin kaulat kannattaa ainaki hiotuttaa koneistamolla.
Männän tapitki ois varmaan hyvä vaihtaa uusiin samalla kun vaihtaa kangetki??
Comment
-
AAN:n tehtaan speksi sylinterihalkaisijalle on max 81,09 mm, tavoitehalkaisijan ollessa 81,01 mm. Eka ylikoko 81,25 mm. Oletan, ettei mekaniikka ole niin paljon muuttunut tuossa välissä, eli noista saisi ihan hyvän referenssin. Millä muuten mitattu ja mistä kohtaa? Paljonko oli putken halkaisija ja mikä männän?
Sitä en osaa sanoa, pelaako tuo vielä viri käytössä. Normiajossa uskoisin vielä toimivan ihan ok. Mulle väitettiin, että sylinterihalkaisijalla 81,35 ei vielä syönyt öljyä, vaikka kaverina oli vakiomännät. Tiedä sitten, mitä muita mahdollisia lieveilmiöitä tuossa on ollut..
Comment
Comment