Ensimmäiseks vaihtasin tiiviin määränjakajan ja sen jälkeen mittaisin ohjauspaineen. Näillä selviäs jo paljo.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Projekti Audi Coupe 2.2 -89
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja roadster Näytä viestiOnko kaikki ruiskuun liittyvät osat samaa sarjaa?
Kylmäkäynti rikastin, määräjakaja yms?
Ootko laittanut suuttimet kannesta irrallaan jokainen omiin pulloihinsa jolloin startatessa voit tarkastaa, että kaikista tulee sama määrä bensaa pulloihin.
Ootko ottanut ryypyn suuttimen bensa tulon pois tai koko suuttimen pois jotta näet ettei se vuoda? Eli siis ruiki bensaa vaikka sähköliitinkin irti?
Jos määräjakaja temppuilee yhtään syntyy mitä mielenkiintoisempia tapahtumia.
Mulla oli yhdestä jakajasta yksi piiri tukkoinen joka vei käynnistä tasaisuuden ja toisella jakajalla pelasi kuin enkeli.
Yleensä uusi määräjakaja auttaa:).
Kiitos
Suuttimet on testattu, ja tulee kaikista saman verran, mutta ihan saatanasti tavaraa.
Ryypyn suutin on ollut irti ja on koitettu käyttää ilman sähköjä, mutta ilman että olis vaikuttanu mitenkään. Ryyppy ei vuoda.
Ostoilmoitus uudesta määränjakajasta on laitettu, ja sain jo linkkiä saksan ebayhin, jossa olis koko höskä maksanu noin 5€+postitus, mutta itellä ei ole mahiksia eikä oikein luottoa noihin ebay juttuihin... harmittaa :/.
Comment
-
Ei muuta ku etsit tuohon uuden määräjakajan, mielellään toimivan.
Opiskelet Ebayta ja tavaran tilaukseen.
Voithan vielä kokeilla suuttimet pulloissa, bensapumpulle hyppylanka=suora virta liikutella lautasta eri asennoissa ja miettiä, että paljonko tavaraa tulee ja vaikuttaako lautasen asento mitään?
Mutta toisaalta säästät aikaa ku etsit samannumeroisen määräjakajan kun siinä nykyisessä lukee.
Comment
-
Päivitystä & Edistystä.
Audi pysyy vihdoin käynnissä ja käy siististi.
Tällä hetkellä on menossa jakopään remontti, hammastangon tiivistys ja etupyöränkotelojen massaus.
Määränjakajan sain hankittua joltain itselleni tuntemattomalta nettivaraosan kautta. Määränjakaja oli todella hyväkuntoinen, ja kiiltelikin kuin uusi (oli kuulemman purettu 20tkm ajetusta autosta joka siirtynyt kilpa käyttöön ja osan kunnon perusteella voikin pitää paikkaansa helposti) kiitokset siitä hänelle jos täällä vaikuttaa.
Talvisäilytyksen aikana oli keskuslukituksen pumppu tehnyt tenän, ja se poltti sulaketta jatkuvasti. Vika korjattiin vaihtamalla käytetty "uusi" pumppu tilalle, mutta vielä tekisi mieli kurkata sinne sisälle mitä on syönyt.
Jakopään remontin päätin tehdä, kun ei ole huoltokirjaa eikä edellisestä vaihdosta ollut tietoa. Jakohihna olikin helppo vaihtaa kun sitä oli jo tuohon ysikymppiin saanut harjoitella. Molempiin piti muuten hommata erilaiset osat. 6/88 vaihtuu tihiempi hampainen hihna ja pienempi ohjainrulla ym. pientä. Vesipumppu olikin jo vaihdon tarpeessa, äänti tyhjäkäynnillä ja pyöri huonosti (oli ollut jossain välissä kuiva vesitila ja siipiratas oli ruosteessa). Ohjainrulla oli komeassa tuosteessa. Hintaa jakopään paketille tuli sen 90€, joten oli mielestäni kyllä halpa ja kannattava hankinta, ja tuohan sisälsi vesipumpun, ohjainrullan, jakohihnan, laturin ja ohjaustehostimen hihnat.
Myös ne kaikkien kehumat ja mainitsemat Berun tulpanjohdot tuli hommattua, hintaan 70€ kaikki.
Coupeen en niitä vielä ole laittanut, sillä ajelen tuolla ysikympillä tällä hetkellä. Ero halppis johtoihin oli huomattava, kone käy tasaisemmin eikä paikallaan auto huoju poljettaessa niinkuin ennen. Johdot siirtyy aikanaan Coupeen.
Syyläri tuli hommattua, merkkiä en tiedä, mutta hintaa jäi 99€ uudesta. Kyllä sillä ainakin sen takuuajan ajelee.
Kuvia löytyy TÄÄLTÄViimeksi muokannut Mehtala; 5.6.2010, 22:48.
Comment
Comment