Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ikuisuusprojekti RS4 B5

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Massojen kaapiminen lastalla on kyllä herkkua. Omaan ykkösgolffiin verrattuna vaan se ero tuossa sun autossa, että ruostetta on vaan nimellisesti. Terapeuttista hommaa mutta vie aikaa.

    Comment


      #32
      Minä kyllä väittäisin että vesi on helpompi poistaa koteloista kuin hiekka. Vesi haihtuu, mutta hiekka ei ja hiekka tarttuu kotelojen sisällä olevaan vahaan.

      Comment


        #33
        Joo kieltämättä terapeuttista homma, varsinkin kun jostain aivan odottamattomasta paikasta paljastuu ruoste täysin ehjän näköisen massan alta, kuten esimerkiksi pyöränkaaren yläosasta mistä ohjausvarsi tulee nilkkaan.

        No joo, totta tuokin. Ruosteet puhalletaan joka tapauksessa niin sitä hiekkaa kulkeutuu väkisinkin koteloihin. Tuon edellisen viestin viimeisin kuva on kuitenkin yli 6 kk vanha ja massojen kaapimista käsin on alle 1/3-osa jäljellä niin en lähde enää vaihtamaan taktiikkaa. Ja sen verran laiskaksi olen tullut että koko pohjan puhaltamalla saan samalla tarttumapinnan pohjamaalille.
        Attached Files

        Comment


          #34
          Omassa oli sellaisia kiveniskeymiä, mistä lähti massan ja maalin alla menemään ruostetta hämähäkin verkon tapaan. Alussa näytti että ei tarvitse koko pohjaa kaapia, mutta olin väärässä.

          Comment

          Working...
          X