Imusarjakin saapui ja kun läppä oli todettu ehjäksi, purin vanhan imusarjan yläosan autosta pois. Ajattelin, että sieltä on vain läppä poistettu. Mutta ei: samalla oltiin vähän parannettu! Oli oikein liiman kanssa alumiinilevyllä tukittu lyhyt reitti, ettei nyt vaan pääse liikaa tehoa tulemaan. Alkaa selvitä, miksi auto tuntui puutuvan yläkierroksilla.

No, ei muuta kuin loputkin imusarjasta pöydälle, puhdistus ja läppä paikalleen. Varaosaimusarjan tiiviste oli sen kuntoinen, että sen pystyi käyttämään ja lisäksi vähän Reinzosiliä kaveriksi.

Läpän kellokin toimii, kuten pitääkin. Enää keulan kasaus ja sitten pääseekin koeajolle.
No, ei muuta kuin loputkin imusarjasta pöydälle, puhdistus ja läppä paikalleen. Varaosaimusarjan tiiviste oli sen kuntoinen, että sen pystyi käyttämään ja lisäksi vähän Reinzosiliä kaveriksi.
Läpän kellokin toimii, kuten pitääkin. Enää keulan kasaus ja sitten pääseekin koeajolle.
Comment