Tämä sai eilen leiman ja on nyt ajossa. Vikakoodia putkahtelee molemmista kateista, poistunee kun saadaan taka-lambdat pois ohjelmasta.
Taidan huitaista tuon SAI:n mäelle nyt samalla, kun keltainen valo loimottaa mittaristossa joka tapauksessa. Onko tuossa SAI:n poistossa jotain huomioitavaa, vai riittääkö että kiskaisen kombivalvet letkuineen/putkineen mäelle, peitelätkät kansiin ja SAI:n pumpusta töpseli irti? Poistan itse pumpun kun on seuraavan kerran tarve irrottaa keulapalaa.
Laatikko tai jonkun apulaitteen laakeri alkaa kuumana ujeltamaan. Pitää huuhdella laatikko ja heittää RVS:t sisälle. Tähän on kuulemma vaihdettu moottorin vaihdon yhteydessä myös laatikko. Edellinen omistaja oli ostanut Hollannista koko paketin 60tkm ajettuna ja S6 peräisin olevana, eli tekniikan todelliset kilometrit ja historia taitaa olla melko pimennossa.
Taidan huitaista tuon SAI:n mäelle nyt samalla, kun keltainen valo loimottaa mittaristossa joka tapauksessa. Onko tuossa SAI:n poistossa jotain huomioitavaa, vai riittääkö että kiskaisen kombivalvet letkuineen/putkineen mäelle, peitelätkät kansiin ja SAI:n pumpusta töpseli irti? Poistan itse pumpun kun on seuraavan kerran tarve irrottaa keulapalaa.
Laatikko tai jonkun apulaitteen laakeri alkaa kuumana ujeltamaan. Pitää huuhdella laatikko ja heittää RVS:t sisälle. Tähän on kuulemma vaihdettu moottorin vaihdon yhteydessä myös laatikko. Edellinen omistaja oli ostanut Hollannista koko paketin 60tkm ajettuna ja S6 peräisin olevana, eli tekniikan todelliset kilometrit ja historia taitaa olla melko pimennossa.
Comment