Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 200 Trans Am

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Audi 200 Trans Am

    http://www.trackfreak.com/marshall/8...udiTA_0001.wmv
    hyvin laulaa :P

    #2
    http://www.trackfreak.com/marshall/8...udiTA_0001.wmv
    Tuossa toimiva linkki.

    Comment


    • #3
      kiitoskiitoskiitoskiitoskiitoskiitoskiitoskiitos!

      Sit yks loiva pyyntö, saakos näitä filmejä lisää?

      Comment


        #4
        über-lötkö :) , o kyl rataominaisuudet "vähä" eri luokkaa ku normi t44:s.

        Comment


        • #5
          Joo, kytkin irrottaa paremmin;-)

          Comment


            #6
            joo hyvin toi lötkö kyllä liitää.siin mahtanu olla jenkki pojilla silloin pää pyörällään :D. kannattaa kattoo lisää videoita www.tremek.com

            Comment


            • #7
              Patalaiska pommi, ja vieläpä paskat soundit.





              =)

              Comment


                #8
                hyvin ironista:D

                Comment


                • #9
                  Niin, eikös se BMW:n insinööri ainakin älynnyt kuitenkin laitaa sen kuudennen sylinterin lohkoon, niin johan laulaa oktaavia ylempää. On tehoa ja soundia. Tuo Audin viitonen kuulostaa kuin jotain jäis välistä. Ja jäähään siellä välistä, nimittäin voiman tuotto.




                  =)

                  Comment


                    #10
                    no onha tuossa yli 700 heppaa :P ja eihän 5 pyttyisen äänen voittanutta?:D

                    Comment


                    • #11
                      no onha tuossa yli 700 heppaa :P ja minusta henk.koht 5 pyttysessä on parhaimmat äänet kuin missään muussa koneessa
                      No en viitsi enempää vedättää. Tottakai siinä vitos-koneessa on parhaat soundit!

                      Comment


                        #12
                        tänää menee näköjää kaikki todesta:D....sitähän miekin=)

                        Comment


                        • #13
                          Kyllä toi auto on hieno kaikin puolin, pohjautuuhan se ulkoisesti ainakin Audin parhaaseen malliin ikinä! 700hv taitaa jo olla optimismia? Muistelen enempi 530hv siitä ilmoitetun? Tosta ei kyllä enää puutu kuin se että olisi Avant!

                          Comment


                            #14
                            Toi 700 tais olla sit Imsa-audis, mikä o 20 naulaisella tekniikalla. Tossa 10V tekniikassa tais olla karvan päälle 500 hevosta niinkuin kilpeläinen tokaisi, muistan siitä et se piti olla Ronin seuraava rajapyykki :)

                            Ja määttä en mää siitä kytkimestä, mut ku muisteli lötkön ajettavuutta motoparkis, niin se peruutuspeili maassa kiinni ajaminen ei oo mitää herkkua. Paakkanen näytti siitä menosta kyl parhaat esimerkit :)

                            Comment


                            • #15
                              Matalampi alusta lötköön tekee ihmeitä ajettavuudelle:-)

                              Ens kesänä voit vaikka tyypätä mun matalaa lötköä. Aika kovaa saa laittaa kurviin, suoralla karkaavat...

                              Comment


                              • #16
                                Määtällä jälleen kerran oikeaa henkeä! Ja kyllähän tohon typ44 saa kaikennäköistä pientä jopa ajo-ominaisuuksien parantamiseen.

                                Comment


                                • #17
                                  Juha: Kiitos!:-)

                                  Meillä on kaksi lötköä, toinen matala ja jäykkä, toinen perussatkun "off road"- alustalla. Molemmissa sama, oikea vetatapa ja saman kokoiset "merkki"renkaat. Samanlaiset ja yhtä tuoreet kaasuiskarit. Melko hyvä vertailuperusta.

                                  Off-road- avantillakin voi vetää aika kovaa tieolosuhteissa, mutta todella tiukassa kurvissa kallistelee melko lailla. Silti pito pysyy yllättävän pitkään.

                                  Hiekkateillä mieluummin ajelee vakioalustalla, pysyy hampaa suussa ja asetukset radiossa...

                                  Comment


                                    #18
                                    no keles luulin et toi on jo 20v tekniikal ku kuulosti siltä :D

                                    Comment


                                      #19
                                      hmmm.. vähän korjausta asiaan ->
                                      200 Trans Am :
                                      Cylinders 5 Inline
                                      Displacement 2110 cc
                                      Bore and Stroke 79.5mm x 85mm
                                      Torque 550 Nm at 6000rpm
                                      Output 630bhp at 7500 rpm
                                      Number of Valves 10
                                      Drive Permanent four-wheel drive
                                      Clutch Twin dry plate
                                      Number of Gears 6
                                      Brakes Ventilated discs, 330mm front 304mm rear

                                      90 Imsa GTO:
                                      Type: 5-cylinder in-line
                                      Displacement: 2190 cc (133.6 cu.in.)
                                      Bore and Stroke: 3.19 in. x 3.35 in.
                                      Turbocharger: KKK with intercooler
                                      Horsepower: 620bhp @ 7500 RPM
                                      Torque : 1438 ft. lbs. @ 6000 RPM

                                      Comment


                                      • #20
                                        Mutta onko toi ennen vai jälkeen kun auto vietiin Etelä-Afrikkaan? Siellähän ne otti lisää paukkua ulos siitä.

                                        Comment


                                          #21
                                          Nuo taitaa olla just sen "Etelä-Afrikka Specialin" arvot.

                                          In 1989 the car then was sold by Audi Sport Germany to Audi Sport South Africa. The car was continuously developed for three (3) more years. Eventually running on 18 inch wheels and developing 630HP. The car was campaigned by Serel Van Der Merve with Audi colors to championships in 1989 & 1990.
                                          Ja historiaa tuolta: http://www.eurospecsport.com/ta4.html

                                          Comment


                                            #22
                                            empä tierä :(

                                            lukekaa tosta ketkä ymmärtää englantia jos siinä jotain mainitaan
                                            TheRace Site

                                            ....jari kerkes ekana:D

                                            Comment


                                              #23
                                              Tuossahan vilahti välillä typ44:lle sopivasti kilpailunumerona 44! :-p

                                              Comment


                                              • #24
                                                Hirveitä tuommoiset isoturboiset autot kun on niin mahoton viive :D
                                                melkein 0.05sec kuitenkin kestää tuolta kurvista ulos lähtö kun sade alkoi.

                                                Keiky 10V koneesta taitaa olla jäljellä kampura, lohko, veivit ja turbo ja autokin on romiksella.

                                                Comment


                                                  #25
                                                  Jotain tollasta arvelin sen kohtalosta, sen takia huomaa sana piti sieltä mun tekstistä ;)

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Kappas jäi tosiaan huomaamatta.

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Noniin. Tehtaan faktaa kaudesta -88.
                                                      PS 510 (375Kw) /7500rpm Loppukaudesta 550PS. 530Nm/6000rpm.
                                                      Tiedot Audin VIRALLISESTA esitteestä(joka pöydälläni) "Audi im Blickpunkt Die amerikanische TransAm-Meisterschaft 1988".
                                                      Ja tiimi mikä ajatti autoja oli nimeltään Group 44 Inc.

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Tiimi
                                                        Group 44 inc ( PDF )
                                                        200 Trans Am
                                                        200q

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Sveduista tulossa kesälle.
                                                          Audi 200 "Budget" Drag-edition

                                                          --------------------------------------------------------------------------------

                                                          Tänkte presentera mitt project efter många om och men...
                                                          Bilen en Audi 200 Turbo Quattro 88 med 10v turbosnurra på 165hk original.
                                                          Kördess detta året till 12.38s@181km/t med en To4e på 1.7 bar och med E85 på vinterdäck.

                                                          ? MOTOR Specs: audi 10v femma motorkod MC med 8.4-1 i komp,original kolvar,stakar,topp,ventiler.
                                                          ? Chassi:AUDI 200 TQ med special bussningar och uppstyvat chassi
                                                          ? Motorstyrning: Autronic SMC
                                                          ? Bränslesystem: 2 st Bosch 044 pumpar med 5st 1600cc spridare.
                                                          ? tändning: MSD 6A med Blaster 2 spole
                                                          ? Insug: ombygt original
                                                          ? Spjällhus: volvo 960 3 tums inlopp
                                                          ? Turboaggregat: Garrett GT 76mm trimm 60
                                                          ? Intercooler: 300X600X100mm
                                                          ? Grenrör: hemmasnickratt 38mm invändigt
                                                          ? Wastegate: "Tial" 38mm
                                                          ? Dumpventil : turboXS
                                                          ? Boost Controller: Autronic
                                                          ? Lustgas: Tror inte det
                                                          ? Bränsle: E85
                                                          ? Transmission: S4 92-a 5växlad
                                                          ? koppling: förstärkt med organisk lamell
                                                          ? drivaxlar: ORIGINAL
                                                          ? Bromsar: ORIGINAL
                                                          ? Däck: MH 215/65-15 Muscle Car DRAG DOT
                                                          ? Effekt: 500?
                                                          ? Mål : 11s och 190km/t 60fot under 1.6s

                                                          Comment

                                                          Working...
                                                          X