Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
RS logo / merkit autoon
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Ei ne ainakaan pari vuotta sitten maksaneet maltaita. Tilasin silloin JKL:n audin myymälästä 1.6:n merkit ja hinta taisi olla noin 10 euroa.
Comment
-
Toi on just hyvä toi että heitetään jotkut 1.6 merkit persiiseen.:)
Itse voisi kanssa joskus mutta useimmille varmaan paljastuu vakiosta tuplaputkesta totuus.
Vaikkei toi vakio 1.8T mikään ohjus olekaan.
Paras oli mielestäni eräs A3 1.8 turboquattro jossa komeili myös 1.6:)
Lastua yms. tiedättehän?
Comment
-
Joo yks nimeltä mainitsematon musta a3 "1.6" meni radalla joskus heittämällä ohi. Piti vähä 2 kertaa hieraista silmiä, mut sit varikolla totuus paljastui :) . Kivoja tommoset yllärit.
Comment
-
Itse voisi kanssa joskus mutta useimmille varmaan paljastuu vakiosta tuplaputkesta totuus.
Sleeper on rock, eikä naarmuunnu parkkipaikalla yhtä usein.
Mulla on ehta sleeper. Näyttää hitaalta ja kaikkien totaaliseksi hämäämiseksi on myös vakio;-)
Comment
-
Paras oli mielestäni eräs A3 1.8 turboquattro jossa komeili myös 1.6:)
Lastua yms. tiedättehän?
Tuossa kuva siitä, tosin merkit oli jo pois tuossa kuvassa kun autoa oltiin myymässä. Ilmeisesti noita "1.6:sia quattroja" on sitten ollut enenmmänkin liikenteessä :)
Comment
-
2.7ssa erityisesti ja miksei näissä mopommissakin V6 myllyisissähän tuo 1.6 merkintä on ihan aiheellinen. Jos sitä joku sattuu ihmettelemään, niin tuumii vaan jotta
yks kutonenhan siinä, kun ei sinne kahtakaan mahdu
Comment
-
Tuo porkkiksen idea on kyllä hyvä... Eikös Bimmerillä ole ollut joskus "bavaria" -merkintä, jossa nuo kirjaimet esiintyy ;-)
Comment
-
-
Aika usein ne tarkoituksella pistää isot postikulut, koska niistä ei mene provikkoja ebaylle. Tämän takia esim noissa Taiwanilaisissa elektroniikka yms hömppää myyvissä paikoissa lukee että postikuluja ei pysty yhdistämään, tuotehan maksaa aina vain 99centtiä, postikulut vaihetelee.
Comment
Comment