Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 200 Autoscout24

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 200 Autoscout24

    Moni kysyy että mitä sitten, mutta tämä malli onkin niille joilla on vihamiehiä. Hiukan lisää turvaa tarjoaa. http://www.autoscout24.de/home/index...id=zdcnypimxjq

    #2
    Hetki siis, tuohonko kestää päräyttää kalasnikovilla? Mobile-saksa ei tahdo riittää.

    Comment


      #3
      Kyllähän tuo "myyntipuhe" noin väittää. Komeet on kyllä sisäkarmit, mutta onhan painoakin kertynyt 2490 kg. Saa modin jos toisenkin rassata, että kevyenoloisesti liikahtaa ;-)

      Comment


        #4
        ja MC-patakin vielä - eihän tuollaisella pääsee edes tota kalashnikovi-kaveria karkuun

        Comment


        • #5
          Tuossahan on peräkontti vielä tyhjänä, eiköhän joku viripaja rakentaisi tuostakin tarvittaessa tuplamoottorivehkeen (vrt. MTM:n Bimoto TT)? Pääsisi sitä asemiestäkin tarvittaessa karkuun.

          Katselin noita Audin hinnastoja, niin joissakin malleissa on saatavissa tuplalasit. Mikä on niiden käytännön hyöty turvallisuuden lisääjänä?

          Comment


          • #6
            Jossain vaiheessa ymmärtääkseni panssarilaseilla oli käyttöikä, uv- säteily tms haurastutti lasia. Lasit piti uusia määräajoin. Mahtaakohan moiseen olla vaihdettu määräaikaishuollon yhteydessä?

            Comment


            • #7
              Eikait tuplalasit turvallisuutta juurikaan lisää, ennemmin vaimentavat tuulen suhinaa ja eristävät paremmin ulkoilmasta.

              Comment


              • #8
                Kait siinä saattaa hiukan muutakin olla kuin tuplalasit, painoa on tullu kuitenkin n.900kg lisää.

                Comment


                  #9
                  Siis noi lisävarustetaulukosta löytyvät tuplalasit on tosiaankin vain tuomassa parempaa äänieristystä ja ilm. myös lämmöneristystä. Ei oo mitään todellista tekemistä panssaroinnin kanssa. Oli noin kymmenen vuotta sitten tutun sössö- (S-)mersussa sellaset tuplalasit ja kyllä ne vaimensi ihan kivasti valoissa vieressä seisseen kuorma-auton äänet.

                  Comment


                  • #10
                    Ainakin luokitus B4+ ja toi B5 viittaa siihen et kestää oikeastikkin Kalasnikovin luodin, ikkunoita myöten.
                    Linkki vinkki muihinkin "panssaroituihin"

                    Comment


                    • #11
                      Ja niin alkaa ahistaa vähättely,että pientä faktaa peliin. Auton lienee tehnyt TRASCO, tätänykyä www.centigon.com






                      Comment


                        #12
                        Tuossahan on peräkontti vielä tyhjänä, eiköhän joku viripaja rakentaisi tuostakin tarvittaessa tuplamoottorivehkeen (vrt. MTM:n Bimoto TT)? Pääsisi sitä asemiestäkin tarvittaessa karkuun
                        Tuplamoottoria ei tarvita kun asentaa tuonne takapaksiin jonkun sopivan kk:n vaikka ylijäämähävittäjästä. Takalasi avattavaksi ja kun sen laskee, niin laskee Kalashnikovkin?

                        Comment


                        • #13
                          Suksiboksi katolle ja siellä pari lämpöhakuista ohjusta? IP- kamera, näyttö ja joystick- ohjaus. Itse en alkaisi lasia avaamaan, jos ilmassa on liikaa raskasmetallia. Mahtuu takakonttiin vielä lastenvaunut ja viikonlopun ruuat.

                          Suomessa kukaan ei kiinnitä huomiota kaks'ssatkuavantin kattoon integroituun suksiboksiin - verohistoriallisista syistä...

                          Comment


                          • #14
                            Nykyisin yleinen harmi tuntuu olevan yöllä rikottu sivuikkuna, näin oli käynyt myös parkkiksella vieressä olevalle autolle pari viikkoa sitten. Oli näköjään hölmö jättänyt etupaneelin hanskikseen, säilytyskotelo makasi avoimena lattialla ja soittimen paikka huusi tyhjyyttään. Voisi olla vorolla vähän ihmettelemistä kun ei saisi tuollaisesta Audista sivulasia rikki edes pyörätelineellä! Typ44 pre facelift mallista ei saa oviakaan auki kun kahvat jää käteen...

                            Comment


                            • #15
                              Sillä ei oikeastaan ole mitään merkitystä, jättääkö radion etupaneelin hanskalokeroon, penkin alle vai ottaako mukaansa.

                              Sattuipa itselle muutama vuosi sitten: silloin oli tapanani jättää etupaneeli jonnekin penkin alle tms. Kuitenkin, yöt alkoivat pimetä ja otin tavakseni ottaa radion etupaneelin mukaani. Ei mennyt monta yötä, kun autoon oli tunkeuduttu. Paikat oli pengottu, mutta mitään ei oltu viety ja cd -radiokin nakotti paikoillaan, koska paneeli oli takkini taskussa. Arvokkaat työkalut olivat takakontissa koskemattomana...

                              Eniten siinä tapahtumassa harmitti se, että kyseessä oli golfin cabriolet ja autoon oli menty tekemällä kattoon pitkä viilto matkustajan puolen oven yläpuolelle. Poliisipartio kävi paikalla toteamassa tilanteen. Tokihan kaskovakuutus korvasi - tosin omavastuu piti maksaa. Lisäksi katon korjaajan löytäminen oli vaikeaa. Ei paljoa huvittanut korjauttaa kaksi vuotta vanhaa kattoa ja remppakin maksoi vakuutusyhtiölle vanhan kymppitonnin.

                              Melkein pitäisi se radio olla kokonaan irrotettava, jos haluaa autonsa varmasti säilyvän koskemattomana.

                              Comment


                              • #16
                                Tässä hieman nykyaikaisempaa panssarimallia...

                                Comment


                                • #17
                                  http://www.spiegel.de/auto/aktuell/0...377128,00.html

                                  Comment


                                  • #19
                                    Kaikki eivät tiedä ettei Bulgariassa kannata näyttää liikennevaloissa keskisormea, ei ainakaan seitsemälle kääpiölle jotka ovat juuri tulossa töistä...
                                    :-)

                                    Comment

                                    Working...
                                    X