Kohtuu hintaista B7 avoa tarjolla: https://www.nettiauto.com/audi/a4/12...ocial-ad-share
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nettiauto yms -thread
Collapse
X
-
-
https://huutokaupat.com/kohde/497111...-nayttava-2008
Onko tämä kellekään tuttu / onko joku käynyt katsomassa jo?
Comment
-
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja ramp Näytä viestiVähän huono linkki, kun pitäisi äppi ladata jotta näkyisi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kompura- Näytä viestihttps://huutokaupat.com/kohde/497111...-nayttava-2008
Onko tämä kellekään tuttu / onko joku käynyt katsomassa jo?
Comment
-
Yllättävän tutulta tuo näyttää kyllä :) ! https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...19#post1956419
- 1 like
Comment
-
Tästä kellään lisätietoa? Kilvenaluset näyttäisi olevan.
https://www.lahdenautokauppa.fi/vaih.../audi-s3-2008/
Comment
-
Kaveria polttelee https://www.nettiauto.com/audi/a4/13751101
Kolaroitu 11/2021. Vaihdettu etupuskuri, vasen etuvalo, vasen etulokasuoja ja konepelti. ISD-Auto ilmeisesti lunastanut sen ja korjannut. Rekisteröintikatsastettu uudelleen 11.4.2022. Sen jälkeen kierrellyt jobbarilta toiselle ilman luonnollista omistajaa ja mittariin on tullut tuona aikana 9 000 km.
Mitä tällaisesta pitäisi tietää? Kannattaako edes käyttää autotohtorilla vai skipata suoraan seuraavaan?
Comment
-
Löytyi näköjään vähän enemmän tietoa, kun mitä myyjä oli kertonut: 2020 Audi A4 huutokaupassa sijainnissa Espoo päivämääränä torstai, joulukuu 30, 2021 - Copart Suomi
"Turvavaruste lauennut, Korikehikko vaurioitunut, Ohjauslaitteisto vaurioitunut, Pyöräntuenta vaurioitunut, Alusta tai pohjalevy vaurioitunut" Ainakin 4 bagia, 2 turvavyötä jne.
Aika kovaa hintaa mielestäni pyytää tuollaisesta kokoon parsitusta.
EDIT: Oli osuvasti 30.9.2024 illan MOT:ssa juttua kolariautoista.Viimeksi muokannut pta; 1.10.2024, 12:25.
- 1 like
Comment
-
Näitä on liikkeellä. Nettiautossa vasta oli kaksi S4:sta myynnissä, joilla molemmilla oli kolarihistoria eikä sitä mainittu ilmoituksessa. Toisessa jopa kerrottiin, että konepelti olisi vaihdettu kiveniskemien takia. Tästä löytyi netin vahinkoraporteista Yhdysvaltojen ajalta kuva, kun keula oli ajettu sisään. Molemmat autot oli vedetty lunastukseen ja sitten korjattu Puolassa tai Liettuassa. Kun uudelleenrekisteröinti on tehty siellä, ei Traficomin tiedoissa näy muuta kuin tuontimaa.
Ymmärtääkseni Suomessa kolariauton katsastuksessa kyllä tarkistetaan turvalaitteiden toiminta ja pitää olla kuittia ja muuta dokumentaatiota korjauksesta sekä tehdään erinäisiä mittauksia valmistajan arvojen mukaan. Eri asia sitten näissä Itä-Euroopan tuonneissa, miten hyvin siellä on syynätty? Tämä kyseinen autohan on korjattu ja uudelleenkatsastettu Suomessa.Viimeksi muokannut Rik3; 2.10.2024, 17:19.
Comment
-
-
https://classic.nettiauto.com/audi/s8/14552128
joko facelift manuaali S8 D2 on aika jättänyt?
Comment
-
Moottorivikainen seiskacompe huutokaupattavana.
https://huutokaupat.com/kohde/5077785/audi-a7-2015
https://www.nettiauto.com/audi/a7/14675011
Comment
-
EXM-940 näyttäis löytyvän kuvahaulla jotain harrastajahistoriaa. Onkos kenelläkään tuoreempaa tietoa ko. pirssistä?
https://www.nettiauto.com/audi/a4/14...ocial-ad-share
Comment
-
Huutokaupatcomissa Q7 W12 (ZKS-994): https://huutokaupat.com/kohde/507949...vinaisuus-2009
Myydään edullisella hintavarauksella! Nettiautossa ainut vastaava on lähes 60.000 €, ja ulkomaillakin asialliset yksilöt ovat karkeasti 30.000 € - 50 000 € hintahaarukassa! HUOM! Suomeen rekisteröitäessä tällaisen auton autoveroarvio on vielä yli 10 000 €!
Nyt olisi harvinaislaatuinen tilaisuus hankkia itselleen edullisesti erittäin harvinainen Q7 V12 TDI! Näitä ei täällä Suomessa ole joka vuosi myynnissä, joten nyt kannattaa hyödyntää tilaisuus!
Hyvin varusteltu ja näyttävä Audi Q7 6.0 V12 TDI! Auton hinta Suomessa olisi ollut uutena n. 300 000 €, pelkkiä lisävarusteita autossa on yli 50 000 € edestä! Papereissa ja tyyppikilvessä auton valmistaja on quattro GmbH (2016 jälkeen Audi Sport GmbH), eli auto on tullut ulos samalta tehtaalta kuin Audin muutkin RS-mallit!
Auto on tuotu Suomeen Saksasta vuonna 2016 ja se on ollut muutamalla yksityisomistajalla Suomessa. (1. Om. 2016-2020, 2. Om. 2020-2023, ja minulla 2023 alkuvuodesta tähän hetkeen asti)
Tämä yksilö on valmistettu saksalaisten henkilöautojen 2000-luvun kulta-aikana, kun isot moottorit olivat muotia. Nämä ajat eivät valitettavasti enää palaa, mutta nyt sinulla olisi tilaisuus hankkia itsellesi pala historiaa. Näiden autojen arvon ylöspäin kehittyminen on taattu, kun katsoo miten muiden harvinaisten autojen hinnat ovat kehittyneet maailmalla. Vastaavia diesel-moottoreita ei ole ennen tätä valmistettu, eikä niitä tulla valmistamaan tämän jälkeen. Nämä Audit ovat automaailman todellisia yksisarvisia.
Varustelista on äärimmäisen kattava, josta löytyy esimerkiksi:
- Istuimet 7-hengelle
- Sivulasit ”tuplalasit” / ääntä eristävät
- Bang & Olufsen Advanced Sound System (Maksanut uutena yli 10.000 €. Paras äänentoisto, jota olen päässyt henkilöautossa kuulemaan! Ei toimi tällä hetkellä, kun MMI-järjestelmä ei käynnisty.)
- LED-Päiväajovalot
- Xenon -ajovalot aktiivisilla kaarrevaloilla
- Lämmitettävä ja sähkösäätöinen ohjauspyörä
- Keyless Go -avaimeton käynnistys ja käynti (Useimmiten toimii, mutta välillä ei. Avaus toimii paremmin kuin lukitus. Käynnistys toimii normaalisti. Ei tutkittu)
- Adaptiivinen vakionopeudensäädin (vaatii seisonnan jälkeen kalibrointia / resetointia. Toiminut aikaisemmin moitteitta.)
- MMI Navigointi (Koko MMI-järjestelmä pimeänä)
- Hyväkuntoinen ja siisti musta laajennettu laadukkaampi nahkaverhoilu (Mm. ovet ja kojetaulu nahkaisia)
- Sisäkattoverhoilu alcantaraa
- Lasikattoluukku (Katso kuvat! Toimii moitteitta.)
- Sähköisesti taittuvat ja automaattisesti himmentyvät peilit
- Pysäköintitutkat edessä ja takana (Eivät ole koskaan toimineet minun omistusaikanani)
- Peruutuskamera (Toimi normaalisti ennen MMI-vikaa)
- Rengaspainevalvonta
- Kahdet renkaat kuvien vanteilla (Kesärenkaat uudenveroiset, joilla ajettu alle 3000km, talveksi 7-8mm Nokian Hakkapeliitta nastat)
- Automaattinen ilmastointi neljällä alueella
- Penkinlämmittimet edessä ja takana
- Sadetunnistin
- Sähkötoiminen takaluukku
- Bluetooth
- Tehdasasenteinen sähköisesti alle taittuva vetokoukku (Jarrullinen vetomassa 3000kg, jarruton 750kg. Ei koskaan kokeiltu, ei varmuutta toiminnasta)
- Aktiivinen ilmajousitus (Ei pysty säätämään MMI-vian takia)
- Tehdasasenteinen polttoainetoiminen lisälämmitin ajastimella ja kaukosäädöllä (Hörähti käyntiin kylmällä kelillä ajettaessa. Kaukosäädintä tai ajastusta ei ole testattu)
- Keulassa on DEFAn pistoke, mutta ei ole varmuutta onko kyseessä lämmitin vai pelkkä akkulaturi.
- Urheiluistuimet sähkösäädöllä ja muistilla
Autosta hajosi seisonnan aikana jokin (yksi tai useampi) moduuli/ohjainlaite MMI-järjestelmään liittyen. Sen seurauksena koko MMI-järjestelmä on pimeänä, eikä esim. koko multimedialaitteisto, navigointi toimi laisinkaan. Takaluukun verhoilua on osittain purettu, kun moduuleita on tutkittu. Kaikki puretut osat löytyvät mukaan ja ovat auton takaluukussa mukana. Myös takaluukun näkösuoja / verho on tallella.
Huuda tästä itsellesi harvinainen hienosti varusteltu yksilö! Tästä ei ajokokemus 7-paikkaiseksi enää paljoa parane!
Auton noudolla ei ole kiire, kunhan se on maksettu eräpäivään mennessä. Voitte tulla noutamaan auton juuri silloin, kun teille sopii! Myös viikonloput ja illat sovittaessa!
Auto ei ole käynyt teknisessä kuntotarkastuksessa, joten myös piilevät viat ovat mahdollisia. Kaikki havainnot perustuvat myyjän omiin havaintoihin, autoa ei ole tarkistettu mekaanikon tai muun teknisen asiantuntijan toimesta. Auto myydään täysin korjattavaksi 15-vuotiaana harrasteautona.
Havaitut viat
Kohteessa on havaittu muutoksia moottorin ohjelmoinnissa tai pakokaasujärjestelmissä, minkä vuoksi se ei ole liikennekelpoinen. Ostaja vastaa ajoneuvon korjaamisesta tieliikennekelpoiseksi omalla kustannuksellaan. Täsmennys: Tiedossamme ei ole, että autoon olisi tehty minkäänlaisia päästömanipulaatioita. Mm. DPF:t ovat paikoillaan. Tämän kaltaisissa saksalaisissa diesel-autoissa on erittäin yleistä mm. moottoriohjainyksikön ohjelmointi, emmekä siten ota vastuuta auton moottoriohjainlaitteen mahdollisesta ohjelmoinnista. Auto on myös juuri katsastettu huomautuksitta.
Auto on ollut omassa käytössäni muutamia tuhansia kilometrejä viimeisen noin puolentoista vuoden aikana. Autolla ei ole ajettu toimestani talvisin. Autossa on tällä hetkellä havaittu seuraavia vikoja:
Auton MMI-järjestelmä ei kytkeydy päälle, joten hyvin suuri osa toiminnoista on pimeänä. (Esimerkiksi: radio / äänentoisto, ilmajousituksen säädöt, webaston ajastus, navigointi, ym. Kaikki nämä ominaisuudet ovat toimineet normaalisti ennen vikaantumista. Emme pysty nykyisen vian takia tarkistamaan lisävarusteiden toimintaa.)
Ajoltaan toimii hienosti. Moottori vetää kuin juna! Vaihteisto ja voimansiirto toimivat täysin moitteitta. Ainoa huomautus tulee siitä, että aina seisonnan jälkeen renkaat hieman täristävät ajossa, mutta jonkin ajan ajettua tilanne on aina normalisoitunut.
Ilmajousitus toimii normaalisti ajossa, mutta sen säätömahdollisuudet eivät ole käytössä MMI-vian takia. Auton seisoessa pidempiä aikoja alusta laskeutuu, mutta nousee välittömästi ylös käynnistäessä. Säännöllisessä / päivittäisessä ajossa alusta ei ole laskeutunut yön aikana.
Oikeassa takajarrulevyssä on havaittu viime aikoina kuvien mukainen jälki. Ei ole vaikuttanut ajoon, eikä ole tiedossa kauanko se on autossa ollut. Tämän seurauksena emme voi suositella auton siirtoa ajamalla, vaikka olemme itse ajaneet moitteitta tällä sellaisenaan. Jarrut ovat muutoin oikein hyväkuntoiset.
Auto myydään täysin korjattavaksi kaikilta osin. Kyseessä on 15-vuotias harvinainen harrasteauto, joka myydään siinä kunnossa kuin se kaupantekohetkellä on. Ostajan on ymmärrettävä, mitä on ostamassa.
Auto on sinänsä täysin ajokelpoisessa kunnossa, että se on juuri katsastettu huomautuksitta. Autoa on säilytetty seisonnan aikana lämpimässä ja kuivassa hallissa.
Comment
Comment