Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Harisen uusi Dyno ?
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Pitäisi tässä viimeistään kevään aikana Hestec yhteen projektiautoon hommata. Olisihan se kiva tietää onko kehitystyö missä vaiheessa, ettei osta kuukauden sisällä vanhentuvaa mallia :) Ei niin kiva, jos hommaa nyt uuden ja piakkoin julkaiseekin uuden upeamman mallin.
Comment
-
Puhe oli vissiin S4 biturbon jäähdyttämisestä, molempiin jäähyihin kun pitää saada kunnon puhallus tai menee imuilmat taivaissa.
Itsellä ei meinaan Harisella mun omillakaan puhaltimilla imuilmat pysy oikein järkevissä luvuissa, saati jos jättää puhaltimet pois, kuten joskus ensimmäisinä kertoina, kun ei mulla ollut omia mukana...
Edit: Eli näin olen dynonnut ja imuilmat taivaissa silti.
http://i193.photobucket.com/albums/z...e/IMG_0237.jpg
Comment
-
ja ajoviimasta tulee parempi viima kun noista arviolta kilowatin hitsaus imureista?
itse ainakin tähtään siihen että dynossa olisi sama tilanne kuin ajossa, johon auto myös säädetään. voihan sinne työntää hiilidioksidi pullollisen kylmää ja saada hurjat teho ja todellisuudessa kylällä/maantiellä ajettaessa imulämmöt kovemmat.
Comment
-
Tiedä hitsauksesta :) mutta kyllä ajossa ilmapatsas on toista luokkaa kuin millään puhaltimilla, saati jos puhaltimia ei ole ollenkaan. S4 on vain hankala dynota, kun kuumana tuntuu käyvän, saati yrittää tehdä ohjelmaa dynossa, jos ei jäähdytys toimi.
Vertailun vuoksi kesän kuumimmilla helteillä en tien päällä päässyt dynon lukemiin, vaan reilusti alle lämmöissä/nakuissa ja yli sytkissä yms ;)
Sellainenkin vertailu on tullut tehtyä samalla kokoonpanolla, että ilman puhaltimia tuli kerran n. 300 hv ja toisella kertaan puhaltimilla 340 hv, silti oli lämmöt vielä korkealla.
Edit: olen siis logitellut dynovedot yleensä kanssa vag-com:lla.
Comment
-
harisille tulossa uudet 2wd sekä 4wd penkit keväällä, samassa rytäkässä tulee uusi pakokaasuanalysaattori jolla pääsee mittaamaan myös NOx kaasuja.
omilla nettisivuillaan näin:
dynamometreille rakennetaan kaksi erillista tilaa.
[LEFT]- Maalis-Huhtikuussa: uusi 2WD Dynamometri
- Maalis-Huhtikuussa: 5-kaasu pakokaasuanalysaattori (CO, CO2, O2, HC, NOx)
- Huhti - Toukokuussa: uusi 4WD Dynamometri[/LEFT]
Comment
Comment