Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

uusi A4 B8 revealed

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • uusi A4 B8 revealed

    http://www.audiworld.com/news/07/b8-a4-first-look/

    Nyt on sitten uusi A4 paljastettu! Näyttää ennakko odotuksia paremmalta, ainakin omaan silmään.

  • #2
    Jep, hyvältä näyttää. Itse pidän erityisesti noista etuvalojen ledeistä. A5:ssa taitaa olla jotain samantapaista.

    Comment


    • #3
      On se makian näköinen mutta miksi laitettu ledijono tollaselle mutkalle...

      Comment


      • #4
        Keulassa on asennetta mutta toi peräosasto... tulee jostain syystä nissani mieleen. No jaa, kunhan silmä tottuu niin näyttää varmasti ihan hyvältä.

        Comment


          #5
          Mulle tuli perästä ja kyljistä uudet 3-sarjan benarit mieleen. Ei välttämättä hyvä assosiaatio.

          Keula onkin sitten todella hyvän näköinen heti tuoreeltaan, edelliseen malliin sai totutella kuukausia ennen kuin alkoi näyttämään hyvältä.

          Ledeistä ei oikein ole mitään mielipidettä, tuota enempää en niitä ainakaan autoon kaipaa. Vrt. tuleva pikku cross-over (tjsp), jossa näyttäisi olevan ledejä peräkin täynnä (uusi Autobild). Ei hyvä.

          Comment


            #6
            Plussaa
            +linjat yleisesti
            +sisusta

            Miinusta
            - perä bmw+passat sekoitus lippis päässä
            - silmäpussi ledit

            Comment


            • #7
              Jotenkin kun mä noita takavaloja katson niin tulee seatit mieleen...jossain cordobas vai missä olikaan oli vähän samanmuotoiset, oli muuten rumat(noi nelkun omat ei ihan niin rumat)

              Comment


              • #8
                Kieltämättä takavalot ovat aika saman näköiset Toledon kanssa.

                Comment


                • #9
                  Siis hetkinen....

                  Nyt kun kerran tehdas jo suostu antamaan nää viralliset kuvat julkisuuteen niin mitäs ihmettä tää kuva sitten meinaa http://www.motivemagazine.com/galler...-a4-b8-005.jpg

                  eikai vaan ole tapahtunut niin että toi motti on käännetty poikittain niinkuin Passatille kävi?? Ainakin tässä tehtaan julkaisemassa kuvassa kone on poikittain ja tätä en kyllä tule V.A.G:lta hyväksymään, eikö se riittänyt että Passatista tehtiin "iso golf". Tässähän tehdään A4:sta "iso kolmonen".

                  Mutta miksi A5:ssa kone on pitkittäin ja tässä poikittain...todella outoa.

                  Comment


                  • #10
                    Mutta...

                    ...edelliseen lisätäkseni jos paljon huonoa niin jotain hyvääkin. Ainakin ovat osanneet tuossa Turbo FSI:ssä kerrankin laittaa tuon öljynsuodattimen patruunapesän helposti saataville. Ainakin näin korjaamon kannalta asia jota arvostaa.

                    Comment


                      #11
                      Tuolla Audiworldin artikkelissa sanotaan seuraavasti:
                      "The key element in the quattro driveline for the new Audi A4 is a self-locking centre differential. It has an entirely mechanical action and reacts instantly to changes in the driving situation..."

                      Eikös tuo "an entirely mechanical action" meinaisi, että kyseessä on edelleen Torsen, eikä Haldex? Ja näin myös kone pitkittäin..
                      Tuo kuva on kyllä hyvin erikoinen siinä tapauksessa..

                      Comment


                        #12
                        Outoa, noinkin suurella tehoerolla sama 0-100 km/h aika:
                        3.2 FSI 195 KW, 0-100 km/h 6.2s.
                        3.0 TDI 176 KW, 0-100 km/h 6.1s.

                        B8:n 2.0 TDI on yhteispaineruiskutteinen, onko tuo ensimmäinen ei-PD 2.0 TDI vai onko tuota ollut jo konsernin muiden autojen keulilla?

                        Comment


                          #13
                          Kai se tuo Dieselin etu on se vääntö mikä varmaan tuossa 3l v6:ssä alkaa jo sieltä 1000 kiekan suunnalta. Bensakone taas kerää vähä myöhemmin sen maksimin.

                          No 3l tdi:hin ehkä tulee saamaan jonkilaisen lastunki, joten tehot tulee varmaan samalle viivalle 3.2:sen kanssa. Toisaalta vääntö on ihan eri sfääreissä.

                          Comment


                            #14
                            Uudessa TM:ssä oli juttua, pitkittäiskone.

                            Comment


                            • #15
                              Toisaalta iskee silmään ihan hyvin, mutta nyt kun on A5 ja kaikki, niin olisin tehnyt tuon vain farmari versiona.

                              Silmää karsastaa vähän samanlailla kun Continentalin 4-ovi versiossa - aivan hirveän näköinen coupeen verrattuna!

                              Comment


                              • #16
                                todella onnistunut! Tässä audi on tavoittanut sitä samaa jämäkkyyttä mikä oli b6:sessa. Samalla auton muotoilu eroaa sopivasti a5:sesta. Coupe saakin olla enemmän veistoksellinen, a4 on kuitenkin ylemmän keskikokoluokan sedan. Kuvassa näyttää yllättävän paljon samalta kuin b7 s-line, mutta todennäköisesti luonnossa erot ovat suuremmat johtuen uudesta etuakseliston rakenteesta ja ledeistä yms. Kuitenkin hyvä ettei b7:n ostajat heti joudu häpeämään vanhaa malliaan.

                                Takapaa autosta on ehkä hieman pliisu, alahelma kaipaisi lisää levitystä, mutta katsotaan ja tuomitaan sitten luonnossa. Mielenkiintoista nähdä mistä moottorivaihtoehdosta eteenpäin saa tuplaputket.

                                Sisusta sairaan makea, fis:n näyttö ja käyttöpulpyrä nostavat a4:n luokkaa ylemmäksi.

                                nyt täytyy vain odottaa millon kyseisen pelin saa 2.0 tfsi ja quattrona, sellainen on pakko saada!

                                Milloinhan ensimmäiset suomessa?

                                Comment


                                  #17
                                  Milloinhan ensimmäiset suomessa?
                                  Olisikohan Helsinki Motor Show esittelypaikka? Ajankohta 29.11.-2.12. voisi olla sopiva.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Näyttää minun mielestäni aika hyvältä, odotellaan vaan sitä farkkua, koska sedania ei oikein voi edes harkita, mutta siihen menee varmaan vielä tovi? Jostain kuulin huhuja että melkein vuoden verran, tiedä sitten? Yksi huono puoli tossa ulkokuoressa on, ei ole kylkilistoja.....oma mielipide kun asustelee täällä helsingissä päin ja noi muut kanssa-autoilijat pysäköivät ja avaavat ovet hieman miten sattuu!

                                    Sitten vielä hinta kiinnostaa, nouseeko paljon vanhasta?
                                    No farkkua kun miettii on aikaa tutustua uuteen malliin sedanina, siis hinnat, ulkonäkö, sisusta ym. ja voi sitten vielä ostaa uuden vanhanmallisen farmarin jos ei uusi malli kiinnosta tarpeeksi.

                                    Comment


                                      #19
                                      Keulan ilmeestä tulee jotenkin mieleen Mitsun Lancer. Takavalojen luukussa olevaa osaa itse pienentäisin/lyhentäisin niin ei ehkä näyttäis ihan noin mololta. Vaikka tottuuhan tuohon taas nopeasti. :)

                                      Comment


                                      • #20
                                        odotellaan vaan sitä farkkua, koska sedania ei oikein voi edes harkita, mutta siihen menee varmaan vielä tovi? Jostain kuulin huhuja että melkein vuoden verran, tiedä sitten?
                                        Tämän päivän Tuulilasi tietää kertoa, että farkku olisi esillä Genevessä ensi keväänä. Varmaan tulee markkinoille ensi vuoden aikana. Kiintoisa nähdä, miten tuo istuu silmään, kun sedan alkaa näyttää Autolta :)

                                        Comment


                                        • #21
                                          Hei taas,

                                          tänään tutkin A5:sen sisältä ja ulkoa, aika hieno, kannattaa odottaa nelosta, jos se on samanlainen sisältä ja ulkoa. Ainakin minun makuuni, oma tuntui hieman vanhalta kun jatkoi matkaa sillä.....

                                          Comment


                                            #22
                                            Tänään 18.9. on sitten julkaistu B8:n vakiovarusteet ja lisävarustehinnasto. Tässä linkki hinnastoon.

                                            Comment


                                              #23
                                              Pisti vaan silmään että vakiona edelleen peltivanteet ja muoviratti! Häh...? Samaten 2-alueilmastointi on historiaa. Sen sijaan lisukkeena on 3-alueinen, 3. alue lienee taakse.

                                              Comment


                                              • #24
                                                pikkusen ihme homma jos ei diiseliin tai 1,8teen saa quuta, kenties tulee sitten myöhemmin...

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Veikkaanpa ettei Suomeen taideta juurikaan tuoda kuin noita business malleja. Eikös noiden B7:n kohdalla ambiente paketti tainnut tulla lähes väkisin mukana? Joku viisaampi kertokoon oliko/onko näin?

                                                  Huh, että on suolaiset hinnaltaan nuo lisävarusteet. Ei riitä, että on kallis auto muutoinkin... En vieläkään ymmärrä miten nuo navigointilaitteet ja nahkapenkit voivat maksaa tuollaisia. Toki putoavat hieman myöhemmin.

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Sama vanha tarina.

                                                    quattro kuuluu alkuun ainoastaan isoihin koneisiin, ja varustelullakin koitetaan ihmisiä painostaa ostamaan kuutoskoneinen. Bisnestä, bisnestä (ja asiakkaiden kinttuihin kusemista).

                                                    Kumma, ettei 3.0 TDIq ollut vielä hinnoiteltu. Saksassa oli ainakin lanseerausmallien joukossa, hinta tasan 1.000e kalliimpi kuin 3.2 FSIq:ssa. Saksassa ei automaattiakaan (multitronic) ollut kuin 2.7 TDI:ssä, Suomessa on hinnoiteltu heti myös 2.0 TDI:n yhteyteen. Jännästi Suomen Audin sivuilla ilmoitettu 2.0:ssa olevan 8-pykäläinen, kun 2.7:ssa olisi vielä 7-pykäläinen versio. Saksan hinnastossa ainakin mainittu 2.7 TDI:ssä olevan 8-pykäläinen Multitronic.

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      Veikkaanpa ettei Suomeen taideta juurikaan tuoda kuin noita business malleja. Eikös noiden B7:n kohdalla ambiente paketti tainnut tulla lähes väkisin mukana? Joku viisaampi kertokoon oliko/onko näin?
                                                      Kyllä kyllä... mutta jos S Line -pakettien hinnoittelun jälkeen hinnastossa lukee samoin kuin B7:n kohdalla koskien ambiente-pakettia, S Line sportpaketti plussan kanssa kaikki business-pakettiin kuuluvat varusteet joutuu ruksimaan kovalla rahalla. Näin oli oman B7:ni kohdallakin, ambiente-pakettia siis minulla ei ole, mutta tarpeelliset varusteet kyllä.

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Voi perhana että on hyvännäköinen tuo uusi nelkku. Pitääkö sitä tosissaan alkaa autoa vaihtamaan

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Heti kuin farkku ilmestyy ruvetaan oikein kunnolla sitä vaihtoa miettimään.

                                                          Comment


                                                            #30
                                                            Peilit ei oikein lähe.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X