Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Tradition Facility Ingolstadt

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi Tradition Facility Ingolstadt

    Kuvagalleria

    Artikkeli

  • #2
    Ihan kiva talli, noin lievästi ilmaistuna. :) Onpa outoa nähdä kaikki protoautot ikään kuin parkkihallissa. Tuolla voisi mennä muutama tunti (tai päivä) ihmetellessä.

    Near the 4-door RS2 study was another prototype from that time ? a yellow Coupe S2 with a never-manufactured 4-wheel steering mechanism.
    Hmm.. VIN-tulkitsijalla sai tietoa tuosta RS2 sedan-protosta. S2 sedanihan se tietysti alkujaan on. Varustekoodeista käy ilmi "pre-production series" ja "zero series vehicles" jne.

    Comment


    • #3
      Tuonnekun pääsisin.... Jännää, että S1:nen puuttui kokonaan, tai ei ainakaan kuvissa ilmestynyt, kun olihan tuolla noit ratapuolen vehkeitä kuitenkin.
      Saisikohan tollaisia vanteita mistään, jotka oli viimosen sivun 200 Trans Am:ssa:P

      Comment


      • #4
        Olikos tuossa jossain tuo RS2 sedanin runkonumero mainittu?

        Comment


        • #5
          Oli valokuvassa speksikyltissä runkonumeron merkitsevä osa. WAUZZZ puuttui alusta. Vin-dekooderi kertoi sen olevan aby.

          Comment


          • #6
            Audin prätkiä ooo :D

            Comment


              #7
              Harmi, kun ei tullut koskaan RS2 sedanina tuotantoon asti .

              Comment


              • #8
                Mun mielestä tuo ekan sivun pre-WW2 Auto Union kilpuri on erityisen hieno. Mahtanut olla kuumottava fiilis vetää tuollaisella Nordschleifea, Vaikka oisikin ollut HANS käytössä :)

                Tietääkö joku tuollaisen V16-pannun speksejä? Näyttää hyvinkin tehokkaalta, etenkin kun suhteuttaa sen vetävien pyörien leveyteen ja pitoon. Jotenkin muistelen jostain lukeneeni, että mersun tehdaskuski David Seaman joskus 1937-1939 valitteli insinööreille pidon puutetta (auto oli sutinut koko Mastan 3 km suoran päähän asti Belgian Spa-Francorchampsissa). Suoran päässä kyytiä oli tuolloinkin jo +300 km/h.. Ei ihme että akseliväli oli tuolloin pitkä ja raideväli lyhyt...


                Kuka vielä väittää, että John Cooper keksi keskimoottoriratkaisun?

                Comment


                • #9
                  Noissa kuvissa on Auto Union Type C (V16) ja Type D (V12). 16 pyttysestä 6 litran koneesta ottivat aikoinaan n. 500 hevosta ja tuosta 12 pyttysestä 3 litrasesta yli 400hv.

                  Comment

                  Working...