Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RRI Dyno testituloksia

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • RRI Dyno testituloksia

    http://www.rri.se/index.php?DN=29

    #2
    Aika outoa et muka 1.8T koneteho on 110kw ja pyöräteho 107kw. Jos nyt oikein luin tota. Hirmu pien hävikki.

    Comment


      #3
      Etuvetoisissa autoissa on aika isojakin nuo voimansiirtohäviöiden erot .
      Mm. TekniikanMaailmassa oli juttua noista jokunen vuosi sitten .

      Comment


        #4
        Ne mittasivat pyörätehoja ja vertaavat niitä valmistajan konetehoihin eli 1.8T luovuttaa renkailta melkein sen, mitä luvataan koneesta.

        Comment


          #5
          Voiko se muka olla mahdollista et 1.8T konees on sit oikeesti enemmä paukkuja, kun tehdas lupaa.

          Comment


            #6
            TDi koneissa on tapana, että pyöriltä tulee se minkä tehdas lupaa koneesta. Bensaturboissa ollut samaa ominaisuutta hyvin usein. Vapari koneet on sitten poikkeus, niissä kun ei tahdo löytyä edes koneelta sitä mitä tehdas kertoo siellä olevan.

            Comment


              #7
              Ei se mitään uutta ole turbokoneissa, esim Mazda Mps3 antaa aikalailla renkailta ilmoitetun konetehon, niitä on suomessa dynotettu vastaavin tuloksin.

              Edit: Hidas

              Comment


                #8
                ittelläni s2 audi antoi vakiona 256hv. eli antavat tehoa joskus enemmän kuin tehdaslupaa.

                Comment


                • #9
                  Jos nuo on kaikki rototestillä vedettyjä, (niin kuin voisi äkkiseltään olettaa), niin rototest:hän on napajarru, jossa ei voimansiirtohäviöihin kirjaudu renkaiden pyörintävastus.

                  Comment


                  • #10
                    Minkähänlaisista teho % häviöitä on kampuralta ja renkaalta otetulta teholta? Jyrkin esimerkistähän ei puutu kuin vaiheloota nivelineen välistä.

                    Comment

                    Working...
                    X