Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vitsejä yms.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Isäntä otti uuden rengin taloonsa, vaikka kylänmiehet varoittelivat että ko. renki on melkoinen panomies.

Isäntää alkoi askarruttaa asia, ja eräänä päivänä valehteli lähtevänsä pois päiväksi, mutta jäi seuraamaan salaa rengin puuhia.

No, ensitöikseen renki nussia loukutti keittiössä talon emäntää, sen jälkeen hiippaili yläkertaan ja nassautti kumpaakin tytärtä. Ilta alkoi jo hämärtää ja renki meni navettaan ja isäntä ikkunan taakse väijymään. Siellä oli piika jota renki vielä pani illan päätteeksi. Piialla oli kuitenkin menkat ja rengin vehkeet suuttantuivat kovasti. Navetassa oli tahko, ja tahkonkupissa vettä, joten renki huuhteli munansa siinä ja pyyhki kuivaksi tahkon päällä nukkuvaan kissaan.

Siinä vaiheessa isäntä säntäsi naapuriin missä kylänmiehet ryyppäsivät sahtia.

- Kyllä te oikeassa olitte! Isäntä parkui. -Ensin se renki pani emäntää, sittenkin kumpaakin tytärtä ja navetassa piikaa! Sitten vielä tahkosi kyrpänsä teräväksi ja nussi kissaakin..!!

Comment

• Paha rasistivitsi: Mene soittamaan naapurin ovikelloa, jossa asuu iso musta mies. Pidä toisessa kädessä koirankakkapussia. Kun ovi aukeaa, niin toteat että "sun poikas suli auringossa".

Comment

• Totuuksia

Kun tulin kotiin eilen, vaimoni pyysi minua viemään hänet kalliiseen paikkaan.
        Minä vein hänet bensa-asemalle. Silloin alkoi riita...

Vaimoni ja minä olimme sängyssä ja katselimme telkkarista Kuka
        haluaa miljonääriksi".
        Käännyin vaimoani päin ja kysyin: "Haluatko seksiä?"
        "En", hän vastasi.
        Silloin sanoin: "Onko se lopullinen vastauksesi?"
        Hän ei edes vilkaissut minua, vaan sanoi: "Kyllä".
        "Sitten haluan kilauttaa ystävälleni" sanoin.
        Ja niin alkoi riita...

Lauantaiaamuna nousin aikaisin, pukeuduin hiljaa, tein eväät ja siirryin hiljaa
        autotalliin. Otin moottoripyöräni ulos tallista havaitakseni, että satoi
        kaatamalla.
        Ulkona oli täysi myrsky ja niinpä ajoin takaisin talliin, avasin radion ja sain
        kuulla että sää olisi viheliäinen koko päivän. Menin takaisin sisälle,
        riisuiduin hiljaa ja menin sänkyyn. Painauduin vaimoni selkää vasten ihan
        toisissa meiningeissä ja kuiskasin:
        "Ulkona on karsee sää."
        Rakas vaimoni (jo kaksikymmentä vuotta) kuiskasi unisena: "Voitko uskoa,
        että mun idiootti aviomies on moottoripyöräilemässä siinä ilmassa?"
        Silloin alkoi riita....

Vaimoni ja minä istuimme kouluaikaisessa ravintolapöydässämme, kun näimme
        naapuripöydässä yksinäisen naisen, joka tyhjensi lasin toisensa perään.
        Vaimo kysyi: "Tunnetko hänet?"
        Huokaisin: "Hän on entinen tyttöystäväni. Olen kuullut, että hän alkoi
        ryypätä heti meidän eromme jälkeen kauan sitten. Ei ole kuulemma ollut
        selvänä sen jälkeen."
        "Härreguud", sanoi rouva. "Kuka vois uskoo, että joku vois juhlii niin kauan?"
        Ja niin alkoi riita...

Nainen seisoi alastomana makuuhuoneen peilin edessä. Hän ei ollut iloinen
        näkemästään ja sanoi miehelleen.
        "Tunnen itseni kauheaksi. Näytän vanhalta, lihavalta ja rumalta. Tarvitsen
        nyt todella kivan kohteliaisuuden sinulta.
        Vastaus tuli: "Sinulla on erinomainen näkö."
        Ja taas alkoi riita...

Comment

Ohimennen kuultua:

"Se on vaan niin, että kun Audi-mies on ollut vasta pilke isänsä silmäkulmassa. Bemari kuski on jo silloin ollut täys mulkku."

Comment

Kuultua tämäkin: Jos nuorena syö kissan, alkaa silloin kasvamaan munan ympärille karvoja.

Comment

• Norjalaisella öljynporauslautalla:
              suomalainen duunari sanoo norjalaiselle pomolle kesken töitten "minä käyn paskalla",
              jolloin norjalainen herrasmiestyönjohtaja vastaa "jaa minun audini käy kyllä bensalla"

Comment

• kumin valinta ongelma!

Nyt on ongelma kumien kanssa. On niin montaa merkkiä etten tiiä minkä ottaisin, vai jättäisinkö ottamatta.
                Pitoa on välillä, varsinkin alussa, mutta heti kohta liukastuu niin mahottomasti ettei meinaa "greenillä" pysyä. Lopussa "rata" on jo ihan märkä, melkein kuin vesiliirrossa olisi.
                Lopussa jopa "vanne" lerpsahtaa täysin.
                Auttaisitteko?
                Joskus kumi on jopa puhjennut.

Comment

• Laita umpikumi niin ei ainakaan puhkea ;-)

Comment

Millainen shampoo on Teresa Orlowski?

No kaikki sellaiset, jotka on "two in one"

Comment

Ahhah, Juha pisti nostalgiavitsin. :-p

Comment

Teresakin taitaa olla jo eläköitynyt hydrauliikka-alalta?

Comment

Vahva veikkaus ainakin on, kun näyttäs 57 vuotta jo olevan.. :)

Comment

• Onko se jo NIIN vanha?

Niin, joskus 20 vuotta sittenhän se oli about "hot"...
                            Viimeksi muokannut cancermann; 3.8.2010, 00:36.

Comment

Mistä tietää, että nainen on kiimassa? -Kun laittaa käden naisen housuihin, tuntuu kuin hevonen söisi kauroja kädeltä.

Comment

No nyt kun on päästy vanhojen vitsien makuun niin tämä kiireesti, niinkauan, kuin edes joku muistaa ko. henkilön. Eli nyt jo uskaltaa, kun mies on kaiketi eläkkeellä:

Missä yhteydessä suomalainen mies tarvitsee Kelan pääjohtajaa?

No yleensä yhdynnän jälkeen tarvii jorma huuhtasta...

Comment

• Nyt kyllä nauratti ja oikeesti, hyvä Juha

Comment

• pappa kuoli pukille. Leski selitti poliisille. Me naitiin varovasti
                                    vain kirkon kellojen soidessa. Ding sisään. Dong ulos. Sitten tuli
                                    jäätelöauto pihaan.

Comment

• Tuli Juhan murjaisusta tämä mieleen: Mitä Kimmo Kinnunen teki saunassa? Pesi isänsä Jorman.

Kimmolta kysyttiin isänsä Jorman kuntoa ja Kimmon mukaan viimeksi saunassa nähtyään oli kunnossa.

Comment

• Ammatti-topicissa kyseltiin hevostyttövitsejä.

Hevoshullu pikkutyttö kysyy sedältään: -"Pidätkö Lauri hevosista"?

-"Kyyllä minä hevosista pidän, se on oikein hyvää leivän päällä."

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viesti
                                          pappa kuoli pukille. Leski selitti poliisille. Me naitiin varovasti
                                          vain kirkon kellojen soidessa. Ding sisään. Dong ulos. Sitten tuli
                                          jäätelöauto pihaan.
                                          Loistava! :D Ehkäpä paras tapa lähteä...

Comment

Why men shouldn't write advice columns

Comment

Kolme hiirtä väittelivät, kuka oli kovin: Mä punnerran joka aamu hiirenloukulla, sano eka hiiri. Mä syön rotanmyrkkyä, sano toinen. ''Ääh, vittu mitä jätkiä, mä meen kotiin naimaan kissaa!''

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja mikaks Näytä viesti
                                                Ammatti-topicissa kyseltiin hevostyttövitsejä.

Hevoshullu pikkutyttö kysyy sedältään: -"Pidätkö Lauri hevosista"?

-"Kyyllä minä hevosista pidän, se on oikein hyvää leivän päällä."
                                                Variaatio;

Mistä tietää että hevoset tykkää pizzasta?

-Aina kun sitä on tarjolla, ovat salamina paikalla

Comment

• Why men shouldn't write advice columns
                                                  Ihan huippu :-D
                                                  Kiitokset tästä!

Comment

Bin Laaden kirmasi aavikolla karkuun USA. n joukkoja ja saapui pieneenkylään, josta hädissään alkoi etsiskelemään sopivaa pako kulkuneuvoa, ja kuinka ollakkaan aikansa ympäri pyörittyään huomaa erään teltan vieressä kamelin. Laaden syöksyy kamelin luo ja hyppää selkään yrittäen saada kameliin vauhtia mutta jääräpäinen elukka ei suostu kuin muutamaan askeleeseen, tästä hiiltyneenä laaden huomaa että kyseinen teltta jonka vierestä kameli löytyi kuuluukin paikalliselle eläintohtorille. Laaden hyppää satulalta alas ja menee jututtamaan tohtoria joka tokaisee laadenille että: paas perruuttaen se kameli tänne sissään. ja laaden tekee työtä käskettyä jolloin teltasta kuuluu pahaa enteilevä klopsahdus ja kyseinen kameli häviää aavikolle hirmuista vauhtia... hetken kummasteltuaan laaden kysyy tohtorilta että: milläs hel..tillä mä tuon nyt kiinni saan.... johon tohtori vastaa: paaas perruuttaen tänne sissään

Comment

• Norjalainen Status: Cadillac ja ruotsalainen autokuski.

Comment

Sotaveteraanit kehuskelivat kovilla kokemuksillaan. Toinen kertoi kuinka ryssät ampui häneltä hevosen alta ja hän joutui jatkamaan jalan. Toinen kuittas siihen, jotta tuo nyt mitään; minä olin panemassa kahta lottaa kun
                                                        ryssät tuli ja ampu ne, jouduin jatkamaan käsin!

Comment

Myynnissä etu- ja takahelma...

"Hinta yhteensä 90€ tai erikseen 50€ takahelma ja 30€ etuhelma."

Muistakaa ostaa erikseen... =)
                                                          Viimeksi muokannut diexsel; 31.8.2010, 16:08. Perustelu: poistin linkin ilmotukseen

Comment

• http://www.nettiauto.com/toyota/corolla/3458685

Lievästi pistää hymyilyttämään.

Comment

Pisti jopa naurattamaan :D

Comment

Working...
                                                              X