Likka lauleskelee, toki ajankohtaan sopivasti, Stigin Roy Orbisonin sävelellä "mä syön koko yön..."
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Lasten suusta
Collapse
X
-
Lapselle näytti olevan auton menetys vakava paikka :/ syyskuun lopulla vento otti ja palo. No puoliso ei asiaa uskonu aluksi ja hetken päästä puhelin soi uudestaan tällä kertaa melkeen 6v tyttö itki hysteerisenä että saahan iskä sen vielä kuntoon? No ei sitä saa.
Viikko meni kuunnellessa tytön surua. Vakava paikka joillekki
Comment
-
-
-
Meillä kävi nuohooja tuossa syksyllä. Likka 3.5v katseli uteliaans äijän touhuja. Imurilla putsasi tuhkaluukkua. Likka kysyi mitä se tekee, johon vastasin että nokipoika imuroi piipusta tullutta likaa pois. Noh myöhemmin samalla viikolla paikallisen ostoskeskuksen leikkipaikalla, maahanmuuttajapoika leikkii leikki-imurilla, johon likka oikein KUULUVALLA äänellä, että katso iskä NOKIPOIKA. Hieman tuli paheksuvia katseita.
Comment
-
-
-
Sukulaistyttö 7v tossa kommentoi, et on se hyvä ettei sulla oo tossa auton perässä tota merkkiä, on se vaan hyvä.
Kysyin vaan, että mitä yrittää vihjailla, et onko merkissä muka vikaa? Liekkö kotikasvatuksessa ongelmia. Mut se on vaan kuulemma sirompi nuin. Eli kasvatuksen osalta kaikki kunnossa. :)
Comment
-
Talouden kolmasluokkalainen kertoi hetki sitten jostain tämän syksyn kaverisynttäreistä joissa oli ollut. Siellä oli ollut tietokilpailu jossa oli muun muassa kysytty: "Millä juna kulkee?"
Haettu vastaus olisi ollut kiskoilla tai raiteilla. Meidän neiti oli vastannut "bensalla".
Comment
-
Naisen vanhimman muksun suusta pääsi pirun hyvä kun oltiin tunnettu varmaan 3 viikkoa.
Olin hänen luonaan ja nainen teki ruokaa, todettiin sitten että käydään parvekkeella kun pitää odotella. Meillä meni hyvä tovi siinä parvekkella istuessa ja kun tultiin sisälle niin ruuan käry oli melkoinen. Ei muuta kuin keittiön puolelle katsomaan kun ruoka kärysi hellalla. Annoin muksuille sitten vähän noottia että eikö ne mitään huomannut että täällä käryää ja haisee, ja etteivät voineet tulla sanomaan että nyt menee homma pieleen. Poika 8v toteaa tyynesti "Aina täällä tuolta haisee kun äiti tekee ruokaa"
Se hetki kun minä alan nauramaan ja naisen ilmeestä on luettavissa sekava "voi vittu sekä mihin työnnän pääni"
Hyvin tuo oikeasti osaa tehdä ruokaa, ainoa kerta kun olen todistanut tuollaisen ryssimisen, mutta jostain kumman olen "pari" kertaa maininnut että ei sitten polta ruokaa pohjaan. Ja ai että tuon pojan tyytyväisyyttä aina kun kuittailen ruuan polttamisesta, kun kyseinen kuittailu lähti nimenomaan hänen sanoista :D
Comment
-
Totuuden kuulee lapsen suusta. Loistava keskustelu minun ja 8v. jälkikasvun välillä joku viikko sitte:
Minä: Kohta koulussa pitää valita 1. vieras kieli. Mitä olet ajatellut?
Poika: Englanti ilman muuta.
Minä: Aha, se on hyvä valinta.
Poika, Joo, ranska olisi ollut toinen vaihtoehto, mutta en minä sitä viitsi.
Minä: Miksi?
Poika: Ei sillä mitään tee, mutta saksalaisten pitäisi kyllä opetella ranskaa.
Minä: Miksi ihmeessä?
Poika: Jotta ne vois opettaa ranskalaisille kuinka autoja rakennetaan.
Minä: :D :D :D
Comment
-
Tää ketju on jääny vissiin unholaan, niin nostetaas vähä.
Emännällä on 2 lasta joiden kans oltiin hotelli kylpylässä käymässä. Siellä lapset piirsi kuvia ja tyttö toi pikkuveljen tekemän kuvan virkailialle sanoen että "Mies piirsi sulle tän."
Virkailia katto tyttöö ja minua hämmästyneenä vuorotellen tovin aikaa.
Poikaa on sanottu aina mieheksi, mutta eihän se siinä heti tullu tietoon.
- 1 like
Comment
Comment