Taitaa olla joku kolariauto, kun on noin iso sävyero ;) Levillä ilmeisesti?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja SS4 Näytä viestiRaikasta kyytiä siitä itse kullekkin:-)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vaaltone Näytä viestiMinä, oltiin Puijolla Hiihdon Hopeasompa-kisoissa...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Otto. Näytä viestiJoku ulkoilutti jengitunnuksia valkoisen S/A5:n keulilla tänään klo 16:50 Mäntsälä-Porvoo välillä Saksalan kohdalla kohti Porvoota. Olin naamioituneena tiesuolan peittämään Golfiin. Ja ei, en ehtinyt nostamaan edes lapasta. Moro!
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiTuusulan itäväylällä on muutaman kerran tullu Nogaro S4 b5 sedan vastaan. Täältä joku?
rek. CYL-6xx (saisi olla pelkästään noin :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ukkopaha Näytä viestiKeljonkankaan abc:llä joskus viiden jälkeen hopea C5 ja hieman tummempi D3 tarkisti ilmanpaineita tai pesi laseja. Ite kävin marketin puolelta makkaraa hakemassa ja meinasin lähtiessä koukata teidän ohi, mutta kerkesitte liueta paikalta. Oliko jotkut täältä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiEi niitä liikaa ole liikenteessä tuolla suunnalla, niin luultavasti sitten sinä :) Pitänee seuraavan kerran vilauttaa pitkiä työautosta niin huomaat ;)
Comment
-
Äsken tuli vastaan Halikossa Design Hillin kohdalla tumma A4 B7 Avant, jossa aluset ainakin edessä. En ehtinyt morjenstaa
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -OOOO- Näytä viestiNo ei ole ei (onko sitten hyvä vai huono juttu..) mutta joo senverran kerkesin tarkistaa fb:n puolelta, että noita rekkoja surraat työksesi vai? Kun kumminkin hyvinkäällä näyttäsit asuvan.. morotellaan vaan, pitääpä olla tarkkana ! :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiMuutettiin juuri vantaalle.
Comment
-
Musta A4(?) XMP-XXX Munamiehen kotikylässä , käännyit mun perään. Alunen ainakin edessä [emoji4]
Sorry, vasta kohdalla huomasin ja yritin huitaista lapaa pystyyn [emoji51]
Comment
Comment