Talissa liikennevaloissa(kauppaa vastapäätä) tänään klo13 seisoi hopea TT med clubitarra :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Eilen bongasin klo 13 aikoja Hatanpään valtatien liepeillä Siemens Networksin edustalla punaisen S2 cupeen.
Puoli tuntia myöhemmin bongasin tummanvihreän TT:n Kunto-Parlon pihassa. Väri on harvemmin nähty, mutta sopii tuohon autoon kuin nenä päähän. Clubilaisia?
Tänään puoli tuntia sitten bongattu vaaleampi sävyinen viininpunainen S2 Avant Nuolialantiellä. Clubilaisia?Viimeksi muokannut RS2; 14.2.2009, 15:55.
Comment
-
Sami W oli taas Columbuksessa, taidat käydä suht samoina päivinä kaupassa kun minä kun ainakin kolmesti olen risan bongannut kellarista.
Minkäs värinen sun lötkö on? Onko musta ja RH cuppivanteilla?
Toinen TYP44Q on musta ja toinen hopeanharmaa, mustan maalipinta vaiheessa ja alla kuva kesänakeista.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja VilleP Näytä viestiJaahas, tähän asti ajelleet porukoittensa 1.8tq:lla, suunta siis oikea, myöskin tukan värin suhteen;)
Allekirjoitan. Itsekkin silloin tällöin neitiä "joudun" palvelemaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mikke Näytä viestiJa se S4 taitaa olla myynnissä...
Comment
-
Tänne meidän talon pihaan on useasti viime aikoina parkkeerannu itsensä vihreä
c5 korinen a6 4.2 veekasi avant. Tämä siis Lahdessa ja tonttilan suunnassa. :)
Comment
-
TÄMÄ bongattu eilen Tampereen Peltolammilla, kääntymässä ruokomäenkadulle. Kello taisi olla 17.30 vai mitä se oli. Itse käännyin myös ruokomäenkadulle kaupungista päin tummalla passatilla. On aika erikoinen tekele, korisarja ja takaspoikka voisi sopia paremmin 80-luvun lopun corollaan.
Comment
-
Lainaus:
Tänne meidän talon pihaan on useasti viime aikoina parkkeerannu itsensä vihreä
c5 korinen a6 4.2 veekasi avant. Tämä siis Lahdessa ja tonttilan suunnassa. :)
Olenkohan nähnyt saman? Rekkaria en nyt muista, mutta muutaman kerran vesijärvenkadulla siinä Torven kulmalla on moinen ollut parkissa.
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=69476
Comment
Comment