Ei tullu itte lähettyä radalle, monestakin syystä...mut edustin muuten läsnä ololla :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Vantaan tikkurilassa bongattu tumma A4 b7 korinen 2.0T. Rekkarin alku CGO-XXX.
Kuljettajalla tais olla isin auto ainakin iästä päätellen.
Meinas ihan itku tulla, ku katto miteen autoa rääkättiin kässärin kanssa kaasupohjassa.
Toivottavasti ei ollu quattro! Katteltiin siihen malliin et olis ollu ?!?
Ja hienointa oli sit ruskeasanna shellillä, parkkeeraus pienen kantin päältä kässärin kanssa. MAHTAVAA!!
Comment
-
Jos oli Motorestin neste niin 95% mahdollisuus et se olin minä.
Se on niin väärin et Vantaalla on 2 samalaista punasta ässää. Joku matki mua :(
Ainut mistä meidät erottaa on, että mulla ei oo takana ledivaloja, mulla on rs6 replicat ja torsen inside tarrat takalaseissa + clubi tarra.
Comment
-
Tuli tänään bongattua Jyväskylässä, Länsi-Päijänteentiellä, lähellä Keljon marketteja sininen A4 B5 1.8Tq sedan penkan päältä nokka kohti pusikkoa. Hiukan jäi itselleni epäselväksi, miten se oli sinne luiskahtanut, mutta kivasti näytti mahallaan kelluvan penkalla kaikki renkaat ilmassa. Ainakin takapuskuri ja pohjapanssari olivat ottaneet osumaa. Olisin mielelläni ottanut kuvan, mutta parin tunnin päästä ajaessani tietä takaisinpäin oli Audi hävinnyt. Ainoastaan pohjamuovit olivat jäljellä. Klubilaisia?
Comment
-
Grafiitinharmaa B7 RS4 ajeli samaa matkaa Rantatietä välillä Nokian motari - Onkiniemi lauantaina klo 17 ennen. Hienohan se, ei voi mitään.
Comment
-
Äsken Korpilahdella bongattu Kalleabba / http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2357964 traileri perässä menossa kohti pohjoista... :) Trailerissa joku kolaroitu passat?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Wisa Näytä viestiTänään yhdentoista korvilla Sarankulmassa kelkkakaupan edessä tummanharmaa/musta A4 B6 savuntummilla takavaloilla ja kerhotarra takasivuikkunassa. Kuka oli, autoa en muista ennen nähneeni?
Comment
-
Pakko tehdä ilmoitus nogaro-rsblue-tms-värisestä b6 avantista joka on vainonnut tällä viikolla Tampereella. Keskiviikkona oli samaan aikaan Partolan Smarketissa, torstaina Audi Centerin kulmalla ja perjantaina ajeli perässä Nuolialantietä Partolaan asti ja jatkoi Pirkkalaan päin.. Kuka varjostaa kanssa audistia? ;)
Comment
-
Sami W oli taas Columbuksessa, taidat käydä suht samoina päivinä kaupassa kun minä kun ainakin kolmesti olen risan bongannut kellarista.
Minkäs värinen sun lötkö on? Onko musta ja RH cuppivanteilla?
Comment
-
Bongasin juuri erikoisen A6 Allroadin Kuopiossa. Autoa oli "tuunattu" hieman eritavalla kuin olen tottunut näkemään.
Audiin oli tuupattu eteen reilu karjapuskuri ja helmojen alla oli paksut olisiko ne sitten astinlaudat? wot wot wooot? Erilainen lähestymistapa tällä kertaa =)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja LOWR1D3R Näytä viestiBongasin juuri erikoisen A6 Allroadin Kuopiossa. Autoa oli "tuunattu" hieman eritavalla kuin olen tottunut näkemään.
Audiin oli tuupattu eteen reilu karjapuskuri ja helmojen alla oli paksut olisiko ne sitten astinlaudat? wot wot wooot? Erilainen lähestymistapa tällä kertaa =)
Comment
-
Bongasin juuri erikoisen A6 Allroadin Kuopiossa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tanttu Näytä viestiOliko -V- tänään valkosella A3:lla n. klo 16 Malminkartanon S-Marketin parkkipaikalla juuri lähdössä kun itse kurvasin pihaan? Rekkari tais olla JIF-XXX.
Comment
Comment