Vanhempi herrasmies ja hieno kuntoinen V8 audi tänään levillä s-marketin pihassa. Nätti auto!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Heti kun on toisella autolla liikenteessä, niin rupeaa clubilaisia näkymään, eli eli, aloitetaan aikajärjestyksessä.
Hopea/harmaa A2, tuusulan itäväylän/tuusulan väylän valoissa, kääntyi helsinkiin päin. Itse olin vieressä sillä tumman sinisellä farkku vectralla, en kehdannut alkaa heilumaan ja vilkuttelemaan ;) Takasivussa oli tarra ja kilvenaluset takana. En muista nikkiä, miitissä kerran käyneenä ja siellä ko auton nähneenä.
Musta B5 A4 Avant, kauhea läjä erinäisiä tarroja takapaksissa, kilvenaluset ja oisko jopa ollut raajarikko gekko. Kolmostien loppupäässä, lähdit pasilaan päin.
Hopea TT, member tarra ainakin oli. Kello oli 16.18, manskun lopussa, eli hyvin lähellä kolmostietä.
Comment
-
Hopea/harmaa A2, tuusulan itäväylän/tuusulan väylän valoissa, kääntyi helsinkiin päin. Itse olin vieressä sillä tumman sinisellä farkku vectralla, en kehdannut alkaa heilumaan ja vilkuttelemaan ;) Takasivussa oli tarra ja kilvenaluset takana. En muista nikkiä, miitissä kerran käyneenä ja siellä ko auton nähneenä.
Etelänaapurin hieno typ81/85 bongattu Helsingissä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kasper Näytä viestiMinä todennäköisesti töistä päin ajelemassa hakemaan lasta tarhasta hirveellä kiireellä.
Etelänaapurin hieno typ81/85 bongattu Helsingissä.
Comment
-
No moro sepetsu. Tuntui vähän kaukaa haetulta kysellä täältä sirkan tapahtuimia mutta niin se vain tärppäs. Tulin justiinsa pihalle kaupasta kun ajoit parkkiin. Hieno on sulla audi!
Comment
-
Aud-1 bongattu juuri Riihimäen Mattilanpellolla.Viimeksi muokannut terroristiristo; 15.5.2013, 18:21.
Comment
-
Lappeenrannan motarilla eilen meikäläisen ohitti matala, musta B7 sedan, jossa jengitunnukset takakilven alla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiTänään aamulla yhdeksän maissa oli Helsingin Lauttasaaressa HSK:n pihalla punainen typ89 Cabriolet. Joku täältä?
Comment
-
Re: Bongausketju
Klubitunnuksilla varusteltu harmaa B6/7 ässä avantti havaittu tampereella rantatien varressa kokkipojan pihassa puoli kahdentoista maissa. Olin naamioituneena työkaverin D3 kasin ratin takana. Kuka tunnustaa?
Comment
-
Joo ässällä olin. Onko v8 ympäri vuoden ajossa? Maalipinta pitäis itsekin uusia tai ainakin myllyttää.
Comment
-
Clubilainen bongattu Käpylässä klo. 15:15 tienoilla. Pöristelin itse perässä mustalla A5:lla.
http://jeremiah.kuvat.fi/kuvat/Julki...4pyl%C3%A4.jpg
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ilkkapoika Näytä viestiKlubitunnuksilla varusteltu harmaa B6/7 ässä avantti havaittu tampereella rantatien varressa kokkipojan pihassa puoli kahdentoista maissa. Olin naamioituneena työkaverin D3 kasin ratin takana. Kuka tunnustaa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Calle Näytä viestiMähän siinä, muutaman kollegan kanssa käytiin nauttimassa Kokkipojan lounaat. Taisitte tulla just pihaan ku poistuttiin paikalta!
Comment
-
Clubilainen bongattu Käpylässä klo. 15:15 tienoilla. Pöristelin itse perässä mustalla A5:lla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jeremiah Näytä viestiClubilainen bongattu Käpylässä klo. 15:15 tienoilla. Pöristelin itse perässä mustalla A5:lla.
Comment
-
''Kuka lie Liperin "keskustassa" ajeli punaisella b4 korisella, jossa valkeat vanteet alla? Kilvenalus ainakin takana. Pöristelin takana V8:lla koulun kohdilta liikenneympyrään.''
Joo tunnustan. Näin et joku v8 ajaa perässä, mutta en tiennyt että clubilainen. Pitää jatkossa morjestaa jos näkyy!
Comment
Comment