Mahtaakohan Tampereella liikkuva kiiltävä musta A7 olla Rocco:n vanha vai muuten vaan tehty saman näköseks? Tämä bongattu useamman kerran mm. lielahdesta ja Wolffin edestä!!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiOltiin kattomassa Cirque du Soleilia Jaffa-pöntössä emännän kanssa, joten varmaankin mä. :)
Comment
-
Kenen c5 sedani on siilinjärven yaran kaivoksen parkissa? Kilven alunen edessä. Oma kottero seisoo melkein vastapäätä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiMatta-Musta B6 1.9TDIq avant mustilla RS4-replikoilla vantaan motonetin pihassa. Käteltiin jopa, mutta nimeä en saanut.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Micce84 Näytä viestiEilen puolen päivän maissa Kasarmitorin kulmalla vilahdus Imola Gelb avantista, berttavitoselta kovin näytti, mahtoiko olla klubilaisia?
Comment
-
Tänään aamu kymmeneltä, Kuopion torilla Hanna Partasen myymälävaunulta, lähti vaatetuksesta päätellen selvä audimies fleeceä ja pipoa myöten ostosten kanssa. Liekkö lihis tarttunut mukaan?
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Audiowille Näytä viestiEsajuppelin Coupe Quattro bongailtu monesti Päivärannassa Salen pihassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja audi200tuning Näytä viestiRRS-6 punainen rs6 eilen himoksella marketin pihassa.
Comment
-
Ville: Tulee pyörittyä aika paljon siellä päin, kun Päivärannassa asun. En ole sinua huomannut kyllä kertaakaan siellä, olen varmaan sokea. Millä oot siellä ollut liikenteessä :D? Tule vaan rohkeesti juttelemaan jos näät minua siellä :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiOliko sulla Clubitarra takaikkunassa vasemmalla ja jullitarra oikealla? ;) Istuin ässän kyydissä, omistaja ilmoittautukoon, jos halajaa. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Novatron Näytä viestiAjoiko juutasqsa vastaan äsken Rovaniemeltä n. 10 km pohjoiseen päin? Näytti kovin samanlaiselta B5 risalta takavaloja myöten.
Comment
Comment