Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kukas oli tuossa puol neljän aikoihin kääntymässä Palokorvenkadulta Alikeravantielle, Keravalla siis :) Kilven alunen oli ainakin takana, auto tais olla B5 koppanen farkku, väriltään musta. Itse käänyin toiseen suuntaan siitä lapanen pystyssä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja wander Näytä viestiMinähän se, terve vaan! Olin vähän jäissä kun töistä lähin siinä justiin =) Ja kyllä se on B5 mutta tumman sininen :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiTerve vaan! Meinasin laittaa, että tumma, kun en ollu ihan varma. Ja väärinhän se meni, kun lähdin arpomaan värin :D
Comment
-
Ollin avautuminen Turun liikennejärjestelyistä bongattu TS:n sivuilta:
http://ts.fi/mielipiteet/lukijoilta/...liikenneloukut
Comment
-
Pakko kompata Ollia noissa mainituissa kohdissa. Mainitsemisen arvoinen paikka olisi myös Koulukadun-Ratapihankadun risteys, jossa Ratapihankadulta kääntyvien tyyli on varsin villi ja vapaa. Ihme ettei siinä enempää kolise.
Lisäisin listaan vielä Ikean liikenneympyränkin, mutta se taitaa olla Raision puolella. :-)
Comment
-
Vajaat puoli tuntia sitten harmaa A5:n (rek -533) Hermannin rantatiellä. Tuossa on 2 kaistaa suuntaansa, oikealla körötteli rekan vetämä autojono 40 km/h ja tämä sankari ajeli koko suoranmitan toisella, edestään tyhjällä kaistalla jonottelijoista viimeisen takakulman tietämillä (mutta ei täysin rinnalla, vain sen verran että takaa saavuttanut ruuhka ei päässyt ohi). Toivottavasti et ollut sinä, harvoin näkee noin piittaamatonta liikenteen häirintää. Noin ne aamuruuhkat syntyvät, tuokin yksittäistapaus kertautui kilometrien jonoksi Lahdentielle.
Comment
-
Keltainen b5 s4 tuli vastaan aamupäivällä Savonlinnaan mennessä ja tullessa ajelin pätkän vihreän urS6:en perässä joka kääntyi Kellarpelto/Aholahti liittymästä pois. Työautolla olin liikenteessä. Tuon S6:den sain kiinni kun pitkäkilpinen veti letkaa n. 65km/h 80km/h alueella.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Brain Näytä viestiSininen b5 tuli tänään vastaan joutsenon "keskustassa" kahden aikaan iltapäivällä, lapanen nousi molemmilla.
Comment
Comment