Tiistaina illalla bongattu valkoinen R8 Audi Kuopiossa. Kivasti äänteli kun yrmäytteli savilahdentietä pitkin Prisman suuntaan Kysin valoista.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja LOWR1D3R Näytä viestiTiistaina illalla bongattu valkoinen R8 Audi Kuopiossa. Kivasti äänteli kun yrmäytteli savilahdentietä pitkin Prisman suuntaan Kysin valoista.
Comment
-
Mitä? Onko mun auto ollut muka teidän pihassa? Akka taas liikenteessä..... ;)
Eipä tuosta oo paljoa kuvia tarvetta laitella.
Tänään bongasin Kokkolassa hopeisen, matalan ja leviän a6 4.2 v8 farkun. Oli niin maan perusteellisen tontissa, vanteet näytti olevan Brockin 5-puolaset leveällä reunalla. Tais olla 10x18/19". Kumet ainakin tuli silleen just ja just ehkä lain sallimissa puitteissa kaaren tasalle, ehkä jopa hieman ylikin.... oli vaan päätä kääntävän hyvännäköinen pirssi!
Sama auto joka on ollut nettiautossa jo tovin myynnissä. Tais muuten olla Koposen Villen exauto nyt ku oikein mietin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mikelee Näytä viestihopea s4 b5 puoli neljän aikaa paikallisen robbarin parkissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viestiNastolan apteekin pihalla joku oli parkkeerannut hopean B5 sedani-ässän mun viereen. Oli eessä vielä jotkut zimmermanit alla. Kuski ja kyytiläinen oli kyllä sen verran iäkkään oloisia, että epäilen oliko oma auto alla. Toisaalta kyllähän siinä mieli nuortuu kun päästelee kunnolla menemään..
Pitkäsen S4 bongattu tällä viikolla paikallisen motonetin pihasta. Samoin Lahdessa näkee säännöllisesti nogaro sinistä ja tumman harmaata FMIC keulaisia farkku B5 ässiä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja PekkapTää taas sopis vanhuksiin, kun ovat lainailleet tota ässää, eläkeläiset kiireet nääs... (vai olikos syy oikeasti siinä että mä oon lainaillu niiltä koukullista autoa).
Alkuperäinen kirjoittaja PekkapPitkäsen S4 bongattu tällä viikolla paikallisen motonetin pihasta. Samoin Lahdessa näkee säännöllisesti nogaro sinistä ja tumman harmaata FMIC keulaisia farkku B5 ässiä.Viimeksi muokannut Pitkänen; 31.8.2008, 17:24.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja _jones_ Näytä viestiNogaro RS4 B5 tuli vastaan kouvolan ja lappeenrannan välillä tuossa iltapäivällä..
Veikkaisinpa että oli juutasqsa:n?
Comment
-
Olikohan Okkimin ässä Tampereen Kaukajärven nesteen pihassa perjantaina klo 17 aikoihin? Jotain hämärän näköstä sakkiakin siinä ympärillä pyöri ja yritti diudin perään ahtaa jotain liian isoa laatikkoa. Vai mikä se nyt oli?
Comment
-
Vaasan ABC:llä tänään kahdeksan jälkeen illalla musta 100 Coupe S tuli bongattua. Hienohan se ja harvemmin tulee liikenteessä nähtyä.
Ei kai tuo kuvaus sopinut tuohon?
Comment
-
ja okkim bongattu kotimatkalla Tampere-Jyväshyvä Himoksen kohdilla perjantaina n. kello 18 :)
Comment
Comment