Alkuperäinen kirjoittaja Olmi
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Joskus ysin pintaan tuli läntisellä yhdystiellä Hyvinkäällä tumma urssi vastaan, terroristiristo?Viimeksi muokannut quattro20v; 19.10.2011, 17:09.
Comment
-
Kaukajärvellä punanen vapariquatrosämpylä, missä mauttoman kovaääninen putki, olikohan rekkari jotain xxx-600.
Eniveis, olikohan eilen vai millon, siinä kangasalantiellä hki/vaasa suuntaan menevän motarin risteyksessä mää luuttisin pyöräkuormaajalla risteykseen joltain pudonneen kuormaliinan pätkän jossa kiinnityskoukku päässä.
Olit siinä valoissa kääntymässä motarille.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kotzi Näytä viestiMusta TT quattro mk1 Turussa Puistokadulla klo 12:15.
Comment
-
Eilen Holman prisman INVApaikalla punainen uudehko punainen A6 avant, rekkari muistaakseni CHC-xxx. Omistaja(t) asustelee siinä kivimaalla suht lähellä meitä.
Täytyy myöntää että keli oli aika paska, mutta terveillä jaloilla pitäs pystyä se muutaman metri enemmän kävellä. Ärsyttää tommoset ihmiset...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja T.Hell Näytä viestiEilen Holman prisman INVApaikalla punainen uudehko punainen A6 avant, rekkari muistaakseni CHC-xxx. Omistaja(t) asustelee siinä kivimaalla suht lähellä meitä.
Täytyy myöntää että keli oli aika paska, mutta terveillä jaloilla pitäs pystyä se muutaman metri enemmän kävellä. Ärsyttää tommoset ihmiset...
Comment
-
Oliko mahdollisesti foorumilla vaikutta henkilö joka ajoi tänään Kuopion motarilla ohi sinisellä b5 facelift avantilla? Oli madallettu, putkee ja takavaloo vaihettu, edessä ainakin ihan pirun isot jarrut. Ajeltiin melkein peräkkäin sitten Varkauteen asti. Ite olin jälleen liikkeellä harmaalla preface b5:lla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestiOisit kurkkinut sisään, et oisko ollut invavarustelu. Esim. tiptronik tai vastaava.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja T.Hell Näytä viestiTarkemmin en sisään jaksanut kuikuilla, mutta lappua ei kojetaululla ollut. Onko tippi invavarustelua... :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viestiOliko mahdollisesti foorumilla vaikutta henkilö joka ajoi tänään Kuopion motarilla ohi sinisellä b5 facelift avantilla? Oli madallettu, putkee ja takavaloo vaihettu, edessä ainakin ihan pirun isot jarrut. Ajeltiin melkein peräkkäin sitten Varkauteen asti. Ite olin jälleen liikkeellä harmaalla preface b5:lla.
Minähän se olin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Rs sami Näytä viestiMinähän se olin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiDiffas spotattu taas kerran uponsillan nurkilla. Perä aina yhtä nokinen :D
Comment
Comment