En ainakaan kehtais tunnustaa jos olisin ollu...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Vieras
Käsittämättömän mauttomat (oma mielipide), autoon huonosti istuvat ja linjoihin sopimattomat helmat, takapuskimen suhteen sama linja kaunistettuna vetokoukulla, Lexus-valot, lintulauta ja mauttomat vanteet. Muuten varmaan ihan jees :)...
Comment
-
Olikos joku teistä tämmösellä liikkeellä kattomassa stunt näytöstä savonlinnassa tänään?
http://i242.photobucket.com/albums/f...i/CSC_0275.jpg
Tuo on tullu minuu Savonlinnassa vastaan monta kertaa, mut en kyl tunne tapausta?
Comment
-
Kuka ajeli Kuopion Neulamäessä 10:30 aikaan mäkeä alas sinisellä B5 sedanilla. Audiclubin kilvenaluset jäi mieleen.
Minä tulin teollisuuskylän risteyksestä hopeisella pullukalla perääsi.
Comment
-
Tänään joensuun öljypisteen pihalla olin näkevinäni sinisen coupen clubin kilven alusilla. Oli menossa sielä pieni huolto kun jakajan kansi meni kesken ajon, onneks öljypisteellä mukava porukka lainasi työkaluja niin sai uuden tilalle.
Muuten, hyvin vapisee kasi kun neljä pyttyä pois pelistä :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Joxuz Näytä viestiParolan cittarin pihassa Treellä kyhnötti Avensin ässä, keltainen ja MTM:n tarrat takana.
Comment
-
Oot Torseni varmaanki mun autoa nähny, oli se Rengas-Experttien puolella pihaa..olin siellä käymässä.
Kävin siinä Kuurnankadulla säädättämässä kulmat ku vihdoin sain alle matalamman alustan, samalla vaihtu hieman muitakin etupään osia, niin meni kulmat ihan ketuilleen.
Ihan hyvä tuli vaikka ite sanonki.
Joo ihan mukavaa porukkaa molemmin puolin pihaa mun mielestä, apua saa ja "huojennustakin" jos viittii pyytää.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo84 Näytä viestiTänään 12-15 bongattu "herrakani" martinlaaksossa tipun keltaisella b5 sedanilla.Oli todellamatala ja mustilla aluvanteilla HIENO oli.itse olin opel vivarossa
Comment
-
Ajoko joku eilen illalla tummalla A/S8:lla perässäni kohti kaivopuistoa? Tikkurilassa myös bongattu siisti b6 korin a4 farkku.
Comment
-
No,minähän se tulin Jyväskylästä perjantaina kyläileen ystävän luo.Joka muuten arveli että ihme on jos ei naapuri huomaa...:) ja huomashan se !
Comment
Comment