Eilen puol kasin aikoihin illalla itäkeskuksen kohdilla tulossa kehältä päin, näkyi 2.7 btq sedani (C5), hopea ja mtm:n logo takaboksissa. Ja jos en ihan väärin nähnyt, niin oli myös klubin tarra pikkusivu ikkunassa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja angra Näytä viestiMattilanniemessä Agoran edestä bongattu sininen A4 (B7). Clubitarrojakin näkyi olevan molemmin puolin.
Itse parkkeerasin ässällä siihen taakse.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Joonas Näytä viestiItse pöristelen tummansinisellä näillä nurkilla, liekkö samaa tarkoitat?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja MayDay Näytä viestitampesteris pirkkalan/peren valoissa olin käpälä pystys siniselle avolle? korimalli jäi siinä tuoksinnas huomaamatta(a3?) mutta maskis oli ässämerkki? B)
Comment
-
Eilen iltapäiväneljän aikaan bongattu musta TT-RS ajamassa sisään Sörkan tukkutorille, ruorissaan kauniimman sukupuolen edustaja.
Comment
-
Bongasin eilen 22:30 aikoihin Imatran nesteen pihalta sinisen RS6 avantin, rekkari NHN-xxx.
On kyllä tyylikkään näköinen tuo vanhempikin RonSu livenä, oliko kenties jonkun klubilaisen?
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jebbunen Näytä viestitäällä bingo ! a4 b6 kyseessä .. olin vähä hidas morjestaa takas :)
keskiviikkona n. klo 20 nurkilla zoomailin oranssia vanhempikoppasta TT:tä pirkkalassa.
vir(k)een värinen! B)
Comment
Comment