Itse oon tuottanut rfc.n kautta 4 autoa ja nyt 5:nen ja aina oon rahat laittanut ennakkoon. 100%.sti luotettava yritys. Kiire aikaan oli jotain pieniä viivytyksiä,mut nyt ei pitäs kiireitäkään olla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
RFC Imports - Audi ruotsista
Collapse
X
-
Kirjoitan Stefanin puolesta joka valitettavasti liian harvoin ehtinee forumeilla käydä.
Selvitys toimintatavoista. Jotta autojen toimituskulut pysyisivät aisoissa peritään auton kauppasumma ennen ostopäätöstä, tämä palautetaan luonnollisesti mikäli kauppoihin ei päästäkkään. Mikäli RFCimports sitoisi oman pääoman etukäteen ja asiakas ei maksaisikaan autoa toimituksen jälkeen on riski suhteessa palvelun hintaan liian suuri. Eli mikäli autot maksettaisiin jälkikäteen olisi palvelun hinta huomattavasti korkeampi. RFCimports on tuonut autoja Ruotsista Suomeen jo 11 vuotta (tämäkin viestiketju on perustettu 4,5 vuotta sitten) ja luonut matkan varrella suuren luottamuksen asiakkaisiin. Suuri osa asiakkaista on käyttänyt palveluamme useampaan otteseen. Markkinoilla saattaa löytyä tekijöitä jotka perivät osan kauppaummasta etukäteen (ei välttämättä sitäkään) mutta palvelun hinta/ammattitaito saattaa toisinaan olla kyseenalainen.
Yrityksen toiminta perustuu 100% luottamukseen ja kuten taisin aiemmin kirjoitella ehdotan googlaamista ja puolueettomien referenssien löytämistä jos vähääkään epäilyttää yrityksen toiminta tai luotettavuus.
Terv, Roni Collin ex RFCimportsilainen ;)
Comment
-
Sähköposti stefan@rfcimports.com ei toimi. Tulee bumerangina takaisin. Sillä tässä mietinkin toimiiko koko pulju enää.
Comment
-
Jaahas, korjaan kirjoitukseni... Firma olikin rekisteröity Ruotsiin (?) ja Suomesta (Porvoo) löytyi vastaavan niminen yritys vaatteita tuova yritys, joka on lopettanut 09.02.2012 alkaen YTJ:n mukaan.
Tässä ainakin toimiva RFC-Imports kotisivu.. Eli puhelin käteen ja soittamaan Stefanille.Viimeksi muokannut Murre; 11.8.2012, 07:10.
Comment
-
Html-validaattoria pitäisi näyttää saitille - se luokitellaan spywareksi sen vuoksi että mm. tyylisivulinkitystä (<link rel="stylesheet" ...) ei ole suljettu oikein. Myös tuon framen osoitteessa esiintyvä $-merkki on speksien vastainen.
Helppoja korjattavia, voin antaa pointtereita vaikka yv:llä jos asianomaisia kiinnostaa :)
Comment
-
Muistaakseni "Steffi" osti Roccolta yritys toiminnan pois jo joskus 2010 ja sittemmin on pääasiassa tuonut varaosia ja autoja saksasta ruotsiin kun kruunun kurssi on paremmin tuonut hommia niin päin .. Tuosta omistajan vaihdoksesta en kyllä munia pottiin laita, mut niin muistelin hänen kanssaan jutelleen..
Itse otin viimeksi auton 2012 firman kautta ja silloin oli jo aikas hiljasta suomeen päin..
Comment
-
Pahoittelen jos joku kokee mainostukseksi:
Mullakin on kontaktit Ruotsiin sekä Eestiin. Myös olen "jokusen auton" noukkinut Ruotsi-Saksa-Eesti-Sveitsi-Espanja akselilta. Sekä eräälle clubilaisellekin. VCDS käytössä. Privalla saa clubilaisen nimimerkin jolta voi kysellä mielipidettä miten asiat kanssani hoituvat, tai voidaan alkaa hoitamaan bisniksiä. :D
Olen vaihtelevasti tavoitettavissa 17.-28.11. -> Torremolinos-Marbella tienoilla lomailemassa.
edit: nimimerkin saa sanoa kuulemma -> JombezViimeksi muokannut mäggäri; 16.11.2014, 21:00.
Comment
-
Terve,
Ihan tiedoksi asiasta kiinnostuneille, niin tuli tuossa testattua RFC Importsin palveluja ja voin sanoa että palvelu pelaa edelleen erinomaisesti. Stefan hoiti hommansa asiantuntevasti ja tarkasti..Auton hain satamasta reilu viikko sitten ja olen ollut kyllä tyytyväinen. Väitän että oli ainakin tälle mallille edullisempi vaihtoehto kuin mitä Saksasta tuonti olisi ollut.
Comment
Comment