Ostin tasan 3 vuotta sitten Q7 keyless-kahvan Espoon Audicenteristä. Pelkkä osa, ei maalausta tai asennusta. Kahva vaihdettu jo kerran takuuseen 1.5v kohdalla. Nyt kahva antaa taas vikakoodia, toimii kuitenkin ajoittain. Kahva maksoi silloin 240e, nykyään hinta on 309e.
1. soitto AC:lle : Takuu mennyt, ei tulla vastaan mitenkään.
Tässä välissä soitin kuluttajaneuvontaan, sieltä sain selkeän vastauksen, että jos osa on rikki valmistusvirheen vuoksi sen pitää mennä virhevastuuseen, ei kuitenkaan täydestä arvostaan.
2. soitto AC:lle: Tullaan kahvasta vastaan 50%, mutta 150e hintainen asennus on pakko tehdä ja tietenkin maksaa lisäksi. Vapaaehtoisena vielä tähän 150e maalaus päälle (eli asentaisivat muuten maalamattomana 300e hinnalla, jolloin joutuisin kuitenkin kahvan irrottamaan maalausta varten!).
No taas soitto kuluttajaneuvojalle, joka piti kohtuuttoman pienenä 50% vastaantuloa sekä täysin kohtuuttomana tuota pakotettua asennusta, varsinkin kun olen alunperin ostanut pelkän osan.
3. yhteydenotto AC:lle: Kerrottuani kuluttajaneuvojan terveiset peruttiin koko tarjous ja palasimme alkutilanteeseen, mitään ei korvata.
Minkälaisia kokemuksia teillä on noista marmorin varaosatakuista ja virhevastuuasioista?
1. soitto AC:lle : Takuu mennyt, ei tulla vastaan mitenkään.
Tässä välissä soitin kuluttajaneuvontaan, sieltä sain selkeän vastauksen, että jos osa on rikki valmistusvirheen vuoksi sen pitää mennä virhevastuuseen, ei kuitenkaan täydestä arvostaan.
2. soitto AC:lle: Tullaan kahvasta vastaan 50%, mutta 150e hintainen asennus on pakko tehdä ja tietenkin maksaa lisäksi. Vapaaehtoisena vielä tähän 150e maalaus päälle (eli asentaisivat muuten maalamattomana 300e hinnalla, jolloin joutuisin kuitenkin kahvan irrottamaan maalausta varten!).
No taas soitto kuluttajaneuvojalle, joka piti kohtuuttoman pienenä 50% vastaantuloa sekä täysin kohtuuttomana tuota pakotettua asennusta, varsinkin kun olen alunperin ostanut pelkän osan.
3. yhteydenotto AC:lle: Kerrottuani kuluttajaneuvojan terveiset peruttiin koko tarjous ja palasimme alkutilanteeseen, mitään ei korvata.
Minkälaisia kokemuksia teillä on noista marmorin varaosatakuista ja virhevastuuasioista?
Comment