Koitin haulla vähän kattoa mimmosta keskustelua täällä löytyy noista vähän isommista pakuista, mutta ei oikeen sopivaa löytynyt joten pistetään uus pystyyn, yhdistäkää johonkin vanhaan jos joku on sopiva.
Elikkä ollut hetken aikaa hakusessa transportterin tilalle hieman isompaa pakettiautoa ja ujosti saatan merkkiuskollinen olla joten spintteriä ja crafteria on pidetty silmällä. Ranskikset ja italialaiset ei tule kuuloonkaan ja transittiakaan en kovin mielellään ottaisi.
Tänään kävin yhen crafter 35 koeajamassa ja oli kyllä todela hyvän ja muutenkin fiksun oloinen/ kuntoinen auto. Onko noissa jotain mitä kannattaa erityisen tarkasti pitää silmällä. Tuohan oli 2,5L R5 .Liikutti mielestäni tommosta "rohjoa" jo riittävän hyvin. 6 pykäläisellä vaihteistolla oli ja herkkujakin löyty jonkun verran (ainakin näin omiin tarpeisiin) :D
Se mikä noissa lienee jännää ja itseäkin hieman ihmetyttää niin tuo kun se oli rek. henkilöautoksi, koska on matkailuauto, mutta paikkoja vain kolmelle. Joten kysymys kuuluukin. Onko se loppujenlopuksi edullisempaa pitää sitä matkailuautona kun pakettiautona. Kaikkien käyttömaksujen suhteen?? Ja vaatiiko muuta kun muutoskatsastuksen jos haluu pakuksi ? ja tuleeko siitä taas muutosprosentteja otteeseen.
En ole näihin kiemuroiin kovin tarkasti perehtynyt niin täällä varmasti joku tietää?
Elikkä ollut hetken aikaa hakusessa transportterin tilalle hieman isompaa pakettiautoa ja ujosti saatan merkkiuskollinen olla joten spintteriä ja crafteria on pidetty silmällä. Ranskikset ja italialaiset ei tule kuuloonkaan ja transittiakaan en kovin mielellään ottaisi.
Tänään kävin yhen crafter 35 koeajamassa ja oli kyllä todela hyvän ja muutenkin fiksun oloinen/ kuntoinen auto. Onko noissa jotain mitä kannattaa erityisen tarkasti pitää silmällä. Tuohan oli 2,5L R5 .Liikutti mielestäni tommosta "rohjoa" jo riittävän hyvin. 6 pykäläisellä vaihteistolla oli ja herkkujakin löyty jonkun verran (ainakin näin omiin tarpeisiin) :D
Se mikä noissa lienee jännää ja itseäkin hieman ihmetyttää niin tuo kun se oli rek. henkilöautoksi, koska on matkailuauto, mutta paikkoja vain kolmelle. Joten kysymys kuuluukin. Onko se loppujenlopuksi edullisempaa pitää sitä matkailuautona kun pakettiautona. Kaikkien käyttömaksujen suhteen?? Ja vaatiiko muuta kun muutoskatsastuksen jos haluu pakuksi ? ja tuleeko siitä taas muutosprosentteja otteeseen.
En ole näihin kiemuroiin kovin tarkasti perehtynyt niin täällä varmasti joku tietää?
Comment