Kertokaas mielipiteitä onko autoliike toiminut väärin, ja olisinko mielestänne oikeutettu saamaan hyvitystä?
Ostin huhtikuun lopussa A6 Audin vm-02 autoliikkeestä. Auto oli juuri käytetty maalattavana ja siitä oli ainakin kyljet ja konepelti maalattu. Myyjä kehui että on hyvin maalattu kun ammattiliike tehnyt. Ja hyvältä se näyttikin. Sitten kk pari myöhemmin etulokasuojien kaariin alkoi ilmestyä kuplia jotka pikkuhiljaa puhkesivat. Sisältä niistä tuli ruosteista vettä.
Auton myynyt liike ohjasi vain että ota yhteyttä maalaamoon takuusta ja antoi maalaamon nimen. Yritin kysellä maalauspäivää yms. jotta asian käsittely maalaamon kanssa olisi mahdollisimman helppoa, mutten saanut. Ainut vastaus oli että maalattu samassa kuussa kun auton ostin.
Nyt sitten kun maalaamon kanssa jutellut asiasta oli kommentti että etulokarit on sisäpuolelta ruostees ja ne pitäisi vaihtaa. Ei mene heidän takuun piiriin.
Tämä ei ole ainut ongelma autossa. Väänsimme myyjän kanssa yhdestä pikkujutusta pari kk ja lopulta myyjä suostui hyvittämään 150€. Vastauksia maileihin sai aina odotella kauan tai kysellä perään. Lopulta kun myyjä suostui tuohon hinnan alennukseen yritti samalla vaatia vapautusta kaikista vastuista. Onko tämmöinen jollekin tuttu käytäntö?
Ostin huhtikuun lopussa A6 Audin vm-02 autoliikkeestä. Auto oli juuri käytetty maalattavana ja siitä oli ainakin kyljet ja konepelti maalattu. Myyjä kehui että on hyvin maalattu kun ammattiliike tehnyt. Ja hyvältä se näyttikin. Sitten kk pari myöhemmin etulokasuojien kaariin alkoi ilmestyä kuplia jotka pikkuhiljaa puhkesivat. Sisältä niistä tuli ruosteista vettä.
Auton myynyt liike ohjasi vain että ota yhteyttä maalaamoon takuusta ja antoi maalaamon nimen. Yritin kysellä maalauspäivää yms. jotta asian käsittely maalaamon kanssa olisi mahdollisimman helppoa, mutten saanut. Ainut vastaus oli että maalattu samassa kuussa kun auton ostin.
Nyt sitten kun maalaamon kanssa jutellut asiasta oli kommentti että etulokarit on sisäpuolelta ruostees ja ne pitäisi vaihtaa. Ei mene heidän takuun piiriin.
Tämä ei ole ainut ongelma autossa. Väänsimme myyjän kanssa yhdestä pikkujutusta pari kk ja lopulta myyjä suostui hyvittämään 150€. Vastauksia maileihin sai aina odotella kauan tai kysellä perään. Lopulta kun myyjä suostui tuohon hinnan alennukseen yritti samalla vaatia vapautusta kaikista vastuista. Onko tämmöinen jollekin tuttu käytäntö?
Comment