Tällee tuoreena asiakkaana oli kyllä melkonen yllätys ettei täällä ole vielä ketään kymppikerhossa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Veikkaus: kummalla puhkeaa ensin 10 000 viestin raja? Okkim vai Porkkis?
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Konsolissa on kyllä NET-nappula, mutta se ei kyllä liity internettiin :( Se on vissiin puhelinluettelo, jos nyt oikein käsitin. Aika tyhmä nimi toiminnolle.
Comment
-
Muutaman vuoden jälkeen ollessani edelleen top vitosessa päätin pyrkiä pois kympin joukosta. Nyt on sija 11, joten olen siinä onnistunut.
Sitä ette kuitenkaan minulta vie, että olen ensimmäinen forumille rekisteröitynyt.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jarkko Kalsi Näytä viestiSitä ette kuitenkaan minulta vie, että olen ensimmäinen forumille rekisteröitynyt.
Comment
-
Ei kai miikalle mitään muuta voi vastata kuin http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=37218
Comment
-
Vieras
Ajatellaan että kummankin herran viestien kirjoittamiseen menee keskimäärin 5min/kerta, sisältäen aiempien viestien luvun, kevyttä pohdintaa ja itse kirjoitustyön. Oletetaan että 50% jutuista on muiden ongelmien ratkaisua ja muuten arvoa lisäävää kommentointia (loppu kohinaa). Oletetaan että nämä 50% säästävät vastaavan ajan merkkitiskillä asiointia (todennäköisesti huomattavasti enemmän). Kummallakin on näin ollen vajaa 40000eur saatavia foorumilaisilta!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja dumo Näytä viesti...Kummallakin on näin ollen vajaa 40000eur saatavia foorumilaisilta!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiKannatan. Laitanko tilinumeron tähän?
Kyllä minäkin luulisin että on meidän neuvoilla jokunen euro säästetty.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiEipä muuten ois tullu uskottua että meikäläinenkin on top50 mukana. Kuitenkin aktivoiduin vasta 2009 loppuvuodesta kun tuli hankittua tuo oma kulkine.
Comment
Comment