Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Tässäpä mejän V8, ei vielä puhdistettu ja puunattu. Uudet renkaat alla
Takana 265/35/18 ja edessä 235/40/18.
Maalipinta kaipaa hoitoa, ehkä jopa ihan uuden maalin pintaan.
Sain puhelun perjantaina, että löytyisikö mun tallista tilaa -93 vuosimallin urS4:lle? Pakkohan se oli talteen ostaa kun on täysin alkuperäinen auto poislukien Porkkiksen lastua.
Nyt vaan mietin, että pitäiskö säilytää tälläisenä vai keksiä jotain kivaa.
Pidä tuommosenaan. Maksimissaan jotain pieniä muutoksia ja sillain,että helppo muuttaa vakioks tarvittaessa. Ja osrkkis osat telteen.
Mun mielestä olis näitäkin hyvä joku säästää alkuperäiskuntoisena, kun tuntuu aika moni olevan joko huonossa kunnossa tai muuten vaan viritetty/rakennettu piloille. =)
Eli nykyinen kulkine, 2.0TFSI quattro Tiptronic Pro Business, säädettävällä alustalla, putkistolla ja joillain muilla jutuilla. Kesällä 235/35-19 Oettingerin vanteilla, talvella 17" RS4 -lookit. Ei lastua, perus 200hv -systeemi.
Okoota eli siis siellä on jotkin madallusvieterit alla kun katsoo tota sun kuvaa.
Mahan alta se on tosi matala, mutta jos renkaat ei likelläkään kaarta.
OT: sopiiko tuohon samakoukku kuin etuvetoiseen/avanttiin/muihin nelkkuihin ym?
Hävettää laittaa tuollasten priimojen URSien jälkeen ehkäpä suomen huonokuntoisimman Compen kuvia.
Ehjä etupuskuri ja orkkis siipi, kiitos. Plus KW ja reilusti myllyä. 1 2 3
Tuota Compea tuli pitkään kateltua ja pariin otteeseen yritin yllyttää tovereita ostamaan.... Killerin kanssa piti käydä sitä Nilsiässä katsomassakin, mutta myöhästyttiin ilmeisesti!
Katit & downpipe siellä on alimpana ja ne osumaraudat niitten vierellä, seuraavaksi alimpana on keskivaimentaja. Ne kellä on/tai ollut urssi niin tietää kyllä. :)
Mulla ei ne raudat ole enää katsastusvaruste... sen verran on asiasta omakohtaista kokemusta :)
Pari otosta puhelimella täältä. Jousilautasia ja paljon muutakin odotellessa.. :)
No niin, saatiinhan niitä kuvia ja hyvän näkönenhän se on, ja sopivan musta. :) Mitä kaikkea on tulosa jos saa udella? Meinaatko laittaa tähän S-Line korinosia? Nii ja seuraavaksi nuo keltaiset etuvilkut poies.
No niin, saatiinhan niitä kuvia ja hyvän näkönenhän se on, ja sopivan musta. :) Mitä kaikkea on tulosa jos saa udella? Meinaatko laittaa tähän S-Line korinosia? Nii ja seuraavaksi nuo keltaiset etuvilkut poies.
Tuo joey-mod on käyny kans mielessä. Puskurit varmaan jää noi, s-line takalippa tulee. Kulkupuolelle tärkeimmät suunnitelmat kuitenkin ensin ja maalipinnan myllytys. Katotaan mitä sitä keksii :)
Kyllä. Väkisin ostin Beteltä pois St:n alta.
Speksit 8x17 et 36 & 9x17 et 24. Pittää talven aikaan tehä tasaleveet 9" jokakulmaan. Eteen tuo takavanteiden speksi just hyvä.
Ja ei. Et saa ostaa umpioita :D
Alkuperäinen kirjoittaja welloo
Tuota Compea tuli pitkään kateltua ja pariin otteeseen yritin yllyttää tovereita ostamaan.... Killerin kanssa piti käydä sitä Nilsiässä katsomassakin, mutta myöhästyttiin ilmeisesti!
Kyllä kyseessä on nilsiän auto. Arvasin että monta muutakin tuota oli kytännyt.
Kunnoltaan hyvä lukuun ottamatta: lumiharjalla raiskattua + mosaiikki lakkapintaa, veltot etuiskarit, jarrulevyt aika finitto, spoileri joskus poistettu, takapuskurissa halkeama ja etupuskurin korjasin about 100kpl nippusiteitä. Ei mittään mahotonta
Siinä on nyt molemmat tämän pihan Audit. Pestynä tuo kutonenkin näyttää jo paremmalta. Melkein uskallan väittää, että parempi maalipinta siinä on, jos vertaa ässään. Näyttää melko härskiltä sävyerolta tuossa kutosessa, mutta ei kyllä pitäisi noin vahva olla.
Comment