Samin Autopaja hoisi aikaisemmin erinomaisesti kaikki hommat. Sami kuitenkin loukkasi itsensä Dynotestissä ja ei ilmeisesti vieläkään ole kunnossa. Kuukauden päivät tässä on venattu nyt auton huoltotoimenpiteitä ja nyt pitäisi kyllä löytää joku hyvä asialle omistautunut paikka pääkaupunkiseudulla, joka tekisi perusteellisen kuntotarkastuksen alkuun ja hoitaisi huoltotoimenpiteet sen jälkeen.
Takakontista löytyy jo jarrulevyt ja palat, puslat sekä KW alusta + uusi takapönttö. Nämä kun saisi perusnesteiden vaihdon yhteydessä alle ja alusta säätöön, niin olisin jo huomattavasti pidemmällä projektissa.
Etuvaloissa on jotain kontaktihäikkää kanssa. Tärähdyksestä sammuttaa parkkivalon ja ajovaloa ei saa ollenkaan päälle. Onko tällaiset kontakti/sähköhäiriöt yleisiä näissä TT Coupe1 mallin yksilöissä?
Mutta siis suosituksia huoltopisteestä. Opasta käytin edellisen S4:n kanssa, mutta vieminen sinne on hankalaa ja lasku ei tunnu kyllä vastaavan työn tuloksia.
Takakontista löytyy jo jarrulevyt ja palat, puslat sekä KW alusta + uusi takapönttö. Nämä kun saisi perusnesteiden vaihdon yhteydessä alle ja alusta säätöön, niin olisin jo huomattavasti pidemmällä projektissa.
Etuvaloissa on jotain kontaktihäikkää kanssa. Tärähdyksestä sammuttaa parkkivalon ja ajovaloa ei saa ollenkaan päälle. Onko tällaiset kontakti/sähköhäiriöt yleisiä näissä TT Coupe1 mallin yksilöissä?
Mutta siis suosituksia huoltopisteestä. Opasta käytin edellisen S4:n kanssa, mutta vieminen sinne on hankalaa ja lasku ei tunnu kyllä vastaavan työn tuloksia.
Comment