Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Gekko ilman"raikastin" autoon

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Gekko ilman"raikastin" autoon

Tommosen näin joskus jonkun auton ikkunalla ja mikä eniten allekirjoittanutta siinä innosti, oli että se oli 1=1 mun auton värin kanssa, eli tummanvihreä. Onko joku nähnyt tuommoisia jossain liikkeissä, täälä paikallisen Minimanin ja Prisman jo katsastanut läpi ja ei ole tullut vastaan.

Onko muilla tullu vastaan tuommoisia kaupoissa?

Kyllä olen nähnyt. Ainakin Vantaan/Tammiston tarjoustalosta löytyy. Olisko ollut ihan muutaman euron hinta 2kpl paketilla. :)

Comment

Sain joululahjaksi tuollaiset :D Nehän on siis tarkoitettu pesuhuoneesen/WC-tiloihin niinkuin paketissakin lukee. Siellä ne itsellänikin on, ei ihan heti tulis mieleen auton ikkunaan läntätä.

Comment

Ite ainakin sain tarjoustalossa käsityksen, että on ihan autoon tarkotettu. En sit tiiä jos vaikka sattuis olemaan näitäkin erilaisia. :D

Comment

Aa, pitääkin käydä tarkastamassa tuo toinenkin osasto :)

Comment

Noniin sainpa näitäkin pari kpl käsiin. Kun tuossa oli puhe noista "vessanraikastimista", niin törmäsin niihinkin aikaisemmin, ne on vähä rimpulampia versioita ja en olisi missään nimessä laittanu niitä autoon. Nämä tosin on kivasti sopivia tohon Desert greeniin :)

Siitospölyinen auto suotaneen anteeksi, en viittiny pualkasin aikoohin alata peseen tota kippoa :)
            Attached Files

Comment

Mulla on noista sellanen punainen versio. Ne ei ainakaan oo tuoksunu sen jälkeen millekkään kun paketin aukas. Mutta hauska yksityiskohtahan tuollainen on.. Takajalat poistettuna käy myös etuvetoiseen.. =)

Comment

Ei nuakaan millekkään haise, mutta Q-yksityiskohdaksi juurikin noita himoitsin :)

Comment

Ensin mä olin ihan niinku ei vittu, mut sit mä olin kuitenkin vaan et ei saatana.

Comment

Löysin myös tuollaisia paikallisesta tokmannista ja pakkohan se oli lunastaa huimaan 3€ hintaan :)

Comment

Mii want.

Comment

Working...
                      X