Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Rosteriputkiston hitsausta PK-seudulla

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Rosteriputkiston hitsausta PK-seudulla

Onko suosituksia pääkaupunkiseudulla hitsarista tai oisko joku klubilainen, joka vois mulle hitsata katalysaattorit ja ehkä uudet joustopalat rosteriputkeen?

Mahtaiskohan lakesteel tehdä? Ei varmaan halvin, mutta hyvä ainakin.
    http://www.lakesteel.org/

Comment

http://www.eurostainless.fi/index.htm Täällä olen teettänyt pari rosteriputkistoa ja työlle on annettu riittävä takuu. Hyvää ja osaavaa palvelua olen saanut.

Comment

Mitenköhän lie nuo putkipajat suhtautuu kun vie omat osat sinne.

Comment

http://www.ristotiittanen.fi/ tässä on sitten sellainen joka hitsaa kamat kasaan jos sulla kerta osat on jo.
          Taka-akselin ylittävän mutkan olen tuolla hitsauttanut uusiksi ja onnistui isohkon kartioliitoksen tekokin hienosti.
          Kyseleppä onnistuuko rosterin hitsaus. Jonot on sitten aamusta jo pitkät ja työnalle pääsee ilmoittautumis järjestyksessä.

Comment

Tiittanen ei kiinnosta. Tekevät liukuhihnatyötä ruostuvasta putkesta. Sinne on turha mennä väliin pyytämään mitään omia virityksiä, kun vääntävät semmosella tahdilla niitä vakioputkia.

Comment

Itsellä jäi kyllä erikuva kun ei tuo kartioliitoksen teko ihan joka puljussa tuntunut onnistuvan edes. Toki kyseessä oli ihan vakio putkisto, josta oli juurikin tuo liitospää revennyt.
              Putki katkaistiin taka-akselin etupuolelta ja taivutettiin uusi pätkä tilalle.
              Silläpä mietinkin, että osaisivatko jopa rosteria hitsata paikalleen, mutta kyllähän tuo eurostainless sen ainakin tekee.
              Tosin hintaa työlle tulee varmaan sen verta, että se kannattaa kun asiakas tuo omat eväät tullessaan.

Comment

Mielenkiinnolla jään odottamaan mitä sanovat hinnaksi eurostainlessilla, kävin kerran kysäsee mitä maksaisi pari pakoputken klemmaria kun oli kerran netissä että niitä myyvät. Paikan päällä sanoivat että kyllä niitä saadaan, mutta minimi määrä olisi 100kpl ja hinta oli jotain ihan käsittämätöntä. Jäi klemmarit ostamatta.

Comment

Tee itse, säästät satasia ;)

Comment

mitäs yleensäottaen toi rosteriputkisto kustantaa?..mulla rupee kohta oleen audissa putken vaihto ajankohtainen...tosin kun löytyy migi.tigi ja plasma, ni miksei sitten harjottelis neuvonnan alla ihte hitsaamaan...mutta numeroita kehiin!

Comment

700e maksoin viimeisimmästä putkistosta asennettuna muutama vuosi sitten. Katista taaksepäin kahdella pöntöllä.
                      Rosterin hinta heittelee kyllä markkinoiden mukaan jonkinverran.

Comment

Mustasta tehty ei kumise samalla tavalla, kuin rosteri. Oikein hyvää tulee silläkin ja on reilusti edullisempi.

Comment

Rosteria pk-seudulla

Espoon Erikoishitsaus. Itse teetin hitsaustyöt tuolla, kun omat rosterirännit piti saada paikalleen. Omat osat oli siis (Milltek), mutta piti hitsata after market pipeihin. En voi täysillä suositella, mutta hommat tuli tehtyä kunnialla (unohti mun varatun ajan, mutta otti sisään ja teki tilaa).

Tämä paikka ei ole pakoputkipaja, vaan tekee kaikenlaisia hitsaustöitä, mukaan lukien rosteri. Nosturi löytyy ja hapotuskin onnistuu tarvittaessa (itse en ottanut hapolla). Hinta 60e/tunti. Kannattaa olla itse apumiehenä, niin istuu sitten putkisto, niinkuin haluaa.

Comment

Ns. "kusilangalla" onnistuu mun kautta. Eli loppu tuloksena rosteri putket toisissaan kiinni saumalla joka ei ruostu.

Comment

Omasta migistä uupuu kaasupullo ja tarvitsisin pientä hitsausapua. Löytyisikö täältä joku joka haluaisi korjata Audin alkuperäisputkistossa (rosteri) olevan pienen reiän sopivaa korvausta vastaan?

Tuo reikä on takapöntön ja siihen kateilta tulevan putken saumassa. On aika helppo paikka tehdä korjaus, mutta auto tietysti pitää saada ylös siksi aikaa.

Comment

Soittele niin voidaan sopia aika milloin kerkeet tuomaan autosi pajalle.
                                044 995 3988

(e) katotaan tietenkin se sopiva korvaus paikan päällä..
                                Viimeksi muokannut Metsässä; 14.7.2009, 14:51.

Comment

Ok Mikko, minä soittelen sinulle putkihitsauksesta. Lähden kylläkin huomenna pitkän viikonlopun viettoon, mutta ensi viikolla voimme palata asiaan. Soittelen sitten.

Comment

Soittele kun siltä tuntuupi :)

Jos on tosiaan pieni reikä kyseessä niin melko varmasti 1 päivän varoitus ajalla onnistun saamaan nosturille tilaa.

Comment

Working...
                                    X