Joo kyl tänne kelpais kans tuollaista :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Gekkologosta
Collapse
X
-
Kenellä onnistus Muiron tekemä ETUVETO merkin teko?
Siis tämän ->
http://s30.photobucket.com/albums/c3...t=HPIM1117.jpg
Comment
-
Multa ei ainakaan kukaan ole tuota koneistustiedostoa saanut, jos se siitä on ollut kiinni. Jenkeistä/Kanadasta on vähän paha etsiä tiedostoa CNC-koneen sisältä mikä on Raisiossa... No nyt olen tulossa takaisin kotiinpäin, ja voisin jopa ehkä pistää tuon koneen uudestaan toimintakuntoon viikon sisällä. Materiaaliakin muistaakseni pitäisi olla about 20:een merkkiin, 3mm korroosionkestävä alumiini.
Comment
-
pitääkö tuota sitten jalostaa lisää, jos kerran suomennetaan: "moniveto" q-vaunuihin ja "vornantrieb" etuvetoisiin. Tuo italiaperäinen quattro eli 4 on hieman kulmikkaanpi väännettäväksi ellei etuvetoisiin tee teksi "due". Tietysti laina rrrranskalaisilta "traction avant" eli etuveto
Comment
-
Muiro
Tuo oma etuvetoläktä oli siis ihan 2mm paksua muovilevyä johon teippileikkurista teksti ja kromitarra pohjalla. Oli hetken läppä joka jäikin sitten vuodeksi..
Comment
-
-
en ole ihan varma :D en nyt just ole nähnyt kyseistä logoa mutta joskus kesällä saattoi työmatkalla bongata usemmankin tarran. Mun mielestä se olis ollut sellanen pyöree selkäinen, biisoni tyylinen härkä.. tai sit muistan väärän ja se on just toi. Onko ton tarkoitus nyt sitten "kannattaa" espanjaa?
edit: Ilmeisesti kyseessä juuri tuo Kimmon linkittämä logo.. joku muukin kysellyt samaa netissä. Hekin ihmettelevät mitä varten joku laittaa tuollaisen autoonsa jos ei ole mitenkään kytköksissä espanjaan.
Comment
-
Mun arvaus on se, että senverran on kytköksissä, että ko. autolla on käyty lomareissulla Espanjassa.
Siitä vaan aattelin kun täällä näkyy varsin paljon autoja joiden persiissä on Syltin kuvatus:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sylt
Comment
-
Comment
-
Muiro
-
Katselin Herttoniemen VV-Auton vaihtoautohallissa tällä viikolla yhtä A3 Sportbackiä (2.0Tq) ja hallin valaistuksessa konepellin etureunassa keskellä "näytti kummalliselta". Kun aikani valoa vasten tähyilin, tajusin mikä siinä oli. Isokokoinen gekko-logo oli jättänyt jälkensä konepeltiin kun tarra oli otettu pois. Näytti että tarra oli ollut pitkäänkin koska niin selvästi muusta maalipinnasta tuo kohta erottui. Pientä hiontaa ja vahausta olisi kaivannut.
Comment
Comment