löytyiskö kellään A8 -95 käyttöohjekirjaa suomeksi
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A8 Ohjekirja
Collapse
X
-
Ainakin itse sain ohjekirjan (n.40?), kun tuolta kysyin asiakaspalvelu@vv-auto.fi
pari vuotta sitten viikossa. Ensin kerrottiin puh.nro, johon soittamalla asia oli pihvi. Oli joku nainen, joka hoitaa näitä kirja juttuja.
Comment
-
Audi A8 4.2 Quattro vm.-97 Käyttöohjekirja
Eli ongelma olisi suuri, tuli hankittua uitettu A8 ja sen käyttis on italiaksi, joten sen hyödyntäminen on jäänyt vain kuvien katselun asteelle!!
Audin maahantuojaa on sitten yritetty pommittaa ja saada sieltä kautta suomenkielinen versio mutta laihoin tuloksin. Tuumasivat siellä että semmoinen löytyy vain vm.2001 asti heiltä, ei sen vanhempiin!!!
Nyt sitten ajattelin että jos jollakulla olisi sellainen suomenkielinen käyttöohjekirja olemassa, olisiko sitä mahdollista esim. kopioda?? Tietenkin maksaisin operaatiosta aiheutuvat kulut!!
Comment
-
A8:ja myytiin suomessa esim. vuonna -95 vain 9 kpl!!! Luulen että suomenkielistä opusta ei ole edes käännetty.
Itse sain nyt viikko sitten valokopioitua 2002 mallin A8 (94-02 koppa) englanninkielisen ohjekirjan. Ero lähinnä että keskikonsolissa vähän eri näköistä ja pari herkkua tullut lisää. Muuten kai aika sama. Ohjekirja tehty selvästi amerikan markkinoille.
(Nippu vielä nitomaton...Privana...)
Comment
-
Ei kai autoa saa myydä ilman käyttö-ohje kirjaa/ voin olla väärässä. Jos en-niin pakko olla käännetty suomeksi. Kyllä vv-autolla on ne, mutta jostain ufo-homman takia ne ei halua antaa niitä. Soita sinne ja pyydä Eijaa puhelimeen( tyyppi, joka hoitaa hommaa) niin johan on ihme ellei onnistu. Ensin sanotaan, että jälleenmyyjille soita, älä usko siihen, vaan pyydä vastaavaa puhelimeen. Itse pystyin käymään paikalla ja alkoi hommat hoitumaan. VV-autossa ei ole jälkimarkkinointi ihan kuosissaan, vaikka samoja varaosia samat rotiskot tarvitsee. Jos auto maksaa uutena 100000€, niin aika pieni kustannus on käyttö-ohjekirja.Viimeksi muokannut Hilakitkutin; 27.6.2008, 09:30.
Comment
Comment