Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Reilua Autokauppaa! (lue ja ota opiksesi)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Kannattaa tarkkailla sitä öljymäärää aika tiuhaan. Itellä ja muilla huomannu, että saattaa tuolle ABK-koneelle öljy maistua.

    Siitä hyvä värkki kyllä, että ilmoittaa vienolla nakutuksella kohteliaasti heti, jos öljyn laatu tai määrä ei ole passeli =)

    Niin ja niitä kolahduksia saattaa kuulua sillon tällön ilman selvää vikaaki. Hyvänä puolena tämmöseltä kaksvasenkätiseltäki on kyllä alustan osien vaihtaminen onnistunu suhteellisen vähällä manaamisella ja haavoilla.

    Kaiken kaikkiaan ollut mukava ja helppohoitonen menopeli.

    Comment


    • #92
      Alkuperäinen kirjoittaja Wezq-Ape Näytä viesti
      Kannattaa tarkkailla sitä öljymäärää aika tiuhaan. Itellä ja muilla huomannu, että saattaa tuolle ABK-koneelle öljy maistua.

      Siitä hyvä värkki kyllä, että ilmoittaa vienolla nakutuksella kohteliaasti heti, jos öljyn laatu tai määrä ei ole passeli =)

      Niin ja niitä kolahduksia saattaa kuulua sillon tällön ilman selvää vikaaki. Hyvänä puolena tämmöseltä kaksvasenkätiseltäki on kyllä alustan osien vaihtaminen onnistunu suhteellisen vähällä manaamisella ja haavoilla.

      Kaiken kaikkiaan ollut mukava ja helppohoitonen menopeli.
      Joo sitä olen tehnyt, koska ostohetkellä öljytaso oli vähän yli minimin. Laitoin sinne lisää. Kone hyrrää ihan mukavasti eli ei mitään hälyääniä tai nakutakaan.

      Alkuperäinen kirjoittaja Mr.Crossfire Näytä viesti
      Etupään kolahtelu johtuu luultavasti koiranluista, 15e/kpl tarvikeliikkeessä. Takavalojen palamattomuuteen on syynä erittäin suurella todennäköisyydellä takaluukun johtosarja, jossa on karvat poikki siitä saranan kohdalta missä sarja tekee tiukan mutkan. Johto kulkee siis vasenta saranaa myöten. 5-napaista kaapelia ja sokeripala tms. liitin molempiin päihin.
      Niinkuin Ville totesi, niin tuohon malliin varaosat ovat erittäin halpoja, ja kone kestää varmasti mikäli sitä ei tarkoituksella väärinkäytetä.
      Okei yritän tutkiskella vikaa iltoina ja viikonloppuina. Toistaiseksi putsailu ja CRC ei auttanut. Korjausaika on varattu ensiviikon tiistaille eli aikaa on yrittää saada vika korjattua, että voi perua sen huollon. Kiitokset sulle ja muille hyvistä vinkeistä. Alustan osia en osaa vaihtaa, mutta jotain kulutusosia kyllä ja selvittää joitain tiettyjä vikoja.
      Viimeksi muokannut 8866; 10.9.2008, 21:14. Perustelu: yhdistin

      Comment


      • #93
        Tästä onkin aikaa vierähtänyt. Sain viimevuoden lopulla leimalle ex Audi 80:ni (-92) kohtuu kivuttomasti. Katsastuksessa vaativat uudet puslat ja uudet talvirenkaat. Sen jälkeen möin sen heti alkuvuodesta pois jollekin harrastelijalle, joka ei kunnolla tutustunut kyseiseen ajoneuvoon. Esimerkiksi hän ei huomannut tarkistaa pyyhkijöiden ja pissapojan toimintaa, koska ne oli epäkunnossa. Ja jälkeenpäin hänellä oli kuulemma ongelmia akun ja lohkolämmittimen kanssa, kun hän laittoi minulle kyselyn niiden kunnosta tekstarilla. Eli möin auton pois hyvissä ajoin, kun rahaa olisi palanut siihen lisää.

        Viat jotka korjattiin tuota katsastusta ennen oli vioittunut valokatkaisin, mistä johtui takavalojen sekä mittariston valojen palamattomuus. Ja tietty vaihdoin itse sen metallisen jäähdyttimen putken jäähdytinnesteiden kera. Vaihdoin itse myös tulpat ja ilmansuodattimen. Öljyt vaihdettiin pajalla. Öljyn katoamista en korjannut. Korjaamatta jäi myös ajoittain rahiseva pyörän laakeri, joka äänsi pahasti kaarteissa, kun matkustajia oli useampi. Sitten kylmällä kone nakutti eli taisi olla venttiilivälysten säädön tarpeessa.

        Onneksi pääsin siitä eroon. Nykyiseen olen ollutkin kohtuu tyytyväinen.

        Mutta oli Audissa kyllä jotain hyvääkin. Kohtuu hiljainen ja vakaa ajettava sekä hyvä ruostesuojaus. Voisin kuvitella, että joskus vielä ehkä palaisin johonkin Audiin.
        Viimeksi muokannut Ripe76; 21.7.2009, 02:21.

        Comment

        Working...
        X