Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kimppatilaus Turbotecille?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kimppatilaus Turbotecille?

Tuossa yhdessä threadissa jo puhuttiin off topic tästä tilauksesta. Itse olisin siis kiinnostunut käyttämään karalalla omaa kulkinetta, paja kun on kohtuullisen kulkumatkan päässä. Muutama kiinnostunut laittoikin jo yksityisviestiä tulemaan. Alunperin kyselin kolmelle autolle ohjelmointia niin hinta olisi ollut 500?/auto. Velipoika käytti about 1,5 vuotta sitten kavereidensa kanssa yhteensä neljä autoa Karalalla niin hinta oli silloin 450?/auto. Eli voisin kerätä listaa kiinnostuneista (ja automalleista) ja kysellä Karalalta sitten hintoja/auto kun olisi useampi kiinnostunut kasassa. Ajanvaraukset saa tosin vasta aikaisintaan elokuun puolelle (semmonen oli vastaus kun kyselin pari viikkoa sitten).

Kiinnostaa paljon, asun tosin helsingissä, joten pitäisi varmaan tyytyä karalan tekemään softaan niin, että se asennetaan vantaan decatecissä.

Auto on Fabia RS 11/2004
    Toivotut maksimitehot 160-170hp / 360-370nm

Ilmoittele ihmeessä jos saat hommaan selvyyttä, elokuun alku passaa, jos se ei pidemmälle veny.

Comment

No niin.. Laitanpa viestiä tänne kun sain eilen tietoa Karalan tilanteesta. _jones_ oli soittanut ja kysynyt ohjelmointia niin Karala oli sanonut että on niin kiirettä ettei pysty näitä kimppatilauksia hoitamaan. _jones_ oli kysynyt kahden auton ohjelmointia ja mielestäni kohtuu hintaan oli Karala Luvannut, joten täytynee jokaisen itse yrittää varailla aikoja.

Valitettavasti asia venyi kun itsekin olin lomalla niin ei tullut asiaa hoidettua. Olen pahoillani tästä. Lomalla kyllä laitoin muutamaan otteeseen mailia Karalalle kun sattui illalla aikaa olemaan, mutta yhtään vastausta en ole saanut.

Comment

Working...
      X