Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Uusi A8 esittely - live

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Uusi A8 esittely - live

    Näyttäisi olevan klo 10.00 Suomen aikaa.
    Mahtaisko nyt kuitenkin olla facelift D4, kun eihän tosta nyt montaa vuotta vielä ole, kun tuli myyntiin...

    http://www.audimedia.tv/

  • #2
    Naamannostoltahan tuo näyttää. Mutta onnistuneelta sellaiselta.

    Comment


    • #3
      Tuli ekana mieleen A4 ja vanhempi sellainen....koko on kivasti häivytetty muotoilulla.

      Comment


      • #4
        https://www.topgear.com/uk/car-news/...-a8-2013-08-21

        hyvin katoaa kyllä koko jo d4:ssä saati sitten faceliftissä...

        Comment


        • #5
          Jotkut sanoo Phaetoenia vain isoksi Passatiksi, niin onkos tuo kasi nyt sitten iso Kutonen vai jopa nelonen?

          Comment


          • #6
            Nelonen. D3:sta luuli useampikin A4:ksi.

            Comment


            • #7
              Alkuperäinen kirjoittaja salonenm Näytä viesti
              Nelonen. D3:sta luuli useampikin A4:ksi.
              Ne on vaan kateellisia;)

              Comment


              • #8
                Alkuperäinen kirjoittaja salonenm Näytä viesti
                Nelonen. D3:sta luuli useampikin A4:ksi.
                Suora lainaus Tekniikan Maailman numerosta 16/02, jossa D3 (ensi kertaa?) koeajossa:
                "--
                Myöskään muotoilusta ei pääse laatimaan pitkiä vuodatuksia. Kadunmiehen pää ei A8:n perään helposti käänny. Siinä missä BMW sai 7-sarjallaan monen ostajakandidaatin nykäisemään pikkusikarin väärään kurkkuun,
                A8 näyttää pikemminkin pullistuneelta A4:ltä kuin perinpohjin uudelta edustusmallilta. Ehkäpä näin on parempi. Tähän hintaluokaan pystyvällä ostajalla on todennäköisesti varaa myös toiseen autoon, jos pääasia on huomion herättäminen.
                --"

                Jos TM:n toimittajat on tuota mieltä, niin kaippa se on uskominen. D3 on iso A4. Noh, samanlaisia sämpylöitä kaikki. Itse tosin pidän D3:n muotoilussa juuri siitä, että se on niin konservatiivinen. Onhan se iso ja edustavan näköinen. Hillityn tyylikäs, josta turha pröystäily ja muu turha hörhöily on jätetty pois.
                ...Mistä päästäänkin aasinsillan kautta D4 korimalliin...

                Itse en tykännyt prefaceliftistä. Liian yliampuva ja pröystäilevä. Facelift on paljon rauhallisempi ja tasapainoisempi kokonaisuus. Hyvä niin. Ja tuo kaikki on saatu aikaan melko pienillä muutoksilla.

                Comment


                • #9
                  Samalla tavalla D4:sta on luultu A4:ksi. Nimenomaan prefacelift on niin mitäänsanomattoman näköinen. Faceliftissä on jo vähän yritystä.

                  Comment


                  • #10
                    Onko jollain tietoa, mitä kaikkea on D4 faceliftissä muuttunut? Lukuunottamatta tietysti noita ulkoisia muutoksia, mitkä on helppo paljaallakin silmällä huomata. Onko muutoksia tullut tekniikkaan, korjattu jotain lastentauteja (jos niitä on ollut) tai parannettu matkustusmukavuutta?

                    Prefacelift D4 oli mielestäni melko.. noh, ruma. En tykännyt. Mutta tuo facelift on kyllä helkkarin komea, jotta siitä voisi olla autoksi joskus hamasssa tulevaisuudessa, jahka hinnat on omalle kukkarolle sopivia.

                    Comment


                    • #11
                      Saa siitä D4:stäkin hyvän näköisen
                      http://2.bp.blogspot.com/-cKvg_SiMW1...udi-SR-8-4.jpg

                      Comment


                      • #12
                        On toi kyllä aika hieno. Ei tosin yhtään mun tyylinen. Liian sporttinen, kaikenmaailman takaspoileria yms..
                        Ei A8:sin tarvitse olla urheilullisen näköinen, kun ei se semmoseen touhuun ole tarkoitettukaan.
                        En tosin nyt väitä että tuo Hofelen korisarja olisi jotenkin överiksi vedetty, ei suinkaan. Tuohan on vielä aika maltillisen näköinen, ja siksi aika onnistunut.

                        Ite pidän enempi perinteisestä "edustus" -tyylistä. Suorempia linjoja ja riittävästi kromia.

                        Comment

                        Working...