Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8T GT2X

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 1.8T GT2X

    Tuossa taannoin Karala kertoi tuollaisesta Garrett -ahtimesta, oliko nyt tyypiltään GT2X vai mikä. 1.8T antaisi noin 245hv ja 350nm. B6-korinen A4 juoksisi 400m laihoihin kolmetoistaisiin tuolla.

    Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia tuosta setistä. Entä miten kytkin ja yleensäkin auto kestää tuon?

  • #2
    Aja vielä paperille tuo laiha kolmetoista noilla vireillä niin tarjoon pullakahvit.

    Comment


    • #3
      Ja minä tarjoan pullollisen erittäin kuivaa Suomalaista valkoviiniä, eli koskenkorvaa. =)

      Comment


      • #4
        hitto,

        tässähän alkaa baarikaappi täyttymään, eikä kofeiiniakaan kohta enää puutu =)

        Comment


        • #5
          vielä senverran, että minuakin ihmetytti tuo laiha 13, kun tehopainosuhdetta tarkastellaan.

          Näitä aikoja on kuitenkin kuulemma juuri tuollaisella kellotettu. Ainakin jos on ketjussa aiemmin mainitsemaani henkilöä uskominen.

          Comment


          • #6
            laiha 13 ~ kun puhutaan seoksista...
            matala tai korkea 13 ~ kun puhutaan varttimailista....

            Comment


            • #7
              Mutka on siis GT28RS, jota saa suoraan sopivana tai sitten uudella pakosarjalla. Suuttimet ja katti vaihtoon -> reilu 300hv.

              Comment


              • #8
                Anna kun arvaan. Ajat on ajettu jenkeissä. Siellä kummasti samoilla tehoilla ajetaan aina sekunnin nopeammin vartilla kuin euroopassa. Toki taitaa olla pitävämmät radat, mutta kovasti epäilyttää, että siellä vedetään lähes aina alamäkeen.

                Comment


                • #9
                  enpä tiedä tarkemmin, mutta tuossa hieman lisää vertailua tehtyäni täytyy myöntää, että ajat eivät tunnu uskottavilta.

                  Comment


                  • #10
                    Tuossa taannoin Karala kertoi tuollaisesta Garrett -ahtimesta, oliko nyt tyypiltään GT2X vai mikä. 1.8T antaisi noin 245hv ja 350nm
                    Kertoiko myös hinnan?

                    Comment


                      #11
                      Se on tosiaan pistänyt monesti silmään noissa ameriikan kiihyttelyvideoissa, että melkosta downhill racingia siellä harrastetaan.

                      Comment


                      • #12
                        Jukka,

                        pari tonnia - kuulostaa kohtuulliselta. Karala näytti myös käppyrät, jotka olivat piirretty samaan koordinaatistoon tuon meitsin lastutetun 1.8T:n kanssa.

                        Se, miksi koko homma oikeastaan kiinnostaa, on se että tämä uusi ahdin herää aivan yhtä aikaisin, vaikka tehoa on noin 60hv enemmän ja vääntöä noin 6kiloa enemmän.

                        Comment


                        • #13
                          Kuka klubilainen olisi kellottanut vartilla oman rs2:sen? Sais jonkinlaisen vertailukohdan.

                          Comment


                          • #14
                            Jos tuo pelkkä turbo+ohjelma on noin paritonnia, niin mitä voisi tulla kustantamaan se, että vaihtaisi suuttimet ja katin samalla?

                            Nimittäin jos kustannus pysyy kohtuullisena, niin mikäpä estäisi...

                            Comment


                            • #15
                              Atp turbon sivuilla videoo m3 ja mustangia vastaan.Vakio putkilla ja coolerilla 13.2s.Olin laittaas tota gt2x kittiä syksyllä mut ei ollu sitte sitä 2 tonnii mitä olis maksanu asennettuna ja ohjelmoituna noilla nykysillä s3 suuttimilla.Keväämmällä sit tulee toi gt2x tai gt28rs..

                              Comment


                              • #16
                                GT28R:llä aijettu 169km/h loppu nopeus Audi A4:sella Suomessa.

                                Comment


                                • #17
                                  niin kertokaahan nyt tietävämmät, että millä muutoksilla tuollaisen noin 300hv tehon järkevimmin saisi? GT2X, suuttimet, katti? Ja mitä nämä tulis noin edes karkeasti maksamaan kun ahdin asennettuna ohjelman kanssa on sen paritonnia?

                                  Comment


                                  • #18
                                    Sillon ku esitin Karalalle toiveen 300hv / 400nm , ehdotti se noita paketteja. Paitsi tolla gt2x:llä sais jotai 280-290 konetehon.Pyöriltä sen ~245 mun käsityksen mukaan.Eikös kankien kipuraja ala tosta 300hv nurkilla. Jos gt28rs:ä otetaan yli 300hv mihin se pystyiskin niin laittasin kyl alakerran kans kuntoon.Luulen että suuttimien kans se on jonku 2400e toi n.300hv.Siihen sitten putkee ja coolerii jos ei ole valmiina(+1500-2000e).Kysele herralta suoraan.

                                    Comment


                                    • #19
                                      tutulla on 1.8t golfvissa kiinni tommonen gt28 paketti suuttimet+3"putki+puhallin ja apexilla ohjaillaan ahtoja.tais ostaa promosta koko setin.
                                      karalalla penkitetty 280 ja 400 ja viimex oli ainakin vielä vakio hilut koneessa.
                                      ainut mikä ei kestäny kepitystä oli vetari vartin riuhtasulla.13,1 ehjällä autolla

                                      Comment


                                      • #20
                                        Tuttu gti-ledestä? Miltä se meno tuntui vai ootko ollu kyytis?vetääkö kunnolla tappiin asti?

                                        Comment


                                        • #21
                                          ei oo se sininen gti-lehestä.kyseinen auto on hopee 19"bbs,hiilaripelti++++.en oo kerenny viel kyytiin.
                                          taitaa se varsinainen sysäys alkaa 3000

                                          Comment


                                          • #22
                                            Jees.Tarkotin sitä 4-ovi kaksväristä.

                                            Comment


                                            • #23
                                              GT2x ei ole vesijäähdytetty. Onko sillä merkitystä?

                                              http://www.atpturbo.com/root/help/pd...ngitudinal.pdf

                                              Comment


                                              • #24
                                                Alko itteeki kiinnostaa toi GT2x ahdin jos sillä tosiaan saisi sen 245hv ja 350nm. Itsellä on b6 -02, kuinkas kytkimen kanssa, kestääkö se ja alkaako noilla tehoilla ahdistaa jo putkisto/muut paikat? -01 vuosimallissa on vissiin ainakin ollut ongelmia kytkimen kanssa jo lastutuksen jälkeen?!

                                                Comment


                                                • #25
                                                  mikko,

                                                  ikävä tuottaa pettymys. Ne ongelmat ovat juurikin -02 mallissa. Itselläni myös se. Se ekopellekytkin kesti lastutuksen. Nimittäin kolmen päivän ajan.

                                                  Tilalle laitettava kytkin kestää selvästi enempi, karalan mukaan jopa tuon GT2X setin.

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    No niimpäs tietysti...vähän tuntuikin liian helpolta?! Minkä hintainen suurinpiirtein oli kytkimen vaihto? Keväämmällä pitää varmaan itsekin vaihtaa...

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      kytkinlevy, asetelma ja painelaakeri olivat noin 300e. Asennus taisi olla suunnilleen toisen mokoman.

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Taitaa olla parempi kun sen vaihtaa heti suosiolla...vaikka vähän kirpaseekin! Minkä merkkinen/malli sulle tuli tuo kytkinpaketti

                                                        Comment


                                                          #29
                                                          Jenkkien M3 on vertailukohtana vähän huono (jos on E36) kun siinä ei oo sama kone mikä eurooppalaisen nokalta löytyy.

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Se oli se 343 hv e 46 vai mikä se ny on.Mitäs muita vaihtoehtoja ojelman tekijäksi on kuin Karala.Ja mihin hintaan?

                                                            Comment

                                                            Working...