Kuinkahan suuresta erosta puhutaan S4:n laatikkomallin ja RS4:n imusarjan välillä, turbojen ollessa kokoluokkaa RS6?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.7 ja 550-650 hv resepti?
Collapse
X
-
Ennemminkin pitäisi puhua että milloin pitäisi vaihtaa kannet isokanavaisiin, ja samalla RS4 imusarja. Kun ei ole mitään järkeä laittaa noita osia ristiin.
Tuohon voisin sanoa että ässän kansillakin pärjää RS6 turboilla (~500-600 hv) mutta vaparin/RS4 kansilla saa enemmän löylyä pihalle. Eroja en osaa tarkasti sanoa, sekin menee turbojen koon mukaan, isommilla turboilla ero kasvaa.
Comment
-
Totta, se on se kokonaisuus mikä ratkaisee. Jätänpä sitten nuo isokanava osat suosiolla seuraavaan kokoonpanoon.
Tällä hetkellä olisi tarkoituksena laittaa RS6 turbot, kun totesin niiden olevan paljon paremmassa kunnossa kuin nykyiset k03:t. Tosin kanget määrävät tulevat tehot, ennen kuin saa toisen moottorin tehtyä.Viimeksi muokannut Joksa_; 16.3.2017, 18:25.
Comment
-
-
Samat turbot, toisessa vaan tulee imuputket mukana.
Eipä täällä taida hirveästi olla kokemuksia, jenkeillä varmasti on.
http://www.audizine.com/forum/showth...s-VS-SRM-RS6-s
http://www.audizine.com/forum/showth...light=jhm+rs6r
Comment
-
Tatechin dynossa tänään Allroad manuaali JHM RS6-RS turboilla.
Motti suurinpiirtein:
JE männät, 9 rutut
H-veivit
2.8 vaparin kannet ja nokat
Isommat pakovenat
Wagner RS4 välkkärit
Tatech ECU
E85
Ahtimet siis JHM RS6-RS jotka lievämuotoiset pettymykset:
594hp/819Nm@1,9bar
Comment
Comment