Onko ruiskussasi suutinlatenssille korjausta? Tuohan vaikuttaa just tasan siltä että se tekee eron. Ei oikeastaan hirmuisen jännää :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urs4 2.2T Virityskysymyksiä?
Collapse
X
-
Koskin kyllä, Mutta nyt ollaan melkein takaisin alkuperäisessä latenssissa. Vaati suuttimien valehtelun 50% isommaksi req_fuel:ssa, että sai jotain tolkkua ohjattavuuteen. Samalla avautumista nostin 1.2ms:iin ja tein käytännössä kartan uusiksi. Kartta muistuttaa nyt enemmän vanhaa tyhjäkäynnin osalta, mutta paineella on aika tasainen. Mukavasti tuntus rallattelevan, kunhan saa lopulliseen muotoon kartan.
Comment
-
Comment
-
En tiedä onko taas joku elämää suurempi ajatuskatko, mutta eikös se nyt kuitenkin vaikuta nokkien ajoitukseen jos se tasain(tai nostin, miksi sitä haluaa sanoa) antaa periksi vaikkapa 0.5mm ajoittaessa. Silloin käydessä todellista nostoa on enemmän kun öljynpaine pitää välyksen poissa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ExPReSEn tiedä onko taas joku elämää suurempi ajatuskatko, mutta eikös se nyt kuitenkin vaikuta nokkien ajoitukseen jos se tasain(tai nostin, miksi sitä haluaa sanoa) antaa periksi vaikkapa 0.5mm ajoittaessa. Silloin käydessä todellista nostoa on enemmän kun öljynpaine pitää välyksen poissa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja arto sKysynpä vielä kuitenkin, onko kansi sitten aina oikaistava aukaisun jälkeen?
Muutenkin tämä (d)ohc-kannen "oikaisu" on vähän kyseenalaista touhua, eli jos se on aidosti nurkista ristiin kiero, niin mitenhän noiden nokka-akselin linjojen käy jos pohja ajetaan suoraksi? Jotenkin luulen että nokkalinjoja ei tässä tapauksessa ole kairattu suoriksi ja pesiä holkitettu suurentuneen halkaisijan kompensoimiseksi. =)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ExPReS Näytä viestiOk, eli näillä mennään. Rakotulkkia väliin ja pikavalintoihin venakaupan numero :)
Muista myös kääntää aina koneen suuntaan, myös pakonokkaa ajoittaessa!
Comment
-
Onko tuolla menosuuntaan pyörittelyllä muu syy, kuin se että ajoitukset ns todelliset? Kun on jakovermeiden välykset poissa pyörimissuuntaan. Muutamassa ajoitusohjeessa nokkia kyllä pyöriteltiin miten sattuu, kunhan viimeiseksi pari kierrosta menosuuntaan ja tarkastus. Nyt kuitenkin nokat ajoitettu hieman tehtaalaisia rajummin.
ARP:n pultit olivat pysyneet momentissa niinkuin pitikin, reseptinä siis pulttikaupan prikat alle ja ARP:n omien prikkojen kanssa mutterit kiinni. 2.5mm x 13mm x 24mm muistaakseni nuo prikat. Kyllähän nuo hipo-prikat sentään 2e maksoikin :)
Comment
-
Nyt kuitenkin nokat ajoitettu hieman tehtaalaisia rajummin
Comment
-
Siis Schrickin tehdassuositusta enemmän auki, joka taisi olla 0.8/0.9. Nyt auki 1.1/1.4, katsotaan miten toimii. Piti ensin ajoittaa samoihin kuin tässä hetki sitten hyvillä tuloksilla dynottu kampe, osalistakin samansuuntainen. Siinä siis venat auki vielä about 0.5mm enemmän, ajattelin nyt kuitenkin ensin kokeilla pienemmällä overlapilla.
Comment
-
Jälkikiristyksistä kysymystä... Eli tarviiko kannen ARP-pultteja jälkikiristellä? Entä miten on esim. öljypohjan suhteen..? Sinnehän tulee kaksi tivistettä väliin ja momentti pulteille on varsin pieni, joten vois olettaa et ovat melko löysässä hetken päästä kun tiivisteet on painunu kasaan.
Comment
-
-
-
Käytä kuumaksi, anna jäähtyä täysin kylmäksi, mieluiten yön yli.
Sitten alkuperäisessä kiristysjärjestyksessä mutteri kokonaan löysälle yksi kerrallaan, ja kiristä 85-90Nm:iin.
Menee jonkun viidesosa-neljäsosakierroksen tiukempaan ku edellisenä päivänä.
Kannattaa kopasta sama uudelleen joskus parin tuhannen kilsan päästä, jos menee syvemmälle ku aikasemmin, niin uudelleen taas muutaman tuhannen kilsan päästä. Jos jää samaan asentoon ku oli, niin tokko enää syvemmälle kanteen prikka uppoaa.
Comment
-
Ilmeisesti ARP:llä on ollu aiemmin suosituksena 65ft/lb(88Nm) jonka jälkeen jälkikirstys ilmeisesti on ehdottoman tärkeää. Kuulemma mukaan nykyään ohjeena on 80ft/lb(108Nm) ARP-rasvalla ja 85ft/lb(115Nm) moottoriöljyllä. Onko perää ja tarviiko silloin enää jälkikiristystä?
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja -Tontsa- Näytä viesti
Onko kellään mitään kokemuksia holsetin hx35 superista?
Olis mielenkiintosta tietää vähän jonkun käyttökokemuksia tällaisistakin peleistä!
Comment
Comment