Nyt on sitten käsi päässä ja pitää täältäkin kysellä kun samaa konsernia kaikki. Isäukon Passat vm 2013 päätti räjäyttää jarrutehostimen. Noh, sen sai vaihdettua ja jarrut toimivat taas. Tästä seurauksena tuli muutama vika ja kaikki liittyy cruise/jarruvalokytkimeen. Missä hitossa se on näissä tämän aikakauden autoissa?
2013 Passat variant
1.4tsi caxa ja dsg
highline
tavallinen vakkari
Jarrupolkimen vieressä ei ole eikä tehostajassa tai pääsylinterissä. Nämä on etsitty omasta ja lähipajan toimesta. Jarrut tuntuvat minusta ihan normaaleilta. Nyt vaan saa painaa pidempään poljinta, että jarruvalot syttyy. Ruudussa on EPC valo ja vakkarin symboli on keltainen. Vikakoodit ohessa kuvina. Samalla tuli vika rengaspainevalvonnasta. Näitä mitään ei ollut ennen tehostimen vaihtoa.
Tehostin on sama kuin alkuperäinen. Ja ilmeisesti vaihdettu ihan ohjeiden mukaan. Tuolla pajalla meni myös käsi päähän tämän kanssa.
Onko tässä joku jarrupaineeseen reagoiva anturi vai mikä? Voisi kuvitella, että samaa on Skodan, Audin ja Seatin vehkeissä.
On jo sen verran korjattu alle 120tkm ajettua VWtä, että alkaa haavekuvat luotettavasta folkkarista kadota.

2013 Passat variant
1.4tsi caxa ja dsg
highline
tavallinen vakkari
Jarrupolkimen vieressä ei ole eikä tehostajassa tai pääsylinterissä. Nämä on etsitty omasta ja lähipajan toimesta. Jarrut tuntuvat minusta ihan normaaleilta. Nyt vaan saa painaa pidempään poljinta, että jarruvalot syttyy. Ruudussa on EPC valo ja vakkarin symboli on keltainen. Vikakoodit ohessa kuvina. Samalla tuli vika rengaspainevalvonnasta. Näitä mitään ei ollut ennen tehostimen vaihtoa.
Tehostin on sama kuin alkuperäinen. Ja ilmeisesti vaihdettu ihan ohjeiden mukaan. Tuolla pajalla meni myös käsi päähän tämän kanssa.
Onko tässä joku jarrupaineeseen reagoiva anturi vai mikä? Voisi kuvitella, että samaa on Skodan, Audin ja Seatin vehkeissä.
On jo sen verran korjattu alle 120tkm ajettua VWtä, että alkaa haavekuvat luotettavasta folkkarista kadota.
Comment