Eräänä sunnuntai-iltana nettihuutokaupasta tarttui näppäimistöön tämmöinen 9hlö minibussi. Ei mulla mitään käyttöä sille ole, mutta tarkoituksena ollut kesällä ostaa joku iso paku joten mennään tällä vähän aikaa. Ei mulla sille pakullekaan mitään varsinaista käyttöä ole, mutta ainahan sitä kuitenkin johonkin tarvii...
Takatila on Carsportin tekemä ja ihan asiallisessa kunnossa. Mitään varusteita tämmösissä kai ei oikein olekkaan, webasto ja takatilan oma tuuletin löytyy.
Muut kiihkeimmät tiedot: etuveto, manuaali, 2.5tdi (AJT), vm. 2000, mittarissa 575tkm. Huoltokirja oli melkein alusta asti, tässä tapauksessa vihko. Auto on ollut alusta asti Oulun kaupungin käytössä, mm. kotipalvelulla, ja huollot on tehty kaupungin varikolla aika säntillisen oloisesti.
Ilmoitettuja vikoja oli luistava kytkin sekä leimalla hylätyt toinen etuiskari ja toinen käsijarrutulos.
---
Kytkimestä:
Googlaillen löytyy tarinaa suomeksi ja englanniksi, mutta olisiko jollain linkkiä virallisempaankin ohjeeseen? Mun ELSA on tallikoneella josta pimeni näyttö :(
Jos ei hyvää ohjetta kuvineen löydy, pitää itse tänne tehdä sellainen.
Takatila on Carsportin tekemä ja ihan asiallisessa kunnossa. Mitään varusteita tämmösissä kai ei oikein olekkaan, webasto ja takatilan oma tuuletin löytyy.
Muut kiihkeimmät tiedot: etuveto, manuaali, 2.5tdi (AJT), vm. 2000, mittarissa 575tkm. Huoltokirja oli melkein alusta asti, tässä tapauksessa vihko. Auto on ollut alusta asti Oulun kaupungin käytössä, mm. kotipalvelulla, ja huollot on tehty kaupungin varikolla aika säntillisen oloisesti.
Ilmoitettuja vikoja oli luistava kytkin sekä leimalla hylätyt toinen etuiskari ja toinen käsijarrutulos.
---
Kytkimestä:
Googlaillen löytyy tarinaa suomeksi ja englanniksi, mutta olisiko jollain linkkiä virallisempaankin ohjeeseen? Mun ELSA on tallikoneella josta pimeni näyttö :(
Jos ei hyvää ohjetta kuvineen löydy, pitää itse tänne tehdä sellainen.
Comment