No niin tuli haettua tuollanen Ng mylly ja etuvetosen laatikko.
Sen verran tuossa selvittelin että jos ois saanu tuon oman sytkän toimimaan ja oisin laittanu nakannu tuon japskin ruiskun siihe mutta näyttää nyt kyllä siltä ettei tuon omaa sytkää saa pelaamaan ilman sen omaa ruiskua.
Tuota täytyy miettiä sitten myöhemmin, taitaa olla vaihtoehdot joko megalla tai oikeen budjetilla niin coupeen uus ohjaus (suunnitelmissa) ja siirrän tuon nykyisen ohjauksen tuohon putkikseen.
Rajoitinkin nousis reiluun seittemään niin riittäis kymppivenasessa mukavasti. Ja onhan tuolla ohjauksella nyt saatu voimaakin niin että 2/3 siitä riittää kyllä tuohon putkikseen ;)
Tarkoituksena ois sovittaa tuo kone ja laatikko nykyisiin toyotan ripustuksiin mutta mikäli näyttää liian hankalilta muutokset niin täytyy varmaan katkasta kaikki irti ja hommata 80 etukelkka+ripustukset ja sovitella ne siihen niin kävis vetaritkin suoraa yms. Ja vois olla jopa helpompi.
Täytyis vaan löytää täys paketti, kelkka, tukivarret, raidetangot, tolpat ja jarrut.
Tää etenee hitaasti mutta täytyy nyt värkätä aina kun on aikaa.
Sen verran tuossa selvittelin että jos ois saanu tuon oman sytkän toimimaan ja oisin laittanu nakannu tuon japskin ruiskun siihe mutta näyttää nyt kyllä siltä ettei tuon omaa sytkää saa pelaamaan ilman sen omaa ruiskua.
Tuota täytyy miettiä sitten myöhemmin, taitaa olla vaihtoehdot joko megalla tai oikeen budjetilla niin coupeen uus ohjaus (suunnitelmissa) ja siirrän tuon nykyisen ohjauksen tuohon putkikseen.
Rajoitinkin nousis reiluun seittemään niin riittäis kymppivenasessa mukavasti. Ja onhan tuolla ohjauksella nyt saatu voimaakin niin että 2/3 siitä riittää kyllä tuohon putkikseen ;)
Tarkoituksena ois sovittaa tuo kone ja laatikko nykyisiin toyotan ripustuksiin mutta mikäli näyttää liian hankalilta muutokset niin täytyy varmaan katkasta kaikki irti ja hommata 80 etukelkka+ripustukset ja sovitella ne siihen niin kävis vetaritkin suoraa yms. Ja vois olla jopa helpompi.
Täytyis vaan löytää täys paketti, kelkka, tukivarret, raidetangot, tolpat ja jarrut.
Tää etenee hitaasti mutta täytyy nyt värkätä aina kun on aikaa.
Comment