Aivan ensimmäiseksi. Olen uusi tulokas, mitä tulee tähän foorumiin, joten olen pahoillani, jos tulee joitain virheitä tehtyä.
Itse asiaan.
Kysymys, tai kysymykset kuuluvat:
a) Onko normaalia, että noin nollakelissä, kun moottori lämpiää sinne 90 asteen tienoille, että flekti jää "huutamaan" sammuttamisen jälkeen? Vai onko termostaatti jumissa? Eli ei aukea?
b) Käyntihäiriö. Eli korkeammilla kierroksilla huomaa, pientä nykimistä tasakaasulla / tyhjäkäynti ei ole "tasainen". Oma veikkaus on, luettuani aikaisempia postauksia. Imuvuoto, tai että joku puola on sanomassa sopimuksensa irti ?
Asiallisista vastauksuksista kiittäen. "wanha" pieru ;)
PS: Todennäköisesti "lastutettu" versio.
Itse asiaan.
Kysymys, tai kysymykset kuuluvat:
a) Onko normaalia, että noin nollakelissä, kun moottori lämpiää sinne 90 asteen tienoille, että flekti jää "huutamaan" sammuttamisen jälkeen? Vai onko termostaatti jumissa? Eli ei aukea?
b) Käyntihäiriö. Eli korkeammilla kierroksilla huomaa, pientä nykimistä tasakaasulla / tyhjäkäynti ei ole "tasainen". Oma veikkaus on, luettuani aikaisempia postauksia. Imuvuoto, tai että joku puola on sanomassa sopimuksensa irti ?
Asiallisista vastauksuksista kiittäen. "wanha" pieru ;)
PS: Todennäköisesti "lastutettu" versio.
Comment