Hei!
Auto alkoi oireilemaan täysin toimivan talven jälkeen, sillain että alkoi jäähdytysnestettä katoamaan säiliöstä. Seuraavaksi alkoi kuskinpuoleinen kansi nakuttamaan aivan p******sti välillä. Jäähdytysjärjestelmään ilmaa ja ei lämmintä tullut kuin satunnaisesti hyttiin. Useiden ilmausyritysten ja lukuisten tuntien jälkeen sain aina hetkeksi lämpöä tulemaan. Hetken ajon jälkeen kuitenkin nestettä hävisi ja kylmä hytissä.
Olisko se se kuuluisa kansipahvi mennyt? Öljykorkki välillä valkoinen, nesteet + öljyt sekaisin? Tosin myös yön seisonnan jälkeen käynnistäessä ei käy kuin 4-5 pytyllä 6 sijasta, öljyt myös palotilaan? Ja nakutus johtuuko sitten kun on öljyt ja nesteet sekaisin? Ääni on kova, kuin tulisi kohta jotain koneesta ulos.
Onko se tuo kuskinpuoleinen kannentiiviste sitten mennyttä, ettei väärän puolen pahvia vaihda. Voiko millä varmistaa kumpi pahvi oikeasti mennyt?
Kiitos jo vastanneille!
Auto alkoi oireilemaan täysin toimivan talven jälkeen, sillain että alkoi jäähdytysnestettä katoamaan säiliöstä. Seuraavaksi alkoi kuskinpuoleinen kansi nakuttamaan aivan p******sti välillä. Jäähdytysjärjestelmään ilmaa ja ei lämmintä tullut kuin satunnaisesti hyttiin. Useiden ilmausyritysten ja lukuisten tuntien jälkeen sain aina hetkeksi lämpöä tulemaan. Hetken ajon jälkeen kuitenkin nestettä hävisi ja kylmä hytissä.
Olisko se se kuuluisa kansipahvi mennyt? Öljykorkki välillä valkoinen, nesteet + öljyt sekaisin? Tosin myös yön seisonnan jälkeen käynnistäessä ei käy kuin 4-5 pytyllä 6 sijasta, öljyt myös palotilaan? Ja nakutus johtuuko sitten kun on öljyt ja nesteet sekaisin? Ääni on kova, kuin tulisi kohta jotain koneesta ulos.
Onko se tuo kuskinpuoleinen kannentiiviste sitten mennyttä, ettei väärän puolen pahvia vaihda. Voiko millä varmistaa kumpi pahvi oikeasti mennyt?
Kiitos jo vastanneille!