Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80 2.3E sammuilu

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 80 2.3E sammuilu

eli auto käyttäytyy melkein samalla lailla kuin tämän viestiketjun alussa
    http://www.audiclub.fi/audifinns/vie...ighlight=80+b4

mutta erona on että koneen sammuessa ei kerkeä edes v...ua huutamaan, eli sammuu kuin seinään.
    lähtee joko ekasta yrittämästä käyntiin tai sitten saa sahata parista minuutista tuntiin.
    Bensapumppu hyrrää kyllä mutta auto ei vain käynnisty.
    Joskus (harvoin) sammuu, mutta käynnistyy uudestaan alle sekunnin sisässä (itse ei kerkeä huomaamaan kuin pienen nytkähdyksen ja syttyvät varoitusvalot), niin sen jälkeen tyhjäkäynnillä kierrokset heittää siksakkia n. 400-1400 välillä. Käynnistät uudelleen ja kierrokset on taas normaalit.

On päiviä jolloin ei sammu ajat kuinka paljon tahansa minkälaista ajoa tahansa, mutta kuten tänään sammui 3 kertaa 20km matkalla. Alkaa syödä miestä pikkuhiljaa.
    Itse veikkaisin sytytyksen ohjausyksikköä, mutta jos muilla on muita varteenotettavia ehdotuksia niin kertokaa vain.

http://ffp-motorsport.com/tuning/k-jetronic.php

Comment

Voipa se olla Hall-anturikin. Itselläni oli samanlaiset oireet, paitsi tuo tyhjä käynti ei ollut kuin hetken aikaa "heittelevä" tyhjäkäynnillä. Ajon aikana sammuili korkeintaan sekunniksi ja matka taas jatkui... Sitten yksi päivä teki kokonaan menosta lopun.

Comment

Paljonko tuon ikäisistä Audeista saa irti diagnostiikkakaapelilla? Ehkä sen kautta saisi jotain apua.

Itse aloittaisin kuitenkin sillä, että ruiskuttaisin kaikkiin liittimiin CRC:tä ja katsoisin sitten mitä tapahtuu.

Comment

Eli palataan taas asiaan. Auto toimi ihan ok talven yli mutta nyt alkoi taas sammuilemaan. Eli saako tuollaisesta 93 vuosimallin kotterosta minkäänlaisia vikakoodeja ja missä olisi halvinta käydä luetuttamassa ne vaasan alueella?

Comment

Saahan siitä ulos koodeja, mutta hyvin rajoitetusti. Ainoastaan ruiskun toimintaan liittyvät anturit antavat vikakoodia, olettaen että jokin niistä on mykkänä. Eli ei varmaan hirveästi saa irti ainakaan tähän vaivaan apua.

Comment

Working...
            X